Poll

Wie is de Mol?

Alexy
6 (4.7%)
Michèle
59 (46.5%)
Nimrod
6 (4.7%)
Pedro
21 (16.5%)
Sarah
35 (27.6%)

Totaal aantal stemmen: 127

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 20682 keer)

Online Luc

• Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #340 Gepost op: 22-04-2025, 14:38:24 »
De mol zat zeker in een busje maar of hij in de helikopter zal komen heeft hij inderdaad niet in de hand. De groepen zijn zo ingedeeld dat in elke groep de kandidaten die voor persoonlijk voordeel zouden kiezen in de meerderheid zijn. Zie de groep Els, Sarah en Pedro waar Pedro eerst twijfelde maar toch overstag ging nadat beide dames voor persoonlijk voordeel kozen. Ik denk dat als het busje van Jan, Nimrod en Hilde de helikopter had bereikt zeker Jan en Hilde voor persoonlijk voordeel zouden kiezen.

De opdrachten zijn inderdaad eerst vooraf goed getest en de kandidaten gescreend. Het was dus zeer waarschijnlijk dat de 3 containers na ong. een half uur zouden open gaan. Er zijn zeker een aantal scenario's bedacht voor de mol: ofwel eerst uit de container komen (maar niet te vroeg) ofwel nadat de eerste container is geopend.

Wat het tankstation betreft, daarin kun je inderdaad goed mollen door de bordjes net te vroeg of te laat te tonen. Maar zoals ik eerder zei hebben oordopjes daar geen nut waarom het waarschijnlijker is dat de mol in een auto zat.

Offline HanMic

• Forumlid
« Reactie #341 Gepost op: 22-04-2025, 15:07:20 »
Het probleem met Sarah en Pedro is dat er ontzettend veel vals spel nodig is om ze nog als mol te houden. Dat is in geen enkel geval nodig bij Michèle. Maar wel ook wat bij Alexy.

Van Pedro (die anders voor niets zich buiten spel laat zetten in de opdracht) wordt bijv. gezegd dat er 0 vrijstellingen in de kistjes zaten want de mol had immers een dubbele bodem gebruikt. Maar daar is Gilles echt nodig om de dames weg te leiden zodat ze niet zien dat ook in de laatste kist niks zit. Van Hilde was al nodig dat Gilles vals spel liet spelen door haar, bij hem aangezeten, de kaart naar 800 te verwisselen, puur om vals spel naar de kijker te creeeren. Er waren daadwerkelijk molloten die dit geloofden he!

En bij Sarah zijn er ook vele vals spel momenten, om er maar eens een te pakken die Alexy ook heeft: vlak na hun kwam er nog iemand achter ze aan nadat ze zich bevrijd hadden van de slotjes. Het risico op betrapt worden was bij hun beiden enorm omdat er een file van losse kandidaten (die anderen aan het helpen waren) achter hun aan kwam. Dan wordt gezegd, ja maar er is vals gespeeld: Gilles heeft daar nog een tussenruimte gecreeerd waardoor de mol in alle rust de koffer in kan.

Echter dat is niet wat we zien. We zien de koffer gewoon keurig na de schuifdeur rechts in het kastje onder staan, en dat is een pad waar alle kandidaten langs moeten. Kortom, waarom zou Alexy de wagon verlaten, wetende dat Michèle ook los is en elk moment achter hem aan kon komen (wat ze ook deed overigens)? Michèle zelf pakte juist een ultiem goed moment: zij wachtte tot de hele file was opgelost en ging direct achter Alexy aan wetende dat de laatste kandidaten nog rotsvast zaten.

Die wissel blijf ik een moeilijk vinden. Ik had gelezen dat de koffer verborgen zit net voor het stuk met de lange tafel, dus als je daar later binnenkomt en er zitten al 6-7 kandidaten, is het daar wisselen best riskant. Ik las ook dat tussen de eerste wagon en die waar de koffer zat een langer stuk was. Mogelijk werden alle kandidaten daar even tegengehouden voor de goede shots, wat de mol beperkt de kans gaf om te wisselen, maar dan zou hij/zij al bij de eerste moeten zitten.

Ik blijf ergens denken dat enkel de suggestie van de wissel gemaakt is, zonder dat er effectief gewisseld is. Heeft op de kandidaten hetzelfde effect, maar met veel minder risico.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #342 Gepost op: 22-04-2025, 15:17:50 »
Ja dat de mol het uiteindelijk niet aangedurfd heeft kan het ook zijn. Maar dan vraag ik me af, waarom niet? Sarah en Alexy gaan op een zeer onlogisch moment richting koffer. Er zat hun niks om de nek, want er waren nog 2 vrijplekken over toen Alexy ging. Zij moeten gewoon een dikke streep door de naam van mol krijgen hierom, want de mol zal er wel voor gaan, anders doet ie die kaartjes in de voorbereiding in Vilvoorde natuurlijk niet in de koffer.

Zet dat eens af met het moment dat Michèle ging. Dat is tenminste een POGING om naar de molkoffer te gaan. Inderdaad, als Jan alsnog vlot achter haar vrij was gekomen, dan had ze nog van de kaartjeswissel af kunnen zien. Maar zoals het hier ging, ging ze vlak achter Alexy om de gelegenheid zo groot mogelijk te maken dat ze ongezien kon verwisselen.
vooraf goed getest
Je kunt screenen en testen wat je wilt, maar je kunt van niets op aan. Jij doet net alsof het een zekerheid is dat de containers op een paar minuten na open zouden gaan, -2/3 minuten, +2/3 minuten. Maar de onzekerheidsfactor is veel, veel groter, dat kan wel plusminus 20-30 minuten of meer zijn.

Zoals de container van Michèle en Alexy getimed was, was perfectie. Dat kun je voorbereiden. Toen zij eruit kwamen, zat de opdracht nog geen 2 minuten af van 9000 uit de pot houden. Domme pech dat Hilde c.s. er al uit was. Voor hetzelfde geld was zij er nog niet uit. Geen screening vantevoren kan je hier zekerheid over geven. Je kunt wel vantevoren de rekensom maken die in het Michèle topic staat. Als je die maakt, dan weet je dat de mol in de achtergebleven container zit. Daar zitten alle onzekerheidsfactoren in.

Als je dat te moeilijk vindt: het is ook, heel simpel voor alle kandidaten, te berekenen dat de uitkomst in de opdracht 3000 zal zijn. Tenzij de mol alles in het werk zal stellen om ALLE vragen fout te hebben..... daarbij loopt die extreem in de kijker. Dus dat zal nooit de vantevoren bedachte insteek van de mol zijn. De enige molpositie kan dus zijn heel laat uit de container te komen waardoor dit probleem met de tijd wordt opgelost.

En de oortjes, natuurlijk heb je daar veel aan in het tankstation. Je hoort precies hoe ze nog aan het prutsen zijn daar in de auto's, OF de oplossing inmiddels bedacht hebben. En TOEN plotsklaps liet Michèle telkens heel ontijdig de bordjes vallen. Je kunt dus lang heel Kandidaats bezig zijn, totdat je moet mollen. En in de tussentijd natuurlijk eerst onzinnige hints kopen, wat ook weer tijd kost en verwarring oplevert.
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Fay111

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #343 Gepost op: 22-04-2025, 16:22:03 »
Sarah  ::jaja::

Online Luc

• Forumlid
« Reactie #344 Gepost op: 22-04-2025, 16:24:37 »
Beste Lo, soms zeg je dat Michèle doelbewust niet op tijd uit de container wilde geraken, andere keren zeg je dat ze pech had.

In het tankstation horen Pedro en Michèle de muziek en elkaar, ze zien wat er in beide auto's gebeurt en horen hen ook toeteren. Als ze willen mollen moeten ze gewoonweg de bordjes net te laat of net te vroeg tonen en daarvoor moeten ze de muziek goed horen. Ik zie niet in wat de oordopjes hier voor nut hebben. Om beide auto's te horen naast de muziek en wat ze in beide auto's tegen elkaar zeggen? Dat is niet te doen.
In de auto hebben oordopjes veel meer nut, de kandidaten (buiten de mol) horen de muziek niet en ook niet wat Pedro en Michèle zeggen.
« Laatst bewerkt op: 22-04-2025, 17:45:56 door Luc »

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #345 Gepost op: 22-04-2025, 16:25:44 »

Nogmaals, Sarah kwam net te laat en Michèle niet.

Ja, en laat dit nu net zo'n opdracht zijn waar de mol wel eens 200€ zou willen verdienen om de eerste afvaller veilig te stellen. Wie stelt Michèle veilig? Jan.
Wie valt er eerst af na Rusiana en Pasquino (die bij de eerste aflevering een groen scherm kregen en dus niet de eerste afvaller waren): Jan!
Het is dus zeer aannemelijk dat Jan de eerste afvaller was in aflevering 1.
Wie helpt Michèle bij de treinopdracht met zijn koffer Jan!
Waarom helpt ze Jan in de trein? Dat heeft geen voordeel. Daar help je de pot niet mee vooruit, want sowieso gaan er 8 personen door. Dus of het nu Jan, Nimrod of Pasquino is die doorgaat...maakt niet uit. Tenzij je als mol weet dat in Jan zijn koffer het laagste bedrag zit. Dan wil je die koffer natuurlijk wel zeker mee.

Citaat
4 balletjes aankopen (en dat eerlijk toegeven) is molser dan geen balletjes aankopen (want niets uit de pot).

Geen balletjes kopen, maar jezelf verdacht maken en twee keer aan te sturen op de foute kandidaat is verdachter dan balletjes kopen en het hele spel niets meer zeggen, met het risico dat men een goede kandidaat wegstemt. Alexy was hier de eerste die sprak en direct zei Nimrod te verdenken. Wie pareerde dit direct met een foutieve naam? Juist, Michèle. Sarah reageerde niet.

Citaat
Sarah is een kandidaat die wel een aantal dingen goed doet maar met weinig resultaat. Michèle heeft ook een aantal verdachte zaken, die worden wel duidelijk vertoond zoals de noedels maar die zijn minder effectief.
Euh...met weinig resultaat? 1000€ binnenhalen in de trein? 1000€ binnenhalen bij het dansen? Ik durf te stellen dat Sarah individueel bekeken al de grootste sommen geld heeft binnengebracht. Zeggen: Michèle heeft 200€ verdiend bij de liften, maar negeren dat Sarah 1000€ heeft verdiend op de trein...
I was blind but now I can see

Online Luc

• Forumlid
« Reactie #346 Gepost op: 22-04-2025, 16:32:06 »
Volgens Follow The Money van MollenvangR staat Michèle bovenaan en Sarah onderaan. En die €1000 in de trein enkel aan Sarah toekennen is onzinnig. Als Pedro geen 7 landen had opgesomd hadden ze nooit die €1000 kunnen verdienen.
« Laatst bewerkt op: 22-04-2025, 16:34:06 door Luc »

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #347 Gepost op: 22-04-2025, 16:37:31 »
In de Sarah - Michèle discussie wil ik dit nog meegeven.
Sarah haar "molkoffer" is de enige die nog in de laatste wagon zit in de treinopdracht.

Als de mol - in dit geval Sarah - de opdracht heeft laten slagen door haar molkoffer in het laatste wagon te krijgen en het bedrag heeft kunnen laten wisselen, is er enkel nog maar 1 optie en dat is Sarah.

De vraag "is de missie van de mol gelukt of niet gelukt ?" in deze kan er nog voor zorgen dat we hier nog geen zekerheid over kunnen hebben.

Maar als die gelukt is, dan heb je enkel en alleen Sarah nog.

Sarah heeft toch 0% invloed of haar koffer bij Gilles geraakt, dan wel Michèle haar koffer?
Alle 8 koffers werden uiteindelijk verdeeld tussen Rusiana en Hilde. Kreeg Hilde de koffer van Michèle ipv die van Sarah dan was uw conclusie nu dat Michèle de mol moest zijn?
Sarah, als ze al invloed heeft op wie haar koffer uiteindelijk krijgt, heeft geen invloed op wat de uitkomst gaat zijn bij de discussie tussen Hilde en Rusiana. Voor hetzelfde geld besluiten ze een spelletje blad-steen-schaar te spelen, wint Rusiana en komt de koffer van Sarah niet bij Gilles terecht.
En veel belangrijker nog dan je eigen koffer bij Gilles te krijgen, is ervoor zorgen dat er zoveel mogelijk lage koffers in het spel zitten (dus in de 2de coupé geraken). Michèle helpt Jan, die naar alle waarschijnlijkheid een laag getal had. Het is zelfs heel aannemelijk dat hij maar 100€ in zijn koffer had, daar Rusiana noch Pasquino in aflevering 1 een rood scherm kregen.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 10:29:01 door marivwae »

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #348 Gepost op: 22-04-2025, 16:49:34 »
Ik ga ervan uit dat de molacties goed voorbereid zijn en (meestal) daarom lukken.
Moest Michèle de mol zijn dan is haar molactie in de trein en ook die in de container - het verhinderen van de €9000 wat sommigen opperen - gigantisch mislukt. En in het schattenjagen had ze geen invloed op de €1000.

Waarom is Michèle haar molactie in de trein mislukt? Ik zou zeggen dat 1000€ binnenbrengen een grotere mislukking is voor de mol, dan dat jouw koffer met een laag bedrag niet, maar de koffer met het laagste bedrag (die van Jan) wél bij Gilles geraakt. 1000€ binnenhalen om dan zogezegd jouw koffer per sé tot bij Gilles te krijgen...hoe is dat "winnen" voor een mol? Stel Sarah is de mol. Sarah heeft haar 1000€ verwisseld met 300€. (eigenlijk moet het 400 of 500€ zijn om zeker niet door de mand te vallen). Hoera! 700€ minder in de pot mocht de koffer van Hilde niet open gaan...ahnee...wacht...Sarah verdient 1000€ door Thailand in de laatste seconden te roepen. Dus eigenlijk levert heel de zotte molactie net 300€ méér op voor de pot.

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #349 Gepost op: 22-04-2025, 16:50:44 »
Volgens Follow The Money van MollenvangR staat Michèle bovenaan en Sarah onderaan. En die €1000 in de trein enkel aan Sarah toekennen is onzinnig. Als Pedro geen 7 landen had opgesomd hadden ze nooit die €1000 kunnen verdienen.

Ze hadden niets verdiend had Sarah haar mond nog 6 seconden gehouden. Dus ja, als ze de mol is, is dat puur op conto van Sarah.

Online Mogura

• Forumlid
« Reactie #350 Gepost op: 22-04-2025, 17:20:17 »
Ze hadden niets verdiend had Sarah haar mond nog 6 seconden gehouden. Dus ja, als ze de mol is, is dat puur op conto van Sarah.

Sarah brengt €1000 euro in de pot voor niets, want ze geraakt niet naar de voorlaatste wagon en verliest het van kandidaten Hilde en Rusiana in de oberopdracht.
Terwijl Pedro eigenlijk op zijn eentje 20 glazen draagt op de plateau komt Sarah toe met 0 glazen? De mol heeft toch echt op dit deel geoefend, maar slaagt niet in haar opzet ondanks de hele goede prestatie van Pedro met de plateau. Hoe gaan ze dat verklaren in de laatste aflevering? Grove fout van de mol?

Sarah is volgens de tunnelaars de mol, maar die €1000 euro nee hoor dat is niet door haar.

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #351 Gepost op: 22-04-2025, 17:23:07 »
Kan je zeggen waarom, zo overtuigend mogelijk, Alexy ? Kan mij helpen hem af te schrijven. ;)

Voor mij was één van de hoogtepunten om hem definitief af te schrijven de pasvragenloterij.
Hij neemt hier als eerste het woord en zegt direct: Ik denk dat Nimrod pasvragen heeft.
Een mol gaat hier nooit een juiste kandidaat aanduiden. Als de groep hierin meeging (en de 2 andere pasvragenhouders doen dit sowieso) dan was er direct 1000€ verdiend

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #352 Gepost op: 22-04-2025, 18:10:52 »

Ik zou Michele of Alexy als mol in deze opdracht veel onlogischer vinden. Als de uiteindelijke kandidaten in de heli niet voor eigen voordeel kozen, was de molkoffer ook niet in het spel gekomen. Wekenlange voorbereiding voor niets dus, en je hebt daar als mol dan zelf geen vinger in de pap kunnen hebben.

Dan zijn er allicht nog scenario's die klaarliggen: de koffer kan dan misschien enkele afleveringen later toch nog in het spel komen via een opdracht tegen de mol.
Of het spel wordt gespeeld zonder koffer. Matteo Simoni zat er ook maar één aflevering in. Dat heet dan pech voor de productie.
Vanuit de productie kwam al: "deze proef is uitvoerig getest geweest, dus we wisten wel hoe groot de wortel (de beloning) moest zijn om de koffer in het spel te houden".
De wortel: een voordeel voor iedereen in de helicopter, en geen geldverlies.
Niemand van de kandidaten doet mee voor het geld. Niemand van de kandidaten wil als eerste uit het spel liggen. Dus het zal de kandidaten een worst zijn dat de molkoffer hen mogelijk veel geld gaat kosten, maar het vergroot wel de kans dat ze wat langer in het spel kunnen blijven.

Het hele opzet was ook zo gemaakt dat men voor het voordeel zou kiezen: Gilles zegt tegen de kandidaten dat wie eerst aan de helicopter komt kans maakt op een persoonlijk voordeel. De kandidaten in de busjes strijden dus voor het voordeel. Als ze dan winnen en aankomen bij de helicopter vinden ze dan ook dat ze recht hebben op dat voordeel. Ook de consequentie als ze unaniem NIET kiezen voor de molkoffer: wie gaat hen dan ooit nog verdenken? Dan geef je net een kado aan de rest van de groep: zij zijn het ZEKER niet. En de kandidaten in de helicopter hebben dan een nadeel ipv een voordeel.

Zit je als mol wél in de helicopter, dan wordt je door de rest van de groep met ananasogen aangekeken. Ik durf bijna wedden dat de namen "Els", "Sarah" en "Pedro" door het gros van de kandidaten zijn ingevuld na de eerste aflevering.

Online Luc

• Forumlid
« Reactie #353 Gepost op: 22-04-2025, 18:18:52 »
Pedro wordt inderdaad door veel kandidaten verdacht maar niet zozeer omdat hij in de helikopter zat. Die watermeloenen geven voor vele andere kandidaten de doorslag. Els werd aanvankelijk ook als verdachte vernoemd maar Sarah nauwelijks.

Of de mol in de helikopter is geraakt heeft hij niet in de hand, wel in het tijdig uit de container geraken. In de helikopter geraken kan voor de mol (en heeft de voorkeur) maar is geen must. Wel in een busje geraken.
« Laatst bewerkt op: 22-04-2025, 18:22:04 door Luc »

Online Luc

• Forumlid
« Reactie #354 Gepost op: 22-04-2025, 21:06:00 »
Ik zit op Sarah. Ik baseer mij eerst op de posities (niet op de verdachte dingen die ze ons laten zien) en daar staat ze duidelijk het best voor. Zo is het aannemelijk dat Sarah door Gilles is geseind in de schatkamer waar Pedro zijn vrijstelling stak.

Ik heb de andere kandidaten overwogen (ik verdacht ook Els en Hilde maar die zijn afgevallen) maar ik zie geen alternatief. Michèle en Alexy vanwege de eerste opdracht plus dat de eventuele molacties van Michèle te duidelijk getoond worden. Pedro wordt mij te verdacht neergezet en door vele kandidaten verdacht en zijn positie als schatbewaarder is zeker niet ideaal voor de mol.  Bovendien geloof ik dat de mol in het tankstation in de auto zat daar het gebruik van een oortje in de winkel zelf geen nut heeft. Nimrod geloof ik ook niet in wegens zijn actie om €6000 in de eerste opdracht binnen te brengen en ook vanwege zijn positie in de trein.
« Laatst bewerkt op: 22-04-2025, 21:08:50 door Luc »

Online Mogura

• Forumlid
« Reactie #355 Gepost op: 22-04-2025, 21:26:19 »
Ik zit op Sarah. Ik baseer mij eerst op de posities (niet op de verdachte dingen die ze ons laten zien) en daar staat ze duidelijk het best voor.

Bovendien geloof ik dat de mol in het tankstation in de auto zat daar het gebruik van een oortje in de winkel zelf geen nut heeft.

Ok, volgens mij is Sarah mol onwaardig in de trein, de olifantenopdracht en de apendans. Ik kan haar onmogelijk nog als mol bestempelen.

Je gelooft dus niet wat ze tonen, maar je gelooft wel dat iemand in de wagen een compleet onzichtbaar oortje in heeft om zogezegd Anne 20 keer te horen in de wagen? Waar zit het voordeel, want dit is toch heel minimaal voor het risico van een oortje, want dat is onmogelijk onzichtbaar. Ik ben het ook eens dat het oortje geen enkele zin heeft in het tankstation zelf.

Sarah doet hier in de auto ook enorm haar best om de clue van de opdracht door te geven aan Pedro en Michèle in het tankstation. Het is echt wel door Sarah en Alexy hun acties in de wagen dat Pedro uiteindelijk dat bordje met de lyrics "En ze vrijen tot de noen" voor het raam komt te houden. Hierdoor heeft de andere wagen ook door wat ze moeten doen.
De zogezegde molactie van wat wachten om juist te toeteren door 'het oortje' is voor mij redelijk bullshit als je je dan toch al haast om de clue van de opdracht weg te geven aan de andere wagen en het tankstation.

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #356 Gepost op: 22-04-2025, 21:55:37 »
Ik zit op Sarah. Ik baseer mij eerst op de posities (niet op de verdachte dingen die ze ons laten zien) en daar staat ze duidelijk het best voor. Zo is het aannemelijk dat Sarah door Gilles is geseind in de schatkamer waar Pedro zijn vrijstelling stak.

Ik heb de andere kandidaten overwogen (ik verdacht ook Els en Hilde maar die zijn afgevallen) maar ik zie geen alternatief. Michèle en Alexy vanwege de eerste opdracht plus dat de eventuele molacties van Michèle te duidelijk getoond worden. Pedro wordt mij te verdacht neergezet en door vele kandidaten verdacht en zijn positie als schatbewaarder is zeker niet ideaal voor de mol.  Bovendien geloof ik dat de mol in het tankstation in de auto zat daar het gebruik van een oortje in de winkel zelf geen nut heeft. Nimrod geloof ik ook niet in wegens zijn actie om €6000 in de eerste opdracht binnen te brengen en ook vanwege zijn positie in de trein.

Maar de reden dat Sarah bij de schatkamer aankomt is toch door toedoen van kandidaat Els? Mocht Els niet zo snel geweest zijn, dan zou Michèle en Nimrod daar gestaan hebben. En ja, Gilles doet iets met zijn handen. Of dit een sein was? Geen idee. Dat zou dan identiek hetzelfde zijn als het sein van vorig jaar. Ik schat de makers creatiever in. En zelfs als het het sein zou zijn voor de mol, niets weerhoudt Gilles ervan exact dezelfde handbeweging te maken bij gewone kandidaten.

Online Luc

• Forumlid
« Reactie #357 Gepost op: 22-04-2025, 22:07:36 »
Het feit is dat zowel Els en Sarah sneller bij de ballon waren dan Michèle en Nimrod. Bovendien kregen wij de overeenkomst tussen Michèle en Nimrod om de ballon te doorprikken wel te zien maar niet die tussen Els en Sarah (en ze waren vrijwel even snel). Verdacht.
Gilles heeft trouwens elk seizoen de mol een seintje gegeven wanneer nodig.
« Laatst bewerkt op: 22-04-2025, 22:20:48 door Luc »

Offline HanMic

• Forumlid
« Reactie #358 Gepost op: Gisteren om 09:19:53 »
Ik hoop ergens dat Michèle er deze week uit ligt, gewoon om iedereen die zo fanatiek op haar tunnelt helemaal om te zien gaan  ;D

Online Mogura

• Forumlid
« Reactie #359 Gepost op: Gisteren om 09:54:12 »
Ik hoop ergens dat Michèle er deze week uit ligt, gewoon om iedereen die zo fanatiek op haar tunnelt helemaal om te zien gaan  ;D

Ok, en wat is je argumentatie dat de vele molacties van Michèle allemaal nep molacties zijn?
Hilde was duidelijke nepmol door haar opzichtige acties terwijl er veel kandidaten bij staan of het kunnen zien.
Michèle is toch veel subtieler met haar molacties, dit doet me dus denken dat ze geen nepmol is.

Als Michèle weg is schiet er niet veel meer over.
Sarah is onmogelijk, tenzij ze met het excuus komen dat het seizoen 13 is en al haar molacties mislukken omdat dat een ongeluksnummer is  ::rofl::
Treinopdracht €1000 in de pot en dan verliezen tegen 2 kandidaten met partner Pedro die 20 glazen draagt...
4 balletjes kopen en dan acteren als een arm schaapje, maar geen anderen verdacht maken zodat ze op de foute zitten want die 1000 euro zo uit de pot halen is toch te veel werk.
Olifantenproef geen enkele keer aan het bord komen en dan schijnheilig de proef nog laten slagen, omdat ze toch weet dat alles gesloopt is? Ok productie, top reveal  ::ok::
Risico nemen om fake sticker te plakken, maar die is echt wel totaal verspild. Hilde bakt niks van dat dansen en dat zou je weten als mol. Sarah is dan zo blind als een mol hier, maar kan wel goed dansen.  ::rofl::
Alle antwoorden juist hebben bij het springen en dan eerlijk zeggen dat ze het beter doet dan Pedro naar haar gevoel. Het is logisch dat de groep Nimrod eerst laat met zijn 4 vragen... Wat als Nimrod wisselt van scherm, niet onlogisch bij een rood scherm en dat zou de mol ook moeten weten. Als Nimrod wisselt heeft Sarah zichzelf echt wel in een heel ongemakkelijke situatie gebracht door haar vorige statements.
Nee, als het Sarah toch nog blijkt dan lach ik me een breuk met hoe slecht de mol is in mollen dit jaar dan.

Nimrod, Alexy denk het eerder niet.
Pedro misschien.