Komaan dit is puur om te lachen en het was ook niet de bedoeling dat die drol op Els haar hoofd zou belanden, dus dit vind ik zwaar overdreven... Laat die mensen toch eens een beetje plezier hebben, ze hebben er zelf veel minder moeite mee dan jij kennelijk.
Natuurlijk mogen ze een beetje plezier hebben, ik zeg dit enkel puur vanuit het standpunt van "Als Sarah de mol is."
Met Sarah als kandidaat heb ik op zich echt geen probleem, mijn punt is eerder dat ik het gedrag van Sarah in de olifanten opdracht totaal mol onwaardig zou vinden.
Ten eerste heb je de vermelde onbeleefde acties naar Els toe. Ik geef je gelijk, misschien wat overdreven in isolatie maar dat is voor mij wel de druppel die de emmer doet overlopen.
Ten tweede heb je de acties van Sarah bij de opdracht zelf die ik niet kan verklaren moest ze de mol zijn:
Ze gaat direct olifanten meten, komt geen enkele keer in de buurt van het bord om te mollen en laat de proef slagen door Alexy te overtuigen om te drukken nadat hij de laatste drie bordjes gewisseld heeft. De proef slaagt uiteindelijk wel ruim binnen de tijd, maar ze ontdekken dan dat alle watermeloenen gesloopt zijn.
Het excuus dat Sarah zou weten dat alle watermeloenen gesloopt zijn door haar actie met de molkoffer wil ik echt niet horen van de makers. De kans dat de mol hier betrapt wordt in het midden van de nacht met een handboor is denk ik wel onbestaande. Doe ten minste iets als mol waarbij de kandidaten een kans krijgen om je tegen te houden/betrappen tijdens de proef zelf, Sarah is voor mij dus compleet mol onwaardig in deze proef en ik weiger ze dus als mol te zien.
Dezelfde redenering kan ik trouwens ook volgen bij deze proef, ze verspilt de fake sticker door hem op Hilde te plakken en danst vervolgens goed zodat de jury haar niet verdenkt. Eigenlijk 1000 euro perfect toe te schrijven aan de mol en dit was totaal niet nodig, als je toch goed wil dansen plak dan desnoods die sticker op je eigen kostuum.
Als je molacties kan opnoemen van Sarah hoor ik ze graag, want ik sta natuurlijk altijd open om van verdachte te wisselen als er voldoende bewijs is. Je gaat wel met een hele solide theorie moeten afkomen om mij nog te overtuigen hoor.