Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 149096 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #220 Gepost op: 30-01-2011, 21:26:17 »
Ook Art kan er nu uit. Dat was tot nu toe in mijn ogen niet mogelijk omdat die "hotsj hotsj hotsj" in de leader van Art af komt. Maar die opdracht zit in komende aflevering dus ook Art kan exit.

Offline winud

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #221 Gepost op: 30-01-2011, 21:26:44 »
Ik kan het niet terug vinden. Maar ik meende het toch en ik las het hier ook op de site
Wie is de Mol? 2011

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #222 Gepost op: 30-01-2011, 21:29:20 »
Ook Art kan er nu uit. Dat was tot nu toe in mijn ogen niet mogelijk omdat die "hotsj hotsj hotsj" in de leader van Art af komt. 
in mijn ogen is dat patrick nog steeds
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #223 Gepost op: 30-01-2011, 21:29:33 »
ik heb het nog nergens hier gelezen.... als ik naar de foto op Wieisdemol.nl kijk kun je gelijk hebben maar ja zolang er geen zekerheid is wacht gewoon de molmail af en kijk dan wel verder
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #224 Gepost op: 30-01-2011, 21:33:46 »
in mijn ogen is dat patrick nog steeds

Het kan, maar na veelvuldig luisteren ben ik er echt heilig van overtuigd dat het Art is. Had gehoopt dat die opdracht wat meer verderop zou zitten, was wel een mooie spoiler.

Offline Miss-chief91

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #225 Gepost op: 30-01-2011, 21:39:43 »
ik heb het nog nergens hier gelezen.... als ik naar de foto op Wieisdemol.nl kijk kun je gelijk hebben maar ja zolang er geen zekerheid is wacht gewoon de molmail af en kijk dan wel verder


Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #226 Gepost op: 30-01-2011, 21:46:53 »
thanxs miss chief 91..... Ben vrij overtuigd nu....zolang ze maar 1 persoon daar hebben met die naam....
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Miss-chief91

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #227 Gepost op: 30-01-2011, 21:49:07 »
thanxs miss chief 91..... Ben vrij overtuigd nu....zolang ze maar 1 persoon daar hebben met die naam....

En de AVRO er niet op heeft ingespeeld.
Maar dat lijkt me in dit geval vrij onmogelijk.

Zou wel een stunt zijn, maar... nee  ::ohno::

Offline Miss-chief91

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #228 Gepost op: 30-01-2011, 21:58:21 »
Bij de backstage interviews lijken de afvallers ook op volgorde te staan.
En dan bedoel ik de 1e twee: "Persconferentie" en "wat vonden de kandidaten ervan".
Je ziet in deze twee filmpjes eerst een kandidaat die er nog in zit (Pepijn en Jan), maar daarna: Hanna, Horace, Miryanna. Degene na Miryanna is in beide filmpjes dezelfde persoon.


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #229 Gepost op: 30-01-2011, 22:26:08 »
@Winud, ik heb naast de naam van Miryanna een andere naam zien opduiken, donderdagmiddag. Ik kan en wil niet zeggen of het dezelfde naam is als jij noemt, want dat zou een spoiler zijn. Wat ik wel kan doen, is na aflevering 5 zeggen of het klopt.

Nu denkt iedereen natuurlijk: flauw, een dergelijk berichtje is te manipuleren, naar wens. Nou, het kan inderdaad, maar ik zal dat niet doen.

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #230 Gepost op: 30-01-2011, 22:50:03 »
je kunt toch wel zeggen of het dezelfde naam is als Winud, Bodejos? het staat al bij Winud onder de spoiler...dus de spoiler is er al. Dus zonder namen te noemen kun je JA of NEE zeggen lijkt het me op de vraag: is de naam die jij gehoord hebt dezelfde als de naam die onder de spoiler staat bij Winud?
En als mensen willen weten over wie wij het hebben moeten ze dus onder de spoiler kijken, zo niet dan moeten ze er niet onder kijken. Zo simpel is het lijkt me.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #231 Gepost op: 31-01-2011, 01:20:15 »
spoiler

Hevige emotie op de molbeurs zoals ik al in het andere topic over de twitters schreef. Heel gek omdat we dit precies 2 weken geleden allemaal al openbaarden dus erg belegen nieuws. En het klopt ook niet als ik het zo een beetje uitschrijf:

(niet lezen en ook niet op molbeurs kijken!)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #232 Gepost op: 1-02-2011, 11:12:15 »


Ik bekeek deze banner van de pool eens goed. Eerste afvaller was: Hanna, na haar volgde: Horace. Dus Pepijn werd overgeslagen. Anna werd overgeslagen want Miryanna is de 3e afvaller. Wordt dan nu Soundos overgeslagen en is Karin in aflevering 5 exit? Gevolgd door Patrick in aflevering 6?  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #233 Gepost op: 1-02-2011, 11:36:25 »
Ja ik zag de regelmaat hier ook  ::jaja::

Dat geeft bij mij het gevoel dat Pepijn en Anna weleens in de finale kunnen komen en we nu dus opsteken naar het bovenste rijtje.

Maar hoe we daar starten en of het met een hinkstapsprong of paardensprong gaat weet ik niet.

Als Jan er nu eens 'gewoon' uitgaat als eerstvolgende, gaande met de klok mee, dan klopt ook het executieplaatje. Daarin staan ze zodanig opgesteld dat met Jan weg het hele rechterblokje naast Art weg is, de hele rechtervleugel.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #234 Gepost op: 2-02-2011, 02:25:21 »
Jan. Balen dat ik dat niet kan invullen in de pool, want ik heb 'm al van voor aflevering 1 als winnaar staan.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #235 Gepost op: 2-02-2011, 05:15:29 »
Waarom denken mensen dat Jan afvalt, omdat ie alleen staat in die groepsfoto aan het einde? ???

Ik denk in ieder geval Soundos, Karin of Art.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #236 Gepost op: 2-02-2011, 08:55:48 »
is die groepsfoto geshopt dan? Ze kunnen anders toch niet weten bij aflevering 1 en het maken van de groepsfoto daar, wie er af gaat vallen in de volgende uitzendingen ???
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #237 Gepost op: 2-02-2011, 10:48:28 »
Waarom denken mensen dat Jan afvalt, omdat ie alleen staat in die groepsfoto aan het einde? ???

Dat is niet mijn argument hoor.

is die groepsfoto geshopt dan? Ze kunnen anders toch niet weten bij aflevering 1 en het maken van de groepsfoto daar, wie er af gaat vallen in de volgende uitzendingen ???

Die foto bestaat uit losgesneden mensen (dit klinkt een beetje luguber).

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #238 Gepost op: 2-02-2011, 10:55:40 »
Jan. Balen dat ik dat niet kan invullen in de pool, want ik heb 'm al van voor aflevering 1 als winnaar staan.
Dat kun je toch bij allebei invullen? Dat heet risicospreiding!
Tell me what your telescope says

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #239 Gepost op: 2-02-2011, 12:44:57 »
Waarom denken mensen dat Jan afvalt, omdat ie alleen staat in die groepsfoto aan het einde? ???

Ik denk in ieder geval Soundos, Karin of Art.
Vooral omdat hij te diep in de verkeerde tunnel zit. Er zijn ook anderen die diep in tunnels zitten (en minder jokers hebben), maar bij Jan heb ik sterk het gevoel dat het hem fataal gaat worden. Naar aanleiding van de molmail filmpjes vindt ik hem ook de beste keuze (kan ik niet onderbouwen, is een gevoel).


Jan. Balen dat ik dat niet kan invullen in de pool, want ik heb 'm al van voor aflevering 1 als winnaar staan.
Ik heb hem ook een aantal keer als winnaar gehad, maar stap nu toch over in de pool. Als je vanaf nu de juiste mol, winnaar en verliezer hebt kan je alsnog hoog eindigen. Als je al op de goede mol zit en vanaf nu de juiste winnaar en verliezer aangeeft heb je volgens mij nog voldoende kans op een top tien positie.