Haha, die koffer is een heel ander beest om te tackelen. (Hierover dus later een klein stukje)
De aflevering was wel weer heel tof gedaan. De eerste opdracht is een klassieke "De Mol"-opdracht, waarin alles en iedereen invloed heeft op het spel.
De trein-opdracht, was op voorhand al gedoemd te mislukken. het persoonlijk voordeel stond hier tegenover het geld, iets waar die andere mol nog dikwijls op bekritiseerd wordt...
Zonde van de locatie, want de opbouw was echt heel goed gedaan.
En dan de Koffer, Oh boy,
Ik zei het de vorige aflevering al, en ik zeg het nogmaals... Alle items die er tot dusver inzitten zijn door de productie aangestuurd...
Iets waar ook bij die andere mol meermaals de vergelijking Mol = productieassistent wordt geroepen.
-Die lettertjes hadden ze toevallig nog over, want je denkt toch wel aan meer dan 1 BV om je jaartallen op te baseren.

- En het geldkaartje
moest er wel in, anders zou je heel makkelijk mensen kunnen gaan strepen... <-
Dit was de reden waarom ik op het moment dat ze het bedrag lieten zien al een enorme frons had 1,2,3 tellen later... "Oh Molkoffer...

"
Het enige pluspunt wat ik wel aan die Koffer wil meegeven... De mol moet daadwerkelijk zelf wel de voorwerpen eruit halen. En dat gaat leuke beelden opleveren.