Poll

Wie is de Mol?

Alexy
1 (1.6%)
Els
12 (19.4%)
Hilde
2 (3.2%)
Michèle
15 (24.2%)
Nimrod
1 (1.6%)
Pedro
20 (32.3%)
Sarah
11 (17.7%)

Totaal aantal stemmen: 62

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 9059 keer)

Online Pac

• Forum Moderator
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #160 Gepost op: Gisteren om 22:07:33 »
Jan ::schaam::
...óf niet!

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: Gisteren om 22:37:58 »
Blijf bij Sarah, daarna Els.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: Gisteren om 22:44:20 »
Ik blijf voor nu nog even bij Michèle.

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: Gisteren om 22:45:55 »
Michèle.

Pedro was natuurlijk wel verdacht, maar vond het dan weer niet per se ook mols. Bij de olifanten opdracht verwacht ik niet dat de mol zelf bij de meloenen wil komen. De actie om de opdracht in de meloen te steken is toch juist om de kandidaten zo op dat spoor te zetten. Plus hij was oprecht als een kind die dingen aan het mollen, erover te vertellen / lachen in de biecht + bij het afscheid van Jan. Dan is deze molactie wel heel prominent en meermaals in beeld gebracht.

Michèle was lekker bezig, door de olifantenvraag fout te beantwoorden, Hilde te laten drukken en daarna zelf de bordjes weer verkeerd te hangen zonder overleg met Alexy. Dat zie ik een mol hier eerder doen.

Bij radio mol zit Michèle voorin en neemt ook het voortouw in de antwoorden. Pedro noemt Sleeplife, Nimrod verbetert naar het juiste antwoord maar Michèle gaat mee in het verkeerde antwoord. Ik vind Michèle hier weer verdachter dan Pedro aangezien Pedro tenminste wel een groot deel van het antwoord aandraagt. Wellicht ook een actie van kandidaat Pedro om de anderen te testen.

Bij de gokopdracht is Michèle sturend naar Hilde en Jan. En allicht heeft ze zelf geprobeerd verdacht over te komen bij de koptelefoons.

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #164 Gepost op: Gisteren om 23:47:07 »
Voor nu, Pedro en Nimrod zijn niet de mol. Vind hun reacties bij de executie te kandidaats (ader die klopt in de wang bij Pedro en de knipperende ogen bij Nimrod, dit kun je volgens mij niet faken).
Sarah, denk ik ook niet. Met haar goede antwoord bij de landen voor 1000 euro en haar lachbui in de auto, te kandidaats voor mijn gevoel.
Els, zou kunnen.
Michèle, zou kunnen. Maar ik hoop zo dat zij het niet is, ik vind haar maniertjes bloed irritant. Was tijdens de 3e opdracht voor mijn gevoel erg kandidaats aan het rondkijken.
Hilde, zou kunnen. De 800 euro in de koffer is wat onwaarschijnlijk, maar ik schrijf haar nog niet af.
Voor nu, Alexy als mol. Zit vaak op de juiste plek. De vraag bij de olifanten goed, maar dat zou kunnen met info van Giles. De meloenen waren op dat moment immers al kapot.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #165 Gepost op: Vandaag om 03:43:05 »
4 vrouwen over, ik heb het idee dat het net rond Michèle zich begint te sluiten.... Sarah en Els lijken nu de beste vriendinnen met hun ochtendgrapje, en Sarah spreekt verdenkingen uit..... ik denk dat de dames haar intussen door hebben.
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 03:46:56 door Lo »
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Online Molekule

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: Vandaag om 06:58:02 »
Michèle.

Pedro was natuurlijk wel verdacht, maar vond het dan weer niet per se ook mols. Bij de olifanten opdracht verwacht ik niet dat de mol zelf bij de meloenen wil komen. De actie om de opdracht in de meloen te steken is toch juist om de kandidaten zo op dat spoor te zetten. Plus hij was oprecht als een kind die dingen aan het mollen, erover te vertellen / lachen in de biecht + bij het afscheid van Jan. Dan is deze molactie wel heel prominent en meermaals in beeld gebracht.

Michèle was lekker bezig, door de olifantenvraag fout te beantwoorden, Hilde te laten drukken en daarna zelf de bordjes weer verkeerd te hangen zonder overleg met Alexy. Dat zie ik een mol hier eerder doen.

Bij radio mol zit Michèle voorin en neemt ook het voortouw in de antwoorden. Pedro noemt Sleeplife, Nimrod verbetert naar het juiste antwoord maar Michèle gaat mee in het verkeerde antwoord. Ik vind Michèle hier weer verdachter dan Pedro aangezien Pedro tenminste wel een groot deel van het antwoord aandraagt. Wellicht ook een actie van kandidaat Pedro om de anderen te testen.

Bij de gokopdracht is Michèle sturend naar Hilde en Jan. En allicht heeft ze zelf geprobeerd verdacht over te komen bij de koptelefoons.

Perfecte samenvatting.

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: Vandaag om 09:48:22 »
Bij mij is het net andersom. Pedro nog steeds op één, met Michèle als goede reservemol.
Idem maar ik kan/durf momenteel geen van beide met stip op 1 zetten.

Jan valt weg wat het makkelijker maakt want hij was voor mij ook verdacht en Els vind ik een stuk minder verdacht. Ook bij de andere kandidaten voel ik het niet. Sarah dan maar als 3e verdachte.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #168 Gepost op: Vandaag om 09:51:11 »
Net als Senne vorig jaar. Het grote publiek wordt ook elk jaar slimmer. ;)
Ben blij dat je dat zegt, Heinz.... want Michèle staat landelijk al vanaf het begin in de top-3 en wist nu te steken naar de top-2 ::hypocriet::

En ik zeg steken vanwege de stoppen discussie ;D

Dus we worden alsmaar slimmer en hebben de mol al vanaf het begin in het vizier. Els eerst dik eerste, Pedro 3e, die weet het nu dik te steken naar de 1e plaats. Michèle was nooit ver. Opvallend dat juist deze 3 met Alexi geen balletjes kochten. Want een heerlijk eerlijk stel is het toch ::trots::
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #169 Gepost op: Vandaag om 12:50:13 »
Net als Senne vorig jaar. Het grote publiek wordt ook elk jaar slimmer. ;)
Ik meen me te herinneren dat ze vorig jaar ook specifiek eens wilden dat het er dik bovenop lag wie de Mol was. Zouden ze dat twee jaar op rij doen?

Dat gezegd hebbende komen mijn verdenkingen redelijk overeen met die van Vlaanderen ;D

Els en Sarah zijn de grootste vraagtekens voor mij. Sarah hou ik misschien te weinig rekening mee door die €1000 in de trein. Na aflevering 1 leek Els zo obvious dat áls ze het zou zijn, ik verwachtte dat ze in de daaropvolgende afleveringen onder de radar zou verdwijnen. Nu gebeurt dat maar ik zie haar ook steeds meer goed doen, dus ik vraag me af of ik er nu alsnog intrap ::rofl::

Pedro lijkt nu de duidelijke keuze, maar daar is het nog wat vroeg voor. Ook blijf ik zijn actie om in de eerste aflevering het lintje te laten vallen voor zo weinig geld opvallend vinden. Zijn steeds alles goed proberen te praten kan ook een slimme kandidaat zijn die de Mol speelt. Ik zie hem in ieder geval wel de finale halen.

En dan Michèle, die af en toe ontbreekt op de verdachte posities terwijl er eigenlijk ook nooit geld verdiend wordt dankzij haar. Deze week viel ze op als enige kandidaat die we iets over haar test hoorden zeggen, ze had "toch nog wat gespreid". Eigenlijk is ze dus al heel zeker? Ik had het idee dat zij op Hilde zat, die volgens mij niet de Mol is. Daar is toch iets aan de hand misschien.

Alexy, Hilde en Nimrod zijn het denk ik niet. Al let ik eigenlijk ook amper op Alexy en Nimrod. Komt later wel als ze het einde halen ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 12:52:19 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: Vandaag om 13:39:47 »
Ik heb nog geen reden gezien om af te stappen van Els. Bij het rode scherm van Jan viel haar reactie mij erg op. Het leek wel of zij niet tot de groep behoorde.

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: Vandaag om 13:42:45 »
Ik heb nog geen reden gezien om af te stappen van Els. Bij het rode scherm van Jan viel haar reactie mij erg op. Het leek wel of zij niet tot de groep behoorde.
Ze gaf (solo) een goed antwoord bij de olifanten. Wat hun goed op weg zette om ze uiteindelijk in de goede volgorde te krijgen.
Ik denk niet dat ze als mol zou speculeren op het feit dat zeker alle meloenen kapot zouden gegaan zijn.

Ook bij radio mol geen sabotage.

Bij de bookie zag ik haar erg afwezig, geen extra ballen, weinig verdachtmakingen uitend, geen verdachtmaking op haar ook. Kan mols zijn maar lijkt me te afzijdig.

Online mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: Vandaag om 15:30:43 »
Pedro toch heel opvallend in beeld nu. Buiten hem wordt Sarah steeds verdachter voor mij.
Als laatst overblijvende van de olifantenopdracht kon ze zelf uitmaken of ze binnen of buiten tijd aankwam bij het duo. Geen pottenkijkers meer en even checken of de meloenen stuk zijn.
Ook nog eens 4 balletjes kopen, dat geld is alvast weg ter compensatie van die 1000 in de trein.

Wat de trein betreft, ze brengt zowaar 1000 in de pot, maar als overblijver bij de laatste 4 kan ze perfect beslissen welke koffer bij wie terecht komt en zo het bedrag verdelen. Dat geldt ook voor Pedro natuurlijk.

Online Luc

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: Vandaag om 16:22:12 »
Ik ga nu ook voor Sarah als mol, zij wordt steeds in de luwte gehouden, komt er goed mee weg als ze 4 balletjes aankoopt en heeft nauwelijks wat in de pot gebracht. Enkel 'Thailand' was onmols waardoor er €1000 in de pot kwam maar hierdoor kon zij haar (omgewisselde) koffer naar de eindbestemming brengen en zij wist dat er heel wat uit de pot zal komen met de pasvragenloterij.

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: Vandaag om 18:16:08 »
Sarah heeft ook wel iets mols over zich, maar ik zie haar dan weer weinig echt verdachte dingen doen. 

Bij de loterij-opdracht is ze bijvoorbeeld bijna de hele opdracht heel stil. Wat logisch is als je jouw pasvragen wil verdedigen, hoe minder je praat hoe beter dat vaak is. 
Als mol ga je toch proberen om kandidaten zonder pasvraag verdacht te maken. 

De leepste snor van het land