Auteur Topic: [kandidaat] Salim  (gelezen 13000 keer)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #80 Gepost op: 5-04-2020, 16:19:40 »
Ik denk niet dat de software de a en e niet uit elkaar kan halen, maar goed dat is mijn mening.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #81 Gepost op: 5-04-2020, 17:02:48 »
Ik hoop eigenlijk dat hij afvalt anders ben ik bang dat ik hem nooit ga kunnen afschrijven  :-X

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #82 Gepost op: 5-04-2020, 22:37:16 »
Je wordt op je wenken bediend Convans.

Wat een zure maar ook wel spectaculaire manier om af te vallen. En we zien hem dus nog even terug volgende week. Heel benieuwd hoe dat zal gaan. Leuke gast! Tenzij hij de pot nog even leeg trekt natuurlijk. ::rofl::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #83 Gepost op: 5-04-2020, 22:37:59 »
Je wordt op je wenken bediend Convans.

Wat een zure maar ook wel spectaculaire manier om af te vallen. En we zien hem dus nog even terug volgende week. Heel benieuwd hoe dat zal gaan. Leuke gast! Tenzij hij de pot nog even leeg trekt natuurlijk. ::rofl::

Op deze manier had ik het echt niet gewild eigenlijk, maargoed. Ik duik nu wel de Alina tunnel in.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #84 Gepost op: 5-04-2020, 23:09:53 »
Daaaaaaaaag Molletje!  ::zwaai::

Maar wel heel benieuwd naar z'n verdere rol, De Mol zal De Mol niet zijn als ze na zo'n zure eliminatie iets extra's met de afvaller doen.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #85 Gepost op: 5-04-2020, 23:12:08 »
Marzena was anders gewoon meteen ribbedebie.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #86 Gepost op: 5-04-2020, 23:21:07 »
Er zal nog wel iets achter zitten toch? Ik denk niet dat hij zomaar de kans krijgt om even wat geld uit de pot te trekken, ik denk dat maar weinig mensen dat zouden willen doen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #87 Gepost op: 5-04-2020, 23:22:34 »
Nee, inderdaad. Natuurlijk zit het veel beter in elkaar dan dat. Hij zal moeten samenwerken met de Mol. Althans, als hij dat ziet zitten. En wie wil dat nou niet als dat betekent dat je avontuur toch nog even voortduurt? Heel benieuwd hoe het zal gaan. ::jaja::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #88 Gepost op: 5-04-2020, 23:58:17 »
Uhmmm, exit of toch niet exit? Terugkeer als ghost kandidaat? Wat hebben we hier?  :o


EDIT:

Krijgen we de Fenix die uit de as herrijst? Het is Griekse mythologie tenslotte...
Het zou toch geweldig zijn als de overige kandidaten ineens Salim zien herrijzen?  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 6-04-2020, 00:05:56 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #89 Gepost op: 6-04-2020, 02:47:40 »
Uhmmm, exit of toch niet exit? Terugkeer als ghost kandidaat? Wat hebben we hier?  :o


EDIT:

Krijgen we de Fenix die uit de as herrijst? Het is Griekse mythologie tenslotte...
Het zou toch geweldig zijn als de overige kandidaten ineens Salim zien herrijzen?  ::jaja::

Hoop het! Maar hopelijk niet als Hades, de god van de onderwereld nu  ;D

Wel spannend wat voor staartje dit nog gaat krijgen en of Salim over gaat stappen naar het kwaad

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #90 Gepost op: 6-04-2020, 23:44:35 »
Amai, wat een zure aftocht.
Maar zijn wraak zal zoet zijn mag ik hopen >:D

En toch heb ik Salim nooit verdacht. Hopelijk pikt ie een mooi graantje mee ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #91 Gepost op: 8-04-2020, 07:58:54 »
Salim lijkt wel een beetje op Leonidas uit de trailer Lions marked Legends. Hij kan alleszins doorgaan voor een Griek. Leuke rol om in terug te komen voor een bedragje.
« Laatst bewerkt op: 8-04-2020, 09:30:58 door foxhunter »

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #92 Gepost op: 10-04-2020, 13:17:17 »
Salim heeft natuurlijk geen rood scherm gezien hè. De mol krijgt nooit een rood scherm, maar misschien wel rood vuurwerk?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #93 Gepost op: 10-04-2020, 14:14:35 »
Salim is er echt uit. Dat is onder andere bevestigd in Café de Mol. Hij kan alleen nog geld meekrijgen als hij wil samenwerken met de mol.

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #94 Gepost op: 10-04-2020, 18:12:10 »
Als hij steeds op de afvaller zat zoals hij in zijn biecht lijkt te beweren (wat ook wel klopt getuigen zijn eerdere biechten, zie ook overzicht in ander topic), dan is het niet heel vreemd dat hij eruit ging  :P
Voor het spel vind ik het jammer omdat er rond hem toch een zweem van mystiek leek te hangen waardoor je hem nooit leek te kunnen uitsluiten. Eigenlijk nooit overdreven Mols of overdreven kandidaats, stil maar af en toe een 'verstorende' opmerking.

Ik vraag me toch af hoe hij het dan gespeeld heeft (als zijn spreiding/inzet goed overeenkomt met zijn verdachtmakingen) en of hij uit resultaten van eerdere testen dan niet beter had kunnen deduceren wat hij wel goed deed in de testen. (En hoe fout zaten de afvallers dan wel niet?) Maar wellicht overschat ik hiermee weer wat kandidaten in zo'n spelsituatie kunnen en onderschat ik hoe moeilijk het is dit soort testen te doen en alles te onthouden. [Of hij zat nu wel behoorlijk goed, maar ternauwernood afgetroefd door een andere kandidaat.] Voor de makers in ieder geval heel handig want wij kunnen dus precies niks met die biechten. (Of sturen ze aan op dat hij zegt dat hij 4x op de afvaller zat?)

Ben heel erg benieuwd hoe hij het geld kan gaan verdienen. Mag hij als tegenstander bij Olympische spelletjes proberen de anderen te verslaan of hinderen? Of bijvoorbeeld geld inzetten op bepaalde prestatie? Het is niet heel Grieks, maar ik dacht meteen aan een laseropdracht tegen de kandidaten  ;D (Dus heb het wat vergriekst.)

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #95 Gepost op: 2-05-2020, 18:55:12 »
Salims bericht in de Mollengroep facebookpagina:

Beste Mollenjagers,

Zoals reeds enkele keren aangehaald is het enorm moeilijk te omschrijven wat voor een avontuur De Mol 2020 was.

Ondanks mijn exit die letterlijk voor vuurwerk zorgde, kijk ik terug op een onvergetelijk avontuur dat ik heb mogen delen met 9 fantastische mensen. 9 mensen die je voordien nooit gekend of gezien hebt. Nooit gedacht dat een band zo sterk zou kunnen zijn vanaf dag 1.

100 x dank om wekelijks onze avonturen te volgen en hier de zotste theoriëen neer te schrijven week na week. Dikke merci Marc om deze groep zo goed te beheren.

De 10.000 inschrijvingen zijn ondertussen volzet. Hopelijk zijn er toch enkelen onder jullie die het gehaald hebben. Zo niet zou ik zeker aanraden om steeds opnieuw te proberen. Ik heb er uiteindelijk 3 x over gedaan. 3e keer goeie keer en nog geen seconde spijt van gehad!

Wij kijken alvast mee uit naar morgen, naar alweer een laatste aflevering van De Mol 2020!

Veel groetjes,

Anibal Smelt