Auteur Topic: Sander's notitieboekje MOET terug!  (gelezen 37039 keer)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #80 Gepost op: 20-02-2005, 18:48:28 »
Ik geloofde het eerst ook niet echt, maat toen D**n een berichtje plaatste erover (dat Sander nog terug was gekomen) begon ik een beetje te twijfelen.

Is het waar: hoe triest  ::ohno::
Is het opgezet: hoe triest :P

edit: typo
« Laatst bewerkt op: 20-02-2005, 18:55:25 door Milk »
No Milk today???

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #81 Gepost op: 20-02-2005, 18:53:57 »
Hmm.. de reactie van Sander in het filmpje was inderdaad wel vreemd. Maar misschien dat die (creatieve montage!) gewoon heel ergens anders over ging...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #82 Gepost op: 20-02-2005, 19:29:11 »
Ik denk dat het opzet was, de verdwijning van het boekje. Zeker als je Sander hoort met: 'tsja,... misschien is dit wel een hint'... Vreemd  :-\\
I got that tunnel vision going through my  head

Offline toxicity

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Paul is de mol!
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #83 Gepost op: 20-02-2005, 19:43:58 »
Misschien is het inderdaad een hint...Wiens boekje verdween tot nu toe al 2 keer? ---->>> ISABELLE's boekje....als zij idd de mol is, is ze rete goed geweest  ::tandpastasmiley:: maar ik denk niet dat iemand maar de kans krijgt om dat boekje te jatten...want ze moesten  op een afstand van het tafeltje staan en mochten alleen even dichterbij komen om een foto te maken van die pagina...Ik blijf erbij dat het gewoon een stunt is....of een hint  ::trots::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #84 Gepost op: 20-02-2005, 19:48:58 »
Misschien is het inderdaad een hint...Wiens boekje verdween tot nu toe al 2 keer? ---->>> ISABELLE's boekje....als zij idd de mol is, is ze rete goed geweest  ::tandpastasmiley:: maar ik denk niet dat iemand maar de kans krijgt om dat boekje te jatten...want ze moesten  op een afstand van het tafeltje staan en mochten alleen even dichterbij komen om een foto te maken van die pagina...Ik blijf erbij dat het gewoon een stunt is....of een hint  ::trots::
He, niet mijn hint stelen he van Isabelle is (niet) de Mol! :P
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Mr._Jones

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #85 Gepost op: 21-02-2005, 09:34:00 »
Ik denk toch echt dat de lach op het gezicht van Sander genoeg zegt en dat het een stunt is. Die lach is de hele serie al hilarisch en nu een fantastische climax!
You don't wanna fall apart this time

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #86 Gepost op: 21-02-2005, 11:22:43 »
maar ik denk niet dat iemand maar de kans krijgt om dat boekje te jatten...want ze moesten  op een afstand van het tafeltje staan en mochten alleen even dichterbij komen om een foto te maken van die pagina...
Nouja, ik weet niet of het nou echt gejat is of niet, maar er was wel degelijk gelegenheid voor, toen de drie heren met individuele fans op de foto gingen (zie de foto's!), want toen stonden zij vóór het 'tafeltje', met hun rug daarnaartoe. Tussen al die krioelende mensen heeft best een getrainde koffertjesverwisselaar snel dat boekje kunnen pakken, geen hond die daar meer op lette. Zelfs Anton Jongstra mss wel niet, en die kon het tafeltje ws niet meer zien omdat Jim-Sander-Gijs-met-fan ervoor stonden ::).

Hmm.. de reactie van Sander in het filmpje was inderdaad wel vreemd. Maar misschien dat die (creatieve montage!) gewoon heel ergens anders over ging...
Precies, waarom SBS wel blindelings geloven en flippende Sander niet? SBS laat ons ook maar zien wat ze willen dat wij denken... :-\\

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #87 Gepost op: 21-02-2005, 11:37:40 »
Ik denk toch echt dat de lach op het gezicht van Sander genoeg zegt en dat het een stunt is. Die lach is de hele serie al hilarisch en nu een fantastische climax!

 ::ok::  Helemaal mee eens. Allemaal doorgestoken kaart als je't mij vraagt. Tot en met die ene blz. uit dat boekje die hij "wel kon laten zien" aldus Jim.... Volgens mij was de rest van het boekje zo goed als leeg....  ::bravo::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Mr._Jones

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #88 Gepost op: 21-02-2005, 11:52:02 »
Zie deze foto van Sander in de auto op zoek naar zijn boekje:

http://www.oneeye.nl/modules/xoopsgallery/view_photo.php?xoops_imageid=124&set_albumName=Persconferentie-19-02-05&id=PICT0473

Verbeeld ik het me of zit Sander hier al achterin met een smile op zijn gezicht?
Als het echt was, is het geen moment om te lachen lijkt me?
You don't wanna fall apart this time

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #89 Gepost op: 21-02-2005, 12:31:15 »
::ok::  Helemaal mee eens. Allemaal doorgestoken kaart als je't mij vraagt. Tot en met die ene blz. uit dat boekje die hij "wel kon laten zien" aldus Jim.... Volgens mij was de rest van het boekje zo goed als leeg....  ::bravo::
Volgens mij is het boekje wel gebruikt(kijk maar naar de pagina's, zijkant boekje) :D, maar niet gestolen.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2005, 12:34:57 door Castor_en_Pollux »

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #90 Gepost op: 21-02-2005, 13:00:53 »
::ok::  Helemaal mee eens. Allemaal doorgestoken kaart als je't mij vraagt. Tot en met die ene blz. uit dat boekje die hij "wel kon laten zien" aldus Jim.... Volgens mij was de rest van het boekje zo goed als leeg....  ::bravo::

ja, de bladzijden na de stunts lijken wel onbeschreven...

ik heb van een andere hoek gefimd en dan zie je dat op voorgaande bladzijden zeker wel dingen staan genoteerd. (ik viel alleen daarna, vrij genant dus dat filmpje staat niet online  ::tandpastasmiley:: - tenzij iemand weet hoe ik dat eruit kan knippen  :P )

volgens mij is het een hint dat hij volgende aflevering eruit gaat.

Offline peetie

  • Forumlid
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #91 Gepost op: 21-02-2005, 13:40:46 »
gezien sanders reactie op het laatst"niks is wat het lijkt bij de mol"en dan hard weg hollen met nog een man (op de achtergrond) lijkt me niet dat het boekje gestolen is maar het hele filmpje een grote hint

bv koeien en stallen (zou je denke Yvon met haar nieuwe programma boer zoekt vrouw) dat is dus niet wat het lijkt dat yvon de mol zou zijn

het boekje wat jullie in mochten kijken kan ook een 2de namaak boekje zijn maar leek omdat het vol gekalkt is en ook nog omdat sander hem liet zien dat het Sander's boekje is maar omdat er al een aantal hebben oopgemerkt dat er na t vliegtuig niks meer is geschreven kan het dus ook het boekje van Gijs of Jim zijn omdat zij het programma daarna verlieten!...............

Niks is wat het lijkt zei hij ook nog!

Moge de eventuele dief (als t boekje wel is gejat) es over die theorie nadenken en beseffen dat ie er dus niks aan heeft! Stuur dat ding gewoon weer terug zou ik zeggen

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #92 Gepost op: 21-02-2005, 15:41:20 »
(ik viel alleen daarna
offtopic: ooh, had dat dan meteen gezegd toen ik vroeg wie jij was! Nu weet ik het wel.. ;D

Maarre... waarom zou Sander nogmaals uit de auto zijn gestapt en naar ons vieren toe zijn gekomen als het boekje-gejat-idee toch wel duidelijk was gemaakt? Dan hoefde hij ons toch niet opnieuw aan te spreken, moest ie alleen maar meer moeite doen om zijn lachen in te houden waar hij volgens jullie zo slecht in is ::). Hij had best gewoon door kunnen rijden.

En waarom zou het boekje van Gijs of Jim zijn geweest, dat hadden ze dan toch ook best bij voorbaat al kunnen zeggen? ??? Hadden wij als fans ook best onwijs leuk gevonden! Ze hebben echt geen reden om te zeggen dat het van Sander is, terwijl het eigenlijk van Gijs of Jim is...

Offline peetie

  • Forumlid
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #93 Gepost op: 21-02-2005, 16:41:56 »
hoe langer ik er over na denk hoe meer ik overtuigd ben dat het het boekje van Gijs was!

Jullie zeggen er zitten lege blz'den tussen dat kan kloppen als je nagaat dat Gijs er een dikke aflevering niet in zat!

BOvendien houdt het dus op bij het stuntvliegen en dat was de laatste opdracht die Gijs ook heeft meegemaakt! ::vergroot::

Offline wimpie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #94 Gepost op: 21-02-2005, 17:18:57 »
Had Jim niet het boekje van Isabelle? Misschien is het dat boekje.
ach ik weet het ook allemaal niet meer ha ha ha

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #95 Gepost op: 21-02-2005, 17:21:08 »
hoe langer ik er over na denk hoe meer ik overtuigd ben dat het het boekje van Gijs was!

Jullie zeggen er zitten lege blz'den tussen dat kan kloppen als je nagaat dat Gijs er een dikke aflevering niet in zat!

BOvendien houdt het dus op bij het stuntvliegen en dat was de laatste opdracht die Gijs ook heeft meegemaakt! ::vergroot::
Iedere kandi kan toch blz leeg laten, daarvoor hoef je er toch niet een afl uit te zijn! Net alsof dat boekje standaard al ingedeeld staat op opdracht/afl ofzo. :-\\ En het houdt helemaal niet op bij het stuntvliegen, of althans, daar hebben we geen enkel bewijs voor, want de stuntvliegpagina is nu eenmaal de enige die we hebben mogen zien!
Ik wil er best over twijfelen of het wel of niet gejat is (het boekje van Gijs jatten zou trouwens op zich ook erg triest zijn), en of het boekje wel of niet 'echt' was mss zelfs ook nog, maar ik zie geen enkele reden om in twijfel te trekken of het wel Sanders boekje was. Dan kan ik net zo goed gaan roepen dat het mijn boekje was en dat ik dat voor deze gelegenheid even aan Sander gegeven had ::)...

Offline peetie

  • Forumlid
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #96 Gepost op: 22-02-2005, 12:13:14 »
ohhhhhh vertel annemiek...............

niks is zoals t lijkt zegt de mol

Offline Moleman

  • Forumlid
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #97 Gepost op: 22-02-2005, 21:05:25 »
Wat mij opviel bij het "gestolen boekje":

op de 1e foto zie je een boekje op de tafel liggen met een zwarte kaft
op de 2e foto zie je dat het een gebonden boekje is
tevens op de 2e foto zie je dat er met groen is geschreven

Op de 3e foto kan je zien dat het een ringbandboekje is waarin hij schrijft (zonder kaft). Hij schrijft daar met ook met zwart. Dit is minuut 38.26 bij de vliegtuig opdracht als Sander notities maakt.
who's afraid of .......THE mole!!

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #98 Gepost op: 22-02-2005, 21:40:40 »
Op de 3e foto kan je zien dat het een ringbandboekje is waarin hij schrijft (zonder kaft). Hij schrijft daar met ook met zwart. Dit is minuut 38.26 bij de vliegtuig opdracht als Sander notities maakt.
Wat ik afgelopen zaterdag begreep is dat ze allemaal zo'n boekje met Mol-sticker hadden gehad... Jim schreef z'n aantekeningen in z'n kruiswoordenpuzzelboekje, dus wie weet dat Sander ook wel twee boekjes bijhield....
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Kaafoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #99 Gepost op: 22-02-2005, 21:41:40 »
hahah het wordt álsmaar leuker! ::rofl:: ::rofl::
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"