Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 149134 keer)

Offline mistoffelees

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • eindelijk bovengronds
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #120 Gepost op: 22-01-2011, 01:10:51 »
Tja, je zou het denken maar het staat daar gewoon alfabetisch op achternaam. Lijkt me stug dat de kandidaten in alfabetische volgorde blijven afvallen... hoewel, niets is wat het lijkt.
Revenge is a dish best served not

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #121 Gepost op: 22-01-2011, 01:11:28 »
Ik lees net het Mollenboekje van de Avro (PDF): bladzijde 6: Wie is de Mol? Is het Hanna Bervoets, Horace Cohen, Anna Drijver, Soundos el Ahmadi, ...

Waarom zag ik dit niet een week eerder?

Nee hé, toch niet weer in het mollenboekje?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #122 Gepost op: 22-01-2011, 01:27:18 »
Ik hoop met grote hopen dat de silhouet-theorie het nog eenmaal doet en daarna niet meer.
Lijkt me enorm jammer als we de komende afleveringen steeds zouden weten wie er af gaat vallen.. maar anderzijds zou ik erg graag Patrick zien verdwijnen -- staat hoog op mn mol-lijstje en ik twijfel aan de validiteit; 't is meer op gevoel dan ik zou willen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #123 Gepost op: 22-01-2011, 01:57:27 »
Tja, je zou het denken maar het staat daar gewoon alfabetisch op achternaam.

Aha! Bedankt voor de uitleg. Door de tussenvoegsels (el, de en van) was mij dit niet opgevallen. Gelukkig, dat verlaagt de kans dat Anna uitvalt van 100% weer naar gewoon 12,5% ::tandpastasmiley::

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #124 Gepost op: 22-01-2011, 08:08:44 »
Aha! Bedankt voor de uitleg. Door de tussenvoegsels (el, de en van) was mij dit niet opgevallen. Gelukkig, dat verlaagt de kans dat Anna uitvalt van 100% weer naar gewoon 12,5% ::tandpastasmiley::

Wees gerust, Anna blijft er tot het einde in. Dat is nou het voordeel van de mol zijn ;)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #125 Gepost op: 22-01-2011, 12:36:38 »
Wees gerust, Anna blijft er tot het einde in. Dat is nou het voordeel van de mol zijn ;)

Als Anna het is, dan 'vreet ik echt gewoon een bed op'  ::trots::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #126 Gepost op: 22-01-2011, 15:41:31 »
Als Anna het is, dan 'vreet ik echt gewoon een bed op'  ::trots::

Ik hou je eraan hoor!
Al heb ik niet zon  zin om evt een bed mee te slepen naar de MFD  ::)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #127 Gepost op: 22-01-2011, 16:29:30 »
Ik hou je eraan hoor!
Al heb ik niet zon  zin om evt een bed mee te slepen naar de MFD  ::)
Neem dan een speelgoed bed mee...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #128 Gepost op: 22-01-2011, 18:56:01 »
Ohjee, nu zit ik er aan vast  :-\\

Dan behoor ik nu eigenlijk te hopen dat Anna de volgende uitzending afvalt.. maar dat wil ik ook weet niet echt.. Nou, succes met de mol vinden! Ik zit even in Verweggistan  ::zwaai::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #129 Gepost op: 22-01-2011, 19:42:45 »
Jan of Soundos. Ze zijn beiden mijn mol niet, dus tsja. Al hoop ik toch dat Jan nog heel lang blijft, als mijn winnaar zijnde.
Edit: of Miryanna natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2011, 20:06:19 door Lautjuh »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #130 Gepost op: 22-01-2011, 20:04:31 »
Ik hoop Soundos of Karin... Maar Miryanna en Jan zouden ook heel goed kunnen... Al met al is het dus supermoeilijk!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #131 Gepost op: 22-01-2011, 20:05:52 »
Art heeft getwitterd op
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Maar ga voor een herkansing en hoop dat ditmaal Karin wel afvalt!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #132 Gepost op: 23-01-2011, 13:34:18 »
Volgens zowel de leer van de silhouetten als de vaste executie-groepsfoto moet Patrick nu gaan. 2 maal goed geweest nu, dus ook de 3e keer? Ik heb er wel veel moeite mee. Vorig jaar was het 5x achtereen goed dus het kan goed zijn dat de regie ons nu op een dwaalspoor wil brengen en het ditmaal dus goed fout gaat. Zodra we de hint gevonden en na 2x bewezen hebben gaat ie fout!

Dit vermoeden heb ik omdat Patrick natuurlijk 3 jokers moet inzetten en hij zo wordt neergezet als mol. Bovendien zet hij in de test in op mijn mol Pepijn. Enige twijfel is dat Pepijn vorige keer zei dat zijn grote vertrouwelingen Horace... en Patrick zijn. En die gaan het eerst. Maar toch lijkt hij een blijvertje. Zit er dan nog regelmaat in de silhouetten en executie-groepsfoto? Ze gaan toch van elkaar afwijken na Patrick.

Wellicht gaan eerst de achtersten op de groepsfoto weg. Dan zijn Karin/Soundos/Jan aan de beurt. Dat vind ik een moeizaam verhaal. Jan moet 'zichzelf nog tegenkomen' (dus zijn mol moet eruit lijkt mij zoals Karin nu ook beleefd heeft). En Soundos zit m.i. toch aardig goed in de tests met spreiden en zal het lastig voor zijn om van 8 (ala, 7) mensen als laatste te eindigen.

Wat de silhouetten betreft valt op dat de 3 meest bekende Nederlanders het eerst bekend werden. Dat wil helemaal niet zeggen dat juist die ook de hele rit uitzitten, sterker nog weet ik wel van niet. Met Anna heb ik ook het gevoel dat ze niet heel lang blijft, evenmin Art, aangezien zij niet eens bij de perspresentatie waren. Komt bij dat zij de test waas invult, nu is ze ineens weer deels op Soundos gaan zitten waar ze het eerst nooit over had.

En wie de test waas invult gaat. Dat zag je wel aan Hanna en Horace. Probleem is alleen dat je dat pas echt goed vlak voor het einde hoort. Horace ratelt daar alleen over jokers en maakt niet kenbaar op wie hij nu eigenlijk zit. Dat is een crux van de regie. Want ze willen niet dat wij al uit kunnen sluiten wie de mol is.

Jan en Art vullen de test ook al weken waas in en Anna en Karin de laatste keer ook. Kortom; een van die 4 zal gaan denk ik waarvan Jan vermoedelijk pas afl. 5 als zijn mol (Karin/Art?) eruit is. De andere 4 zie ik echt nog wel even blijven.

« Laatst bewerkt op: 23-01-2011, 13:36:36 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #133 Gepost op: 23-01-2011, 13:50:57 »
Laat die silhouet theorie nog maar een keer goed doorlopen. Scheelt weer in mijn molverdachten ;) Want hoe meer ik in het topic van Patrick lees hoe meer ik hem echt begin te verdenken als mol. Zou dus flink schelen als Patrick bij aflevering 4 exit is. Zelfs al heeft ie nog 4 jokers voor aflevering 4 in te zetten. Vier foute antwoorden goedkeuren gaat je niet helpen indien je a) niet de mol bent en b) te lang over de test doet of c) niet genoeg antwoorden die slaan op de mol goed hebt.

Zelf zat ik Jan al bij aflevering 1 en 2 in te vullen als afvaller. Toch ben ik daar nu op terug gekomen gezien de ruime meerderheid hem als winnaar invult bij de pool. Beetje de hulplijn bij Weekend Miljonairs inroepen "wat vindt het publiek?" ;) Hij mag dan wel aangeven van: ik weet wie de mol is / afl. 2, ik zie licht aan het einde van de tunnel / afl. 3 en dus snel afvallen maar ik denk dat ie er nog lang in kan blijven. Ik verwacht dat Anna de executie van aflevering 4 zal overleven en dus meteen in aflevering 6 zit gezien haar vrijstelling voor aflevering 5. Lijkt me niet dat ze Hanna gaan herhalen, net er uit in de zicht van de aflevering waar ze een vrijstelling voor had. Soundos komt zelfverzekerd over, dus haar zie ik nog niet 1,2,3 vertrekken.

Hou je Pepijn, Miryanna, Karin, Art over. Om met Art te beginnen, gezien half molkijkend NL op hem zit getuige de eerste paar afleveringen waarin sterk op hem gefocust werd door de montage zie ik Art in aflevering 5/6 wel afvallen. Ala Rick van seizoen 9 zeg maar. Karin deelde mee bij het afvallen van Horace dat haar mol uit het spel is. Dus die zal doelloos ronddwalen en sneller er uit kunnen liggen vanaf nu. Van Miryanna krijg ik geen hoogte dus of zij nu zal afvallen of pas later? En dan eindig ik met Pepijn. Hoop 't niet dat hij nu aan de beurt is  :-\\, want mijn schot voor de boeg mol net zoals Lo  ;)

Nee, ondanks dat die silhouet theorie t.z.t. wel zal stokken, blijf ik mooi bij Anna, Jan & Pepijn als finalisten. Art(afl.5), Karin(afl.6), Miryanna(afl.7), Patrick (afl.4) & Soundos (afl.8) wie van hen zal het worden? Blijf gewoon bij Patrick, op hoop van zege  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #134 Gepost op: 23-01-2011, 14:28:31 »
Met Anna heb ik ook het gevoel dat ze niet heel lang blijft, evenmin Art, aangezien zij niet eens bij de perspresentatie waren.

Anniek en Dennis S waren 2 jaar geleden ook niet bij de perspresentatie maar haalden wel de laatste vier...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #135 Gepost op: 23-01-2011, 14:48:42 »
Karin deelde mee bij het afvallen van Horace dat haar mol uit het spel is. Dus die zal doelloos ronddwalen

Toch is dat niet zo want ze is vanaf dag 1 consequent goed aan het spreiden. Ze had eerder al Pepijn, Art en Jan als mol gezien en heeft ook bij Horace gezegd dat ze niet alles op hem ging inzetten maar goed ging spreiden.

Art wordt wel gehoord bij de bus-opdracht en die is toch nog niet nu? HERSTEL 14.54u: die is wel meteen dus... Art gaat eruit  ::pinokkio::

Van Miryanna krijg de vibes dat zij er lang inzit, mogelijk vliegt ze er net voor de finale uit.

Pepijn is de mol.

Anna heb ik ook best het gevoel dat ze ver komt maar soms ook weer niet. Er wordt best wat met haar gespeeld door de regie wat betekent dat ze haar mollig maken dus dat ze langer blijft.

Soundos spreidt ook zo goed... en over iedereen die ik als mol een pietsie verdenk.

Jan gaat afl. 5 pas.

Patrick zou dus best nog kunnen gaan afl.4 met een grote truc om die jokers te verklaren  ::rofl::

 ::) :P ??? :-* ::regenboog::
« Laatst bewerkt op: 23-01-2011, 14:55:40 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #136 Gepost op: 23-01-2011, 14:54:05 »
Aflevering 2: Hanna
Aflevering 3: Horace
Aflevering 4: Patrick
Aflevering 5: Soundos
Aflevering 6: Art
Aflevering 7: Karin
Aflevering 8: Miryanna
Aflevering 9: finale deel 1??
Aflevering 10: finale deel 2??
Aflevering 11: terugblik

De grote vraag is hoe ze dit jaar het ingedeeld hebben qua afleveringen. WIDM 7 kende een finale verspreid over twee afleveringen, waarbij de winnaar ervoor koos om met zijn vieren van aflevering 8 naar 9 te gaan. Ditmaal hebben we 11 afleveringen. Er moet dus nog een aflevering zijn waarin niemand afvalt. Wellicht aflevering 5 en dat Anna eenzelfde voorstel krijgt als Pepijn kreeg van Pieter-Jan? Immers, dan wordt verwacht dat ze van El Salvador door trekken naar een ander land, gelijk aan seizoen 9.

Denk niet dat ze de finale in tweeën splitsen of met zijn vieren de finale zullen spelen ditmaal. Vraag is dus: in welke aflevering gaat er niemand naar huis of komt er iemand terug. Want als er iets duidelijk is dan lijkt me dat een dergelijk iets nog terug zal komen deze serie.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #137 Gepost op: 23-01-2011, 15:06:56 »
Tja ik weet het ook niet, heb net de vooruitblik nog even gezien en er komt dus weer een jokerspel aan. Mogelijk met zulke vrijstellingen als Pepijn kreeg in afl.1. Dus weer niemand naar huis nu. Met als worst voorgehouden de trip naar Nicaragua voor iedereen.

Verder in de vooruitblik de bus en het touw over het ravijn dus dan hebben we alleen de schapen/koeien nog waar... Patrick te horen zou zijn?! Dus die kan dan weer niet gaan haha. Dan kan intussen niemand meer gaan  ::pinokkio:: en dat HOEFT dus ook niet.

Toch houd ik het er nu maar op dat Art of Karin als mol van Jan eruit gaat. Zij komen ook wel erg veel in beeld tot nu toe, dit in schril contract met bijv. Miryanna dus die krijgt haar exposure nog wel. En er wordt ook zo lekker toegewerkt naar een schokeffect he. Art vet 1e steeds op de .nl site als mol en Jan die nog de schok van zijn leven moet krijgen...
« Laatst bewerkt op: 23-01-2011, 15:10:09 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #138 Gepost op: 23-01-2011, 17:10:59 »
Ik denk dat Miryanna de volgende afvaller is, voorgevoel

Wat hij zegt.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #139 Gepost op: 24-01-2011, 01:17:34 »
Ik denk Miryanna....
omdat ze totaal niet verdacht is....
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human