Auteur Topic: [Aflevering 1] Opdracht 3 - Muay Thai  (gelezen 1768 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Aflevering 1] Opdracht 3 - Muay Thai
« Gepost op: 23-03-2025, 19:01:56 »
Bespreek hier de derde opdracht van aflevering 1.
« Laatst bewerkt op: 23-03-2025, 20:49:49 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
Re: [Aflevering 1] Opdracht 3 - Muay Thai
« Reactie #1 Gepost op: 23-03-2025, 21:35:40 »
Dat waren rake patatten. En de mondharmonica-touch was weer classic des Mols. Grappig en sadistisch tegelijk. ;D

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #2 Gepost op: 23-03-2025, 21:46:47 »
Toch hilarisch die mondharmonica, echt weer briljant bedacht. Ik vermoed wel dat de groep bij de boodschappen wil zitten. Daar kan je dubbel saboteren: met doorgeven en met de vraag/ antwoord sturen op een verkeerd antwoord.
Meer L

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #3 Gepost op: 23-03-2025, 21:57:10 »
Ja,  die mondharmonica  ::rofl::
Volgens mij moest Gilles ook even goed lachen en had ook een cameraman moeite met stabiel blijven.  :D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #4 Gepost op: 23-03-2025, 22:29:59 »
Hoe bedenken ze het toch steeds? ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #5 Gepost op: 23-03-2025, 23:09:38 »
Geweldige opdrachten, zowel in de boot als bij de vechtersbaas. Hoe de makers ogenschijnlijk eendimensionale opdrachten toch altijd weer interessant en meerlagig en vooral humoristisch weten te maken  ::bravo::

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #6 Gepost op: 23-03-2025, 23:22:15 »
Zouden die mondharmonica’s mee zijn gegaan in de molkoffer misschien?  ;D

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #7 Gepost op: 24-03-2025, 02:02:02 »
Kan het “onheil” van sarah een tijdpakken zijn van de mol om dat bordje op te hangen ?   

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 24-03-2025, 12:29:53 »
Ik dacht dat het bordje was opgeplakt tijdens het maken van de test.

Offline Tarbozan

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 24-03-2025, 12:36:18 »
Dat wordt zo inderdaad gezegd, maar zou die afwezigheid niet opvallen?  Of hebben ze na de test  weinig contact.

Waar werd de test ingevuld, hoe ver is dat van die toren en hoe lang heb je als mol nodig om dat te hangen.   En hangt de mol het zelf op?  ( ik denk van wel gezien de genialiteit van dit programma). Vragen die pas bij reunie bekend zullen worden

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #10 Gepost op: 24-03-2025, 12:40:20 »
Het leek of Sarah niet in haar eentje naar het ziekenhuis ging maar met andere kandidaten, en het moment dat ze hard tegen de bokser aankwam met haar duim was vokgens mij ook te zien, plus een zwelling kun je niet faken. Ga echt uit van een ongevalletje. Daarnaast, waarom zo omslachtig doen, als het prima tijdens het maken van de test kan..?

Offline Tarbozan

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 24-03-2025, 12:44:37 »
Het wss gewoon een vraag die bij me opkwam. Ik ben nu aan het herbekijken en meende gisteren al dat ik oa els ook zie binnenlopen als sarah terugkomt met de mitella.

Maar heb het idee dat het ook een risico is als je als mol tijdens het maken van de test even dat bordje gaat hangen.  Is er contact tussen de kandidaten na de test?  Wat doet een kandidaat die de test al gemaakt heeft. Stel die strekt even de benen en ziet de mol omderweg naar toren of zo .

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #12 Gepost op: 24-03-2025, 12:47:05 »
Ik hoop iig vurig dat we er wel beelden van krijgen na de ontknoping  ;D

Offline Froky

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 24-03-2025, 12:50:07 »
Het lijkt me logisch dat de tests werden ingevuld in dezelfde toren. Nadien krijgen de kandidaten misschien opdracht om een uurtje op de kamer te blijven en worden in dat uurtje alle kandidaten bezocht voor een ‘dagboekopname’. Lijkt me logisch dat kandidaten geregeld worden verzocht even afgezonderd te blijven zodat dit soort opnames kunnen worden gemaakt.

Tijdens die periode kan een mol dan heel vlug even de lift nemen naar 37, dat bordje ophangen en daarna terug naar de kamer om zijn verdenkingen te filmen. En een ideaal moment voor de crew om mee te gaan met de mol en te filmen hoe die het plakkaatje ophangt…

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 24-03-2025, 13:07:19 »
Mij leek het ook logisch om de test te maken in de toren. Maar na het praatje van GDC dat ze de test gaan maken lopen ze een gebouw in wat zo te zien geen toren is. Als ze die test in de toren hadden gemaakt dan lijkt het mij logisch dat ze dat dan doen op dezelfde plek waar nu de stoelen stonden voor de eliminatie. En dat we dan ook beelden hadden gezien dat ze daar zaten.
Maar ik denk dat ze voor de test sowieso de kandidaten één voor één ophalen en naar de test locatie brengen. De mol kan dan heel makkelijk ergens anders naartoe worden gebracht.

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 24-03-2025, 13:36:25 »
Vanuit productie kan je heel goed regelen en sturen dat de mol een bordje kan ophangen tijdens de test.
Ik denk niet dat de kandidaten na de test zomaar eventjes de benen mogen gaan strekken, maar dat men hen inderdaad laat wachten in een afgezonderde kamer. Stel dat ze de test afleggen in het gebouw ernaast, dan kan je heel eenvoudig een lift nemen en terugkeren zonder dat de andere kandidaten ook maar iets door hebben. Dit kan je doen binnen de 10 minuten en ik denk dat het langer duurt om een test in te vullen en dat er daarna inderdaad ook beelden worden gedraaid in de "dagboekkamer". Logistiek lijkt mij dit één van de simpelere dingen om te regelen voor de crew. :-)
I was blind but now I can see

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #16 Gepost op: 24-03-2025, 14:21:29 »
Nog even het overzicht uit Café de Mol.

Offline yfpyfke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #17 Gepost op: 24-03-2025, 14:55:17 »
Bij cafe de mol kende ze alleen geld toe aan de uitbeelders.
Interessant is natuurlijk ook wie het raadde.

Online Smilin Jack

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 24-03-2025, 15:11:53 »
Mij leek het ook logisch om de test te maken in de toren. Maar na het praatje van GDC dat ze de test gaan maken lopen ze een gebouw in wat zo te zien geen toren is. Als ze die test in de toren hadden gemaakt dan lijkt het mij logisch dat ze dat dan doen op dezelfde plek waar nu de stoelen stonden voor de eliminatie. En dat we dan ook beelden hadden gezien dat ze daar zaten.
Maar ik denk dat ze voor de test sowieso de kandidaten één voor één ophalen en naar de test locatie brengen. De mol kan dan heel makkelijk ergens anders naartoe worden gebracht.

Na het praatje van Gilles lopen ze wel degelijk het torengebouw (The Peninsula, een 5-sterren hotel) binnen waar de test wordt gemaakt in een hotelkamer en waar op het dak de eliminatie plaats vindt.

« Reactie #19 Gepost op: 27-03-2025, 14:45:03 »
Bij cafe de mol kende ze alleen geld toe aan de uitbeelders.
Interessant is natuurlijk ook wie het raadde.
Idd!
Interessant dat Alexy helemaal niks deed.
Ik dacht eigenlijk dat de 2e groep eentje liet afleiden en de ander dan iets vrijer spel had om iets te pakken  ::rofl::