Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 149111 keer)

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #140 Gepost op: 24-01-2011, 23:25:30 »
Van Miryanna naar Karin en toch weer terug naar Miryanna.
Ik vind Miryanna gewoon zó niet verdacht. Maar goed, mijn vrees is een beetje dat zij het spel beter doorheeft dan ik vind dat er wordt getoond. Maar je moet toch een keuze maken hè. Miryanna it is.
Laten we jabberen.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #141 Gepost op: 25-01-2011, 00:09:18 »
Tja, dat iemand zichzelf niet verdacht maakt, maakt nog niet dat diegene snel uit het spel ligt, he? Het gaat er alleen om of je weet wie de (echte) Mol is.

Miryanna lijkt het spelletje aardig door te hebben, ook al probeert ze zelf niet de Mol uit te hangen. Bij die hysterische uitbarsting van Karin in de hotelkamer, toen ze dacht dat ze Horace ontmaskerd had, reageerde Miryanna ook heel cool met "welnee, joh", of iets dergelijks.
Nee, ik denk niet dat Miryanna nu al moet vertrekken.

Wie dan wel? Ik heb geen idee. Ik probeer me niet te baseren op oneigenlijke spoilerbronnen, maar dat is wel het enige wat ik heb.
Of misschien toch Karin, omdat ze nu van Mol moet wisselen. Altijd een moeilijk moment.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #142 Gepost op: 25-01-2011, 00:25:40 »
Miryanna geloof ik niet omdat ze zo weinig in beeld komt. Als je nou weer ziet dat Karin en Art full exposure krijgen in de voorbeschouwing en uberhaupt tot nu toe dan denk ik echt dat het 1 van deze 2 zal zijn ::jaja::. Komt bij dat ze waas zijn in de test; met name Art geeft niet aan op wie hij zit dus wordt vast een Horaceje ::oink::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rooney

  • Winnaar WIDM-pool 2016
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #143 Gepost op: 27-01-2011, 13:44:32 »
De promo voor aflevering 5 op 3 februari is al in omloop en te zien op youtube. Daarin is goed te zien wie de afvaller is. Ik ga dit niet posten, want er zijn mensen die het niet leuk vinden om dat te weten. En als ik het in spoiler zet, zijn er toch mensen die de verleiding niet kunnen weerstaan, maar het eigenlijk niet willen weten.

EDIT: In het alles combineren topic staat het al in spoiler ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #144 Gepost op: 27-01-2011, 14:08:32 »
het vertellen dat je het niet onder spoilertags post, heeft hetzelfde effect als het wel onder spoilertags plaatsen.

Offline Rooney

  • Winnaar WIDM-pool 2016
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #145 Gepost op: 27-01-2011, 14:13:52 »
het vertellen dat je het niet onder spoilertags post, heeft hetzelfde effect als het wel onder spoilertags plaatsen.

Misschien heb je daar wel gelijk in. Maar het is nu toch al bekend.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #146 Gepost op: 27-01-2011, 14:14:46 »
Heb me ook niet kunnen inhouden..

Helaas...  :(
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #147 Gepost op: 27-01-2011, 14:18:46 »
het vertellen dat je het niet onder spoilertags post, heeft hetzelfde effect als het wel onder spoilertags plaatsen.

Trust me! Het is heel verleidelijk om een spoiler te posten, maar ik heb er nu al spijt van. Het is veel te ingewikkeld om rekening te houden met mensen die misschien niet willen weten wat al bekend is. Achteraf had ik dat gewoon aan iemand anders moeten laten.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #148 Gepost op: 27-01-2011, 14:20:45 »
Ik heb ook gekeken. Het is mij om het even of ik iets zie staan, maar kennelijk kijk ik verkeerd. Ik kan namelijk het door jou bedoelde bericht niet vinden (ik ben er nog blij om, ook).

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #149 Gepost op: 27-01-2011, 14:21:51 »
noujah ik heb in mn pool iig goed gegokt :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #150 Gepost op: 27-01-2011, 14:24:38 »
Ik heb wel namen zien staan. Het is voor mij reden om verder niet meer mee te doen in de pool.

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #151 Gepost op: 27-01-2011, 14:47:39 »
Video is inmiddels wel weer verwijderd.. Maar zeer zonde dat het is uitgekomen.
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #152 Gepost op: 27-01-2011, 14:47:55 »
Ik heb het filmpje niet gezien (het was al verwijderd van internet), maar ik ga er vanuit dat dit geen grapje is en ook geen stunt! Het zal per ongeluk gegaan zijn, maar wel heeeeeeeel slordig... Naja, vanavond gewoon maar genieten van een mooie aflevering, wie er ook uit moge gaan  ;)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #153 Gepost op: 27-01-2011, 14:54:18 »
Sinds wanneer upload de Avro eigenlijk filmpjes van widm op YouTube?
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #154 Gepost op: 27-01-2011, 14:59:47 »
Denk niet dat het van de AVRO was. Ik neem aan dat ze die promo's op tijd moeten aanleveren en dat een medewerker aldaar het leuk vond dit te lekken.

Trouwens, mocht er daar nu ineens een vacature vrijkomen, dan solliciteer ik bij deze. Ik ben goed met techniek en lek nooit.
The British are not impressed.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #155 Gepost op: 27-01-2011, 15:01:22 »
Denk niet dat het van de AVRO was. Ik neem aan dat ze die promo's op tijd moeten aanleveren en dat een medewerker aldaar het leuk vond dit te lekken.

Trouwens, mocht er daar nu ineens een vacature vrijkomen, dan solliciteer ik bij deze. Ik ben goed met techniek en lek nooit.
::rofl:: stuur ze een mail dat het gelekt is, en dat je bloed wil zien ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #156 Gepost op: 27-01-2011, 15:04:46 »
Op Radio 2 zeiden ze dat een computer van de AVRO is gehackt. Dit is dus geen actie van de AVRO zelf. Op de computer is een promotiefilmpje van aflevering 5 gehaald en openbaar gemaakt. Zoals ik hier iin het forum begrijp op YouTube.
In het filmpje is duidelijk wie de afvaller van vanavond is. Ook op Twitter #WIDM schijnt de naam van de afvaller regelmatig voorbij te komen.
Wie het dus niet wilt weten doet er verstandig aan Twitter even te negeren.

Offline Annek90

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #157 Gepost op: 27-01-2011, 15:12:04 »
Ik heb de promo gezien...
Ik weet nu via Twitter dat het voor bijna 100% zeker is dat het filmpje echt is. Ze zouden in afl. 5 namelijk naar een ander land gaan en dit is min of meer in het filmpje te zien.

Het filmpje is nu inderdaad verwijderd en de tweets ook. Wil je juist wel weten wie er uit gaat dan zou ik zeggen: Ga naar twitter en volg #widm.

Ik vind het zelf wel jammer. Oké, mijn Mol is er niet uit maar toch….
Er is een stukje spanning uit de aflevering weg…..
Ik heb nog steeds super veel zin om vanavond te kijken =). Dus mij hebben ze er niet mee. Maargoed volgende week liever niet nog een keer deze ‘grap’ uithalen a.u.b.…

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #158 Gepost op: 27-01-2011, 15:13:50 »
Vind het erg jammer.. Maar de AVRO kan hier ook niks aan doen natuurlijk.

Ben iig blij dat de allergrootste en belangrijkste vraag nog niet is uitgelekt..
En dat we nu weten wie eruit gaat.. Tja.. als het nou vorige week vrijdag was okee weetje.. maar na vanavond is dit antwoord toch al openbaar   :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #159 Gepost op: 27-01-2011, 15:21:06 »
Iemand twitterde: ik heb dat ge-upload op YouTube omdat ik het vond in de fdpserver van de NPO

ik heb geen idee wat ie daarmee bedoeld, dat ie het gevonden heeft op de fdp server, heeft ie die server gehackt dan?
Keep calm and eat chocolates!