Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 149119 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #180 Gepost op: 27-01-2011, 18:42:17 »
Kunnen ze die Sietse ook geen boete van 250.000 Euro geven?
Ich bin ein Bärliner!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #181 Gepost op: 27-01-2011, 18:45:01 »
Joh, het is maar een afvaller, niet de mol!! Na vanavond is de hype weer over, gaan we gewoon door naar de volgende aflevering.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Garbera

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #182 Gepost op: 27-01-2011, 19:41:30 »
Kunnen ze die Sietse ook geen boete van 250.000 Euro geven?
Nope, hij heeft nergens een contract getekend of akkoord gegaan met voorwaarden.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #183 Gepost op: 27-01-2011, 19:52:17 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #184 Gepost op: 27-01-2011, 21:38:55 »
Ik denk dat Miryanna de volgende afvaller is, voorgevoel
::super::
🜃

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #185 Gepost op: 27-01-2011, 22:29:44 »
Kunnen ze die Sietse ook geen boete van 250.000 Euro geven?
Nope, hij heeft nergens een contract getekend of akkoord gegaan met voorwaarden.
Doet er ook niet toe, hij heeft er een paar honderd vijanden bij, denk dat hij daar al blij genoeg mee is.
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #186 Gepost op: 27-01-2011, 22:39:22 »
Hoe heet Sietse met de achternaam?


Vliegen?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #187 Gepost op: 27-01-2011, 23:00:19 »
Overigens ging vanmiddag ook de naam van de vierde afvaller rond op Twitter. Ik heb die naam gezien, ik noem die niet, maar als het klopt moet er toch echt iets gebeuren aan de beveiliging van die gegevens.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #188 Gepost op: 27-01-2011, 23:08:04 »
Blij dat er een waarschuwing was bij Facebook waardoor ik niet op Twitter heb gekeken.

Waarvoor dank WIDM  ::ok::
Omnia vincit amor

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #189 Gepost op: 27-01-2011, 23:14:08 »
ik bel Sietse van de week wel even. Ik heb nog geen idee
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #190 Gepost op: 27-01-2011, 23:34:54 »
(...) maar als het klopt moet er toch echt iets gebeuren aan de beveiliging van die gegevens.
Volgens Anton was het gat al gedicht. Vierde afvaller zal wel een grap zijn, iemand die de commotie van vanmiddag wel leuk vond en zichzelf nog leuker.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #191 Gepost op: 27-01-2011, 23:55:38 »
En de aflevering komt niet zo lang van tevoren vrij dus heel erg mis kan het niet gaan.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #192 Gepost op: 28-01-2011, 10:30:10 »
Ik heb een theorie dat Soundos met haar afwijkende leader de kijker de volgende afvaller aanwijst. In het kort komt het er op neer dat als Soundos van rechts de leader in komt wandelen, in de volgende aflevering iemand naar huis gaat die óók vanaf rechts de leader in komt lopen. Ditzelfde geld uiteraard ook voor links.

Om niet overal dezelfde theorie/discussie op gang te houden verwijs ik voor het gemak even naar het Leader topic, waar ik e.e.a. gedetailleerd heb uitgewerkt.

Overigens zit de mogelijk 4e afvaller waarover in dit topic wordt gespeculeerd ook in de selectie die volgens mijn theroie door Soundos wordt 'aangewezen' als volgende afvaller...  ::oink::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #193 Gepost op: 28-01-2011, 10:39:29 »
Kan het zijn dat er nog een aflevering komt waarin er niemand afvalt? Dat we wellicht weer een finale met 4 kandidaten hebben? Of zou er komende aflevering niemand naar huis gaan, gezien Anna een vrijstelling heeft en iemand (de mogelijke afvaller) mee mag nemen?

In totaal zijn er 11 afleveringen. Ervan uitgaande dat de finale weer over 2 uitzendingen wordt verspreid, blijven er nog 5 afleveringen over waarin nog 4 kandidaten af moeten vallen.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #194 Gepost op: 28-01-2011, 11:46:56 »
Het valt me op dat de afvallers op de wieisdemol.nl site allemaal op een rij staan. Eerst Hanna (helemaal rechts) toen Horace (Pepijn overgeslagen) toen Miryanna (Anna overgeslagen). Nu Soundos-Art-Jan of Patrick-Karin? Zal wel toeval zijn ofzo maar het viel me op.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #195 Gepost op: 28-01-2011, 12:50:44 »
Kan het zijn dat er nog een aflevering komt waarin er niemand afvalt? Dat we wellicht weer een finale met 4 kandidaten hebben? Of zou er komende aflevering niemand naar huis gaan, gezien Anna een vrijstelling heeft en iemand (de mogelijke afvaller) mee mag nemen?

In totaal zijn er 11 afleveringen. Ervan uitgaande dat de finale weer over 2 uitzendingen wordt verspreid, blijven er nog 5 afleveringen over waarin nog 4 kandidaten af moeten vallen.
Ja, het is bijna zeker dat er een keer niemand afvalt. Maar het lijkt sterk dat het komende aflevering is, want dan heeft Anna alsnog niets aan haar vrijstelling. Dat vraagteken betekent dat ze vóór de executie iemand mag aanwijzen voor een vrijstelling. De anderen maken gewoon de test en de slechtst scorende gaat eruit.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #196 Gepost op: 28-01-2011, 13:18:18 »
Ja, het is bijna zeker dat er een keer niemand afvalt. Maar het lijkt sterk dat het komende aflevering is, want dan heeft Anna alsnog niets aan haar vrijstelling. Dat vraagteken betekent dat ze vóór de executie iemand mag aanwijzen voor een vrijstelling. De anderen maken gewoon de test en de slechtst scorende gaat eruit.

Tja, het lijk me ook sterk dat er nu wéér niemand uit gaat. Is vrij kort op de 1e aflevering. Zoals ik er nu over denk, ga ik voor Art of Karin.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #197 Gepost op: 28-01-2011, 16:48:12 »
Ik weet niet..... denk art deze keer
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #198 Gepost op: 28-01-2011, 17:09:52 »
Het valt me op dat de afvallers op de wieisdemol.nl site allemaal op een rij staan.

Dat zag ik ook, het ging eerst van Hanna 1 naar links Horace. En nu Miryanna vermoed ik 1 naar rechts Jan. Dan is het gehele rechterblokje weg.

Trouwens las ik vraagteken bij de vrijstelling van Anna. Maar die zat er m.i. niet bij hoor, wel bij die van Hanna maar niet die van Anna.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #199 Gepost op: 28-01-2011, 20:03:44 »
Ik ben bang dat Jan te diep in de verkeerde tunnel zit en volgende week afvalt, ondanks dat ik hem tot gisteren een finale plaats had toegekend.
Maar morgen is weer een nieuwe dag en dan kan ik er weer volledig anders tegen aan kijken.