Auteur Topic: X Factor 2009  (gelezen 20592 keer)

Offline tdietz

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: X Factor 2009
« Reactie #40 Gepost op: 14-04-2009, 21:16:34 »
Ik snap echt niet waarom iedereen Whatever zo leuk vind, ik vind ze echt vreselijk. Zo gemaakt, wij MOETEN vrolijk zijn want dat vindt iedereen leuk aan ons. Nou, ik dus niet !! ::ohno:: Die mogen er echt uit vrijdag wat mij betreft, maar met dit soort dingen heb ik meestal pech ...
ik vond ze in het begin verschrikkelijk
die dunne vind ik nog steeds irri, die wat dikkere is alleen echt niet nep
maar snap wel wat je bedoeld, maar de lijstjes die ik maak zeggen wat ik denk dat het wordt
niet dat ik het perse zo wil hebben ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #41 Gepost op: 14-04-2009, 21:20:15 »
ik vond ze in het begin verschrikkelijk
die dunne vind ik nog steeds irri, die wat dikkere is alleen echt niet nep
maar snap wel wat je bedoeld, maar de lijstjes die ik maak zeggen wat ik denk dat het wordt
niet dat ik het perse zo wil hebben ::tandpastasmiley::

Het verschilt meestal per week dat klopt en soms irriteer ik me ook aan Whatever maar, vind ze soms ook wel grappig en geestig en qua zang niet verkeerd maar, ik hoop eerlijk gezegd ook niet dat er een groepje gaat winnen, ik hoop gewoon een Solo - iemand, en het liefste Rachel. ::jaja::

Qua juryleden weet ik wel wie ik vind dat moet winnen en dat is overduidelijk :

1. Angela Groothuizen
2. Gordon
3. Eric van Tijn
4. Stacey Rookhuizen ( hoop dat ze in rook opgaat want, ik vind der heel erg onsymphatiek. ::niet-ok::

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #42 Gepost op: 17-04-2009, 22:18:58 »
De uitslag is nog niet bekend maar, Rachel en Lisa waren weer uitermate top en hebben als beste gezongen, Whatever was vanavond super slecht helaas, en ook vond ik Jamal en Luigiano erg slecht vanavond en vrees dat ze beide in de herkansing zitten en ik vond Rev & Ros ook niet echt super geweldig ofzo, Roan was wederom goed en Hester ook daarom veranderd mijn lijstje weer.

1. Rachel  ::bravo:: ::bravo::
2. Lisa
3. Hester
4. Whatever
5. Roan
6. Jamal
7. Rev & Ros

Deze week gaat eruit en had verleden week eruit gemoeten : Luigiano

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 17-04-2009, 23:01:20 »
Na zo nu en dan langs te zappen op X facor weet ik weer wie ik nog meer zo verschrikkelijk vervelend vind: Wendy van Dijk!  ::ohno:

Bijna net zo verschrikkelijk als Stacey.

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #44 Gepost op: 17-04-2009, 23:58:57 »
heb de show zelf gemist, maar de uitslag wel
Rev en ros eruit
ben het er wel mee eens ::jaja::

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #45 Gepost op: 18-04-2009, 06:59:13 »
Ik ben het er niet mee eens...Whatever was mega slecht vandaag, Jamal ook overigens!!
...maar ja Whatever heeft gewoon een enorme schare fans..dan ga je al sneller door naar de volgende ronde.

Wat mij betreft mag Luigiano er de volgende keer uit samen met whatever... ::jaja::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 18-04-2009, 10:11:14 »
Was het niet mee eens met de uitslag. Luigiano en Whatever moesten op de kruk van mij.
Mijn lijstje nu:
1. Lisa
2. Hester
3. Roan
4. Rachel
5. Jamal
6. Whatever
7. Luigiano

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #47 Gepost op: 18-04-2009, 12:26:02 »
Ben het er eerlijk gezegd ook niet mee eens want, Luigiano had eruit gemoeten die vind ik veel slechter hopelijk dan wel eindelijk volgende week, Rev N Ros vond ik wel slechter als Jamal ook al hadden ze wel een grappige act maar, bij X Factor weet je het maar, nooit.
Jamal en Luigiano hebben al 2 of 3x de sing off overleefd en Irma en Rev N Ros 1x en gelijk eruit.
Ik vind het trouwens belachelijk van de leeftijden. ::niet-ok::

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 18-04-2009, 16:30:41 »
Oh wat was whatever slecht zeg gisteren en dan niet eens bij de laatste twee zitten  ::ohno::

De juryleden worden ook wel steeds feller zeg. Sommige juryleden kunnen echt geen kritiek hebben over hun deelnemers. Vooral Eric van Tijn is erg wat dat betreft, maar Gordon gisteren ook trouwens.

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Just Cruisin'
« Reactie #49 Gepost op: 21-04-2009, 11:38:16 »
Ben het er eerlijk gezegd ook niet mee eens want, Luigiano had eruit gemoeten die vind ik veel slechter hopelijk dan wel eindelijk volgende week,

De zangkwaliteiten staan niet meer op de eerste plaats (Rev 'n Ross, Irma) maar de strijd tussen de jury-leden onderling bepaald wie er op dit moment doorgaat en wie niet !
Het is toch lastig tijdens zo'n show om door middel van een objectieve keuze de afvallers te laten bepalen. Degene met de meeste "vriendjes" gaat goed bij het SMS'en. De eigen coaches stemmen hun eigen pupillen niet naar huis, en de overige coaches zien de grootste talenten graag vertrekken, zodat hun pupillen meer kans maken.
Gewoon 12 onafhankelijke juryleden aanstellen : May I Have Your Vote, Please ?

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #50 Gepost op: 21-04-2009, 11:53:35 »
ik denk dat het opzich beter is om de jury uit andere mensen te maken, dat elke coach wel een eigen catogarie heeft, maar dat de jury bij de liveshows uit andere mensen bestaan

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #51 Gepost op: 21-04-2009, 17:47:37 »
De zangkwaliteiten staan niet meer op de eerste plaats (Rev 'n Ross, Irma) maar de strijd tussen de jury-leden onderling bepaald wie er op dit moment doorgaat en wie niet !
Het is toch lastig tijdens zo'n show om door middel van een objectieve keuze de afvallers te laten bepalen. Degene met de meeste "vriendjes" gaat goed bij het SMS'en. De eigen coaches stemmen hun eigen pupillen niet naar huis, en de overige coaches zien de grootste talenten graag vertrekken, zodat hun pupillen meer kans maken.
Gewoon 12 onafhankelijke juryleden aanstellen : May I Have Your Vote, Please ?

Klopt Hagar, en dat is erg jammer en het gaat inderdaad niet meer om de zangkwaliteiten, ben benieuwd wisten jullie dat er 1 Mei volg week vrijdag maar liefst 3 acten naar huis gaan.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 21-04-2009, 18:43:43 »
Nee, dat wist ik niet. Maar zoiets moest ook wel, want de finale is al best wel vlug.

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 21-04-2009, 19:49:49 »
3!! :O Nee, dat wist ik niet... is wel heel veel in 1 keer...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #54 Gepost op: 21-04-2009, 20:06:01 »
het moet wel opeens zo snel gaan, er zijn namelijk nog maar 3 afleveringen (of 4) :P

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #55 Gepost op: 21-04-2009, 20:49:37 »
X Factor krijgt driedubbele exit in halve finale

Nog zeven kandidaten en nog maar twee liveshows tot de finale van X Factor. Een snelle rekensom leert, dat de juryleden er niet mee wegkomen om dan telkens maar één kandidaat weg te sturen. De Telegraaf <<<Lees meer

Bron: Zappenblog

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #56 Gepost op: 24-04-2009, 22:21:27 »
Leuke categorie big band vind ik altijd dat swingt lekker mee.
Ik vond Jamal heel erg goed vanavond, en in tegen stelling tot hem vond ik Hester super slecht en denk dat zij daarmee ook in de gevarenzone komt, en hoop dat Luigiano naar huis gaat want, die vond ik ook slecht, Lisa was ook weer heel goed en Roan was ook verassend weer word nog spannend want, de ene keer is die beter en de andere keer weer een ander maar, Lisa & Rachel blijven met grote verve het beste vind ik.

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #57 Gepost op: 24-04-2009, 23:58:08 »
Rachel in sing off echt te belachelijk voor woorden, die Hester had in Sing off moeten komen gelukkig is ze uiteindelijk wel door en is Luigiano eindelijk eruit werd tijd, het is wel allang duidelijk dat Lisa het programma wint! :)

Welke 3 Kandidaten gaan volgens jullie door?

Ik ben er nog niet helemaal zeker van sowieso Lisa. ::jaja::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 25-04-2009, 07:12:25 »
Yes!!! Luigiano is dan eindelijk finito...nu nog whatever en Hester er uit en dan hebben we een mooie finale voor de boeg.

The big band aflevering vind ik eigenlijk het leukst van allemaal. Het swingt lekker de pan uit en de liedjes zijn vaak ook leuk.

Ik vond Rachel een geweldige opening en Jamal een geweldige afsluiter. Beide konden hier prima mee uit de voeten.
Hester vind ik mooi zingen maar dan meer voor de radio, want ik kijk niet graag naar haar. Roan daarentegen is heerlijk om naar te kijken en om naar te luisteren. Lisa heeft een geweldige stem maar ook naar haar kijk ik niet graag, ik weet niet waar dat aan ligt maar het is nu eenmaal zo. Tja en dan whatever...ik heb nu eenmaal helemaal niks met ze. Was dan ook heel erg blij dat een bepaald jurylid hetzelfde opmerkte als ondergetekende: je raakt op den duur op uitgekeken op ze, hoe "leuk" ze buiten het zingen om zijn.
Ach ja en dan benjamin Luiginao...jochie doe je best op school, leer de wereld kennen en probeer het dan nog eens zou ik zeggen!!

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #59 Gepost op: 25-04-2009, 17:15:09 »
ik vond het een geweldige show, bigband is altijd fantastisch

in tegenstelling van jullie vond ik hester echt wel goed, zonde van dat foutje
de herkansing heb ik alleen gemist, was in slaap gevallen :-X
lugiono eindelijk eruit ::tandpastasmiley::
van mij mag Roan, Jamal, whatever de aankomende aflevering uit ::ok::