Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 149092 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #240 Gepost op: 2-02-2011, 13:53:39 »
Vooral omdat hij te diep in de verkeerde tunnel zit. Er zijn ook anderen die diep in tunnels zitten (en minder jokers hebben), maar bij Jan heb ik sterk het gevoel dat het hem fataal gaat worden. Naar aanleiding van de molmail filmpjes vindt ik hem ook de beste keuze (kan ik niet onderbouwen, is een gevoel).
Mocht Art wel de mol zijn, dan zit hij gewoon in de juiste tunnel!
Ich bin ein Bärliner!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #241 Gepost op: 2-02-2011, 14:04:16 »
Dat kun je toch bij allebei invullen? Dat heet risicospreiding!

Risicospreiding is voor mietjes; Dood of de Gladiolen! Net als Peppie!

 ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #242 Gepost op: 2-02-2011, 14:28:20 »
Waarom denken mensen dat Jan afvalt, omdat ie alleen staat in die groepsfoto aan het einde? ???

Ik denk in ieder geval Soundos, Karin of Art.
ik vond Jan nogal zwaar klinken in de molmailfilmpjes van deze aflevering, alsof hij het geen fijne aflevering vond
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #243 Gepost op: 2-02-2011, 15:57:15 »
Mocht Art wel de mol zijn, dan zit hij gewoon in de juiste tunnel!
Klopt! Maar Art is niet de mol (volgens mij).

(Ik was afgelopen 10 dagen bezit om langszaam uit de Anna tunnel te klimmen, maar ben gisterenavond weer weggegleden. Ik zit nu weer dieper in de tunnel dan vorige week. Het diepst tot nu toe, dit seizoen.)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #244 Gepost op: 2-02-2011, 17:05:21 »
 ::rofl::

Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #245 Gepost op: 2-02-2011, 17:06:49 »
Dat kun je toch bij allebei invullen? Dat heet risicospreiding!

Ohja, dat kost me niet per definitie punten natuurlijk. Maar ik hou 'm sowieso als winnaar ook.

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #246 Gepost op: 2-02-2011, 17:16:05 »
::rofl::


Misschien raakt Anna haar vrijstelling wel kwijt, net als in die serie met Dennis als mol? Toen had Regina een vrijstelling..

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #247 Gepost op: 2-02-2011, 17:23:48 »
Misschien raakt Anna haar vrijstelling wel kwijt, net als in die serie met Dennis als mol? Toen had Regina een vrijstelling..

Die had toen nog geen vrijstelling.. Zij en Dennis speelden om er 1 te winnen, maar verloren bij het pokeren.. Die raakte ze dus niet kwijt, ze won hem niet. Dat is een vrij groot verschil.  ;)

Ik zou 't wel erg merkwaardig vinden als Anna dit in het vooruitzicht is gesteld en dan ineens om een of andere reden die vrijstelling niet krijgt.  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #248 Gepost op: 2-02-2011, 17:27:09 »
Nee dat was met het hotel. Daar kocht ze een vrijstelling en toen kon de rest hem afpakken door iets naar Joris te seinen. En Joris mocht met zijn vrijstelling iedereen door laten als hij een rood scherm kreeg.
...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #249 Gepost op: 2-02-2011, 17:27:31 »
Misschien krijgt ze er wat bij en mag ze kiezen: of alleen zij of zij+de rest een vrijstelling :D.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #250 Gepost op: 2-02-2011, 17:47:49 »
Nee dat was met het hotel. Daar kocht ze een vrijstelling en toen kon de rest hem afpakken door iets naar Joris te seinen. En Joris mocht met zijn vrijstelling iedereen door laten als hij een rood scherm kreeg.

Oh die opdracht. Ja dat is waar, die was ik vergeten.
(Ik heb serie 8 iets minder intensief gevolgd dan de overige series).

Toch zou ik het een merkwaardige twist vinden aangezien de anderen wel hun jokers etc mochten gebruiken.  ;)

@Lo kan ook nog idd maar dan wel vreemd dat er geen "?" oid bij vermeld stond.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #251 Gepost op: 2-02-2011, 18:53:54 »
supernova, die vrijstelling had Anna al verdiend in de eerste aflevering, ik denk dat je er deze week geen punten voor krijgt in de pool ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #252 Gepost op: 2-02-2011, 18:57:32 »
supernova, die vrijstelling had Anna al verdiend in de eerste aflevering, ik denk dat je er deze week geen punten voor krijgt in de pool ::vergroot::

Ik wist niet of je moest invullen dat ze hem hier nu wel verdiende of niet.  :P
Bedankt, ik zal het aanpassen..  ;D

Ps: waarom is er eigenlijk geen optie 'iedereen' in geval van een 'supervrijstelling' bijvoorbeeld?
« Laatst bewerkt op: 2-02-2011, 19:00:05 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #253 Gepost op: 2-02-2011, 19:05:04 »
in zo'n geval krijgt iedereen die een naam heeft gekozen punten, alleen de spelers niet die 'niemand' hebben gekozen ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #254 Gepost op: 2-02-2011, 19:22:04 »
goed bezig Swifty ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #255 Gepost op: 2-02-2011, 19:29:40 »
Dus er zijn nu een paar theorieën naar de volgende afvaller, en ik zie op Erik's blog dat hij dat heeft samengevat: LEZEN!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #256 Gepost op: 2-02-2011, 20:19:10 »
in zo'n geval krijgt iedereen die een naam heeft gekozen punten, alleen de spelers niet die 'niemand' hebben gekozen ;)

Da's niet helemaal hetzelfde imho  ;)

Stel dat ik nu denk dat er idd een supervrijstelling gekoppeld is aan de vrijstelling van Anna dan moet ik nu dus een willekeurig persoon kiezen die een vrijstelling krijgt om die punten te kunnen krijgen?

Maar goed..
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #257 Gepost op: 2-02-2011, 22:43:12 »
Dus er zijn nu een paar theorieën naar de volgende afvaller, en ik zie op Erik's blog dat hij dat heeft samengevat: LEZEN!

Mooie blog en heb het gelezen.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #258 Gepost op: 2-02-2011, 23:11:01 »
vorige week dacht ik nog Art voor aflevering 5, maar mijn eenmalig mol keuze lang er uit en Anna bleef zitten. Ik ga dus terug na Karin als de mol, kies al pas mijn afvaller die ik eigenlijk voor aflevering 6 in gedachten had. In aflevering 7 valt mogelijk dan Patrick (Nu en vorige keer als winnaar) af met als resultaat Jan of pepijn als vervangde winnaar en Art pas in aflevering 8 (waar ik eerst dacht dat Soundes zou afvallen.). Waar Hanna dan afviel éen aflevering voor haar vrijstelling, vertrekt Anna in aflevering 6, één aflevering na haar vrijstelling.

Dan hou ik Karin, Pepijn en Jan over. Dan kan ik Karin altijd nog als winnaar plaatsen en Pepijn als mol en Jan de verliezer of Karin de verliezer en Jan De winnaar. Spreekt toch nog wel een beetje tegen met het fijt dat ik dacht de Mol niet in de winnaar bus zat.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2011, 23:18:11 door Pierce_Brosnan »

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #259 Gepost op: 3-02-2011, 08:12:52 »
Het kan vanavond ook zo zijn dat er niemand naar huis gaat. Anders komt men niet uit met het aantal afleveringen (totaal 11, waarvan 2 finale -> 9 afleveringen waarin 7 kandidaten af moeten vallen).
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in