Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 149071 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #280 Gepost op: 3-02-2011, 18:21:04 »
@lester: de meeste forummers hier willen dat dat komt in een spoilertje ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #281 Gepost op: 3-02-2011, 18:22:39 »
Dus voor vanavond karin-pepijn-soundos-patrick-anna

Anna heeft vrijstelling.
Patrick is de mol.
Soundos heeft hem al in de smiezen.
Dus Pepijn of Karin.

Zou nog best weleens kunnen  :-X

Dan gaat Jan dus niet nu maar in afl. 6, kan kloppen wanneer Art in afl. 5 zou gaan. Immers, Jan verdenkt Art als mol. Net zoals Karin na Horace zijn vertrek doelloos ronddwaalt m.b.t. wie de mol dan is. Tja, Karin moet er wel een keertje uit natuurlijk, waarom dan nu niet?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lester

  • Forumlid
  • -
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #282 Gepost op: 3-02-2011, 18:33:45 »
@lester: de meeste forummers hier willen dat dat komt in een spoilertje ;)


heb het aangepast ;)
gezien de titel van dit topic leek het mij zo dat mensen die het niet zouden willen weten hier ook niet gaan kijken..

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #283 Gepost op: 3-02-2011, 19:12:26 »
heb het aangepast ;)
gezien de titel van dit topic leek het mij zo dat mensen die het niet zouden willen weten hier ook niet gaan kijken..
dankje ::ok::

ikzelf weet ze allemaal ook al, maar als ik even rondkijk zie ik hier ook zat forummers posten die het niet willen weten ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #284 Gepost op: 3-02-2011, 20:09:11 »
Mijn gevoel zegt Jan of Pepijn. Wie weet zou het best wel een keer Pepijn kunnen zijn. Komt veel te weinig aan bod vind ik, of men zegt: hij is de Mol of niemand spreekt erover. Misschien Jan een weekje later?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #285 Gepost op: 3-02-2011, 20:10:36 »
Ik denk Art of Jan.. En ga dan voor Jan..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline winud

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #286 Gepost op: 3-02-2011, 20:11:12 »
Ik ben het met Tommie eens.
Wie is de Mol? 2011

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #287 Gepost op: 4-02-2011, 09:12:10 »
Oooooh mijn afval theorie klopt nog steeds. Als het zo door gaat dan gaat hierna Art foetsie en daarna Soundos.. Dan houden we 4 mensen (finalisten?) over: Patrick, Karin, Pepijn en Anna.. Ben benieuwd!

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #288 Gepost op: 4-02-2011, 09:17:10 »
Yesse: wat is jouw theorie precies?

Die van mij kan de prullenbak in. Ik had bedacht dat Soundos met haar afwijkende walk-ins in de leader de afvaller voor volgende week zou aanwijzen. Komt ze rechts het beeld in, dan is de volgende afvaller iemand die ook rechts het beeld in loopt. Voor aflevering 5 zou dat dus Art of Karin geweest moeten zijn. Helaas...

Ik heb mijn spreadsheet nog wel even bijgewerkt. Misschien ziet iemand anders er nog een hint in. Ik ga op zoek naar een andere theorie..
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #289 Gepost op: 4-02-2011, 09:58:38 »
Yesse: wat is jouw theorie precies?

Die van mij kan de prullenbak in. Ik had bedacht dat Soundos met haar afwijkende walk-ins in de leader de afvaller voor volgende week zou aanwijzen. Komt ze rechts het beeld in, dan is de volgende afvaller iemand die ook rechts het beeld in loopt. Voor aflevering 5 zou dat dus Art of Karin geweest moeten zijn. Helaas...

Ik heb mijn spreadsheet nog wel even bijgewerkt. Misschien ziet iemand anders er nog een hint in. Ik ga op zoek naar een andere theorie..
Alle afvallers 'beneden' staan om en om: het begint rechts met Hanna (1e afvaller) Pepijn (geen afvaller) Horace (2e afvaller)  Anna (geen afvaller) Miryanna (3e afvaller) en nu zijn we dus naar boven gegaan Jan (4e afvaller) en als dit doorzet dan krijg je Patrick (geen afvaller) Art (5e afvaller) Karin (geen afvaller) Soundos (6e afvaller). Dat zou dus betekenen dat er 4 mensen over blijven: Pepijn, Anna, Patrick en Karin.. Maar nog even zien of de lijn zich ook echt doorzet. Als dat zo is dan valt de volgende keer Art af en daarna Soundos.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #290 Gepost op: 4-02-2011, 11:36:26 »
Thanx voor de uitleg Yesse. Helder.
Klopt tot nu inderdaad als een bus. Ben benieuwd naar het vervolg  ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #291 Gepost op: 4-02-2011, 12:36:16 »
Ik had een voorgevoel dat aflevering 6 er wel eens 1 kan worden waarin niemand afvalt. En na het zien van het allerlaatste stukje voor volgende week met Pieter Jan die zegt dat als Pepijn zijn scherm wil zijn, hij het ook kan krijgen is mijn gevoel alleen maar gegroeid. Dit is omdat ik denk dat iedereen zijn scherm weer kan afkopen (of iets in die richting) in ruil voor een vrijstelling voor de hele groep.

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #292 Gepost op: 4-02-2011, 16:36:45 »
Ik had een voorgevoel dat aflevering 6 er wel eens 1 kan worden waarin niemand afvalt. En na het zien van het allerlaatste stukje voor volgende week met Pieter Jan die zegt dat als Pepijn zijn scherm wil zijn, hij het ook kan krijgen is mijn gevoel alleen maar gegroeid. Dit is omdat ik denk dat iedereen zijn scherm weer kan afkopen (of iets in die richting) in ruil voor een vrijstelling voor de hele groep.

Ik heb precies hetzelfde gevoel. De meesten zullen dan toch kiezen om af te kopen, tenminste zou ik wel doen als kandidaat. Jammer dan van het geld  ;). Dat Pepijn zijn scherm wel wil zien, pleit hem wel weer een beetje vrij als mol trouwens..

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #293 Gepost op: 4-02-2011, 18:36:47 »
als Pepijn zijn scherm wil zien, hij het ook kan krijgen is mijn gevoel alleen maar gegroeid. Dit is omdat ik denk dat iedereen zijn scherm weer kan afkopen (of iets in die richting) in ruil voor een vrijstelling voor de hele groep.

Ja het lijkt me dat hij kan afkopen en wat mooi zou het dan zijn als hij rood krijgt als mol en dan de trein op de rit komt..... Pepijn eruit en in afl. 7 zien we dan als eerste de mogelijkheid voor de kandidaten Pepijn weer terug te kopen.

Koud mens die dan zegt: nee laat Pepijn maar wegblijven. Immers heeft hij dan al 2x de heldenrol voor de groep gespeeld en ook goed gepresteerd in die nattigheid.

Ze zullen als eerste dan buddy Anna, afzijdig van de rest, vragen en die zal al willen (zo gebeurde het toen met Patrick ook, iedereen kon hem apart uitkopen). Anna zal dat 99% zeker doen maar mocht het extreme geval zich voordoen dat geen van de kandi's hem terug wil kopen dan zegt PJ gewoon na afloop dat er toch 1 is geweest die het wel wilde. En dan gissen wie. Niemand dus maar dat laat de regie dan niet zien.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #294 Gepost op: 4-02-2011, 18:44:30 »
Alle afvallers 'beneden' staan om en om: het begint rechts met Hanna (1e afvaller) Pepijn (geen afvaller) Horace (2e afvaller)  Anna (geen afvaller) Miryanna (3e afvaller) en nu zijn we dus naar boven gegaan Jan (4e afvaller) en als dit doorzet dan krijg je Patrick (geen afvaller) Art (5e afvaller) Karin (geen afvaller) Soundos (6e afvaller). Dat zou dus betekenen dat er 4 mensen over blijven: Pepijn, Anna, Patrick en Karin.. Maar nog even zien of de lijn zich ook echt doorzet. Als dat zo is dan valt de volgende keer Art af en daarna Soundos.
Dit is puur toeval, of wil je beweren dat de kandidaten al in aflevering 1 (foto is genomen tijdens de 3e opdracht) zelf wisten wie wanneer zou afvallen en als 'hint' alvast in jouw aangegeven 'afvallers-volgorde' te staan?
🜃

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #295 Gepost op: 4-02-2011, 18:45:00 »
Lo, nogmaals ik hoop echt dat je ongelijk krijgt.
Toen ik deze beelden zag dacht ik, oh nee we gaan weer gedoe krijgen..  ::schaam::  :-\\

Ik wou dat ze eindelijk eens ophielden met dat rode-scherm gedoe. Zo onnodig..  :-\\
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #296 Gepost op: 4-02-2011, 18:51:18 »
Ik wou dat ze eindelijk eens ophielden met dat rode-scherm gedoe. Zo onnodig..  :-\\

En wat mij betreft dubieus. Zoals het vorig jaar ging in ieder geval. Toen heeft Arjen gewoon groen gekregen terwijl ie eigenlijk rood had. Maar achteraf geven ze dat niet toe. (Hele discussie vorig jaar nog terug te vinden op het oude board.)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #297 Gepost op: 4-02-2011, 19:04:19 »
;). Dat Pepijn zijn scherm wel wil zien, pleit hem wel weer een beetje vrij als mol trouwens..
Hoezo pleit hem dat vrij als mol? Juist de mol kan zonder enig risico zijn scherm vragen. Hij weet toch dat zijn scherm groen wordt. Ben wel benieuwd waarom hij om zijn scherm vraagt of er inderdaad een vrijstelling op het spel staat...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #298 Gepost op: 4-02-2011, 19:14:23 »
dubieus. Zoals het vorig jaar ging in ieder geval.

Helemaal eens. Dat was echt over de grens. De optie die ik schets blijft echter keurig binnen de lijntjes en niemand wordt benadeeld (zoals Arjen wel flink werd benadeeld, maar ja, je kan ook zo zien dat hij nog een aflevering heeft mogen blijven dus vooral de kijkers werden totaal genept).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Wisse

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #299 Gepost op: 4-02-2011, 20:00:34 »
En wat mij betreft dubieus. Zoals het vorig jaar ging in ieder geval. Toen heeft Arjen gewoon groen gekregen terwijl ie eigenlijk rood had. Maar achteraf geven ze dat niet toe. (Hele discussie vorig jaar nog terug te vinden op het oude board.)

Hallo,

Ik kom heel vaak op dit forum, vooral om te 'lurken' (lezen), maar blijkbaar heb ik mij ooit al eens geregistreerd, dus ik schroom niet om te vragen: Wat is er precies gebeurd bij Arjen vorig jaar, en, (ik heb net al gezocht in de 2010 sectie), waar kan ik de discussie hierover terugvinden? Ik heb dit namelijk niet meegekregen (groen scherm terwijl het eigenlijk rood was, iedereen zou sowieso een groen scherm krijgen?), terwijl ik dit zeker boeiend vind! Ik was namelijk heel erg voor Arjen als kandidaat vorig jaar. Ik heb al in het Arjen topic gekeken, en het topic van de aflevering dat hij eruit ging, maar ik kan het niet vinden. Alvast bedankt.

Wisse