Als hij steeds op de afvaller zat zoals hij in zijn biecht lijkt te beweren (wat ook wel klopt getuigen zijn eerdere biechten, zie ook overzicht in ander topic), dan is het niet heel vreemd dat hij eruit ging
Voor het spel vind ik het jammer omdat er rond hem toch een zweem van mystiek leek te hangen waardoor je hem nooit leek te kunnen uitsluiten. Eigenlijk nooit overdreven Mols of overdreven kandidaats, stil maar af en toe een 'verstorende' opmerking.
Ik vraag me toch af hoe hij het dan gespeeld heeft (als zijn spreiding/inzet goed overeenkomt met zijn verdachtmakingen) en of hij uit resultaten van eerdere testen dan niet beter had kunnen deduceren wat hij wel goed deed in de testen. (En hoe fout zaten de afvallers dan wel niet?) Maar wellicht overschat ik hiermee weer wat kandidaten in zo'n spelsituatie kunnen en onderschat ik hoe moeilijk het is dit soort testen te doen en alles te onthouden. [Of hij zat nu wel behoorlijk goed, maar ternauwernood afgetroefd door een andere kandidaat.] Voor de makers in ieder geval heel handig want wij kunnen dus precies niks met die biechten. (Of sturen ze aan op dat hij zegt dat hij 4x op de afvaller zat?)
Ben heel erg benieuwd hoe hij het geld kan gaan verdienen. Mag hij als tegenstander bij Olympische spelletjes proberen de anderen te verslaan of hinderen? Of bijvoorbeeld geld inzetten op bepaalde prestatie? Het is niet heel Grieks, maar ik dacht meteen aan een laseropdracht tegen de kandidaten
(Dus heb het wat vergriekst.)