Ik zou een lans willen breken voor de juiste spelling en dus een warme oproep willen doen aan allen om de naam van Michèle correct te spellen
Ik schrijf ook Michèle, zij is immers mijn mol
Dan stem ik maar eens op Michèle

maar ik vind het wel moeilijk want ik heb geen Vlaams toetsenbord, ik copy-past nu enkel haar naam.
Waar vind ik dat accent? Ctrl wat

Ik snap wel dat Els de preferente mol is. Zij heeft effectief het beste gemold. Chapeau! Ze werd ook als laatste haar scherm getoond..... 'de mol moest naar huis, maar niet dus'-moment. Dan die glimlachjes....
Toch al met al staat ze nu ver bovenaan in de app en dat is niet lekker. Dan werd ze ook weer uit de wind gehouden met Alexy, die zei dat hij gespreid had over de mensen in de helicopter.... want hij verdacht Sarah en Pedro. Els niet genoemd. Toch Sarah daarna die Els wel noemde.
Aan de andere kant werd Michèle ook een keer genoemd en staat zij niet ver achter 2e in de app. Goede kans dus dat ze het alle twee helemaal niet zijn. De mol is meestal niet degene met de beste molacties. Toch Sarah dan? Maar zij laat zich kwetsuren, dat gaat geen mol zich laten doen toch.
Als ik dat accent onder de knie krijg toch nog even Michèle?