Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 117558 keer)

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 6
« Reactie #220 Gepost op: 13-02-2011, 19:53:51 »

Ik heb toch nog de "11" in de aflevering ontdekt. Na opdracht 2 rijden ze in een busje en wordt de weg gefilmd. Daarin zie je 2 gele strepen van de weg, achter elkaar dus 11. :)

Wat heeft het met 11 te maken?

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #221 Gepost op: 13-02-2011, 19:58:56 »
11 is toch 2 strepen? ||
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 6
« Reactie #222 Gepost op: 13-02-2011, 20:00:34 »
maar wat maakt een 11 uit????



Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 6
« Reactie #223 Gepost op: 13-02-2011, 20:10:59 »
maar wat maakt een 11 uit????

De elfde mol. Ik zou als ik jou was wat oude topics doornemen, als je nieuw bent...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 6
« Reactie #224 Gepost op: 13-02-2011, 20:42:39 »
Had ik even niet aan gedacht ::tandpastasmiley::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #225 Gepost op: 13-02-2011, 21:50:55 »
Tot nu toe is in iedere aflevering een "11" voorgekomen. ::vergroot::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Richard-WIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Welkom jij hebt de kans om dit programma te winnen
Re: Aflevering 6
« Reactie #226 Gepost op: 13-02-2011, 22:55:33 »
Geen afvallers!  ::oink:: ::oink::  :)
waarom was dat vorige week niet xd
dan was Jan er niet uit
Slecht nieuws heb je ! Goed nieuws kan je krijgen!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Aflevering 6
« Reactie #227 Gepost op: 14-02-2011, 08:00:38 »
waarom was dat vorige week niet xd
dan was Jan er niet uit

Dan was hij waarschijnlijk de aflevering erna eruit gegaan, als je tenminste denkt dat hij de test op dezelfde persoon (/personen) invult.
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #228 Gepost op: 14-02-2011, 13:16:35 »
Om nog even terug te komen op de route van Pepijn in de steengroeve, waar sommigen een gespiegelde P of een Q zien, zie ik een kleine letter B (een b dus).
En wordt een symbool dat erg lijkt op een b in de muziek niet gebruikt om een mol aan te duiden?

Goed, Pepijn is nu niet mijn mol, maar als dit is wat het lijkt moet ik misschien toch maar switchen...
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 6
« Reactie #229 Gepost op: 14-02-2011, 13:33:26 »
Om nog even terug te komen op de route van Pepijn in de steengroeve, waar sommigen een gespiegelde P of een Q zien, zie ik een kleine letter B (een b dus).
En wordt een symbool dat erg lijkt op een b in de muziek niet gebruikt om een mol aan te duiden?

Goed, Pepijn is nu niet mijn mol, maar als dit is wat het lijkt moet ik misschien toch maar switchen...

De route die Pepijn loopt lijkt me geen hint. Het was namelijk de enige manier om de plank naar het begin te krijgen.
En als de flonders in een M vorm hadden gelegen, en Pepijn was er over heen gelopen, dan had iedereen ook gezegd, hij loopt een M, hij is de mol.

Geen hint dus !  ::niet-ok::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Penthesileia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #230 Gepost op: 14-02-2011, 13:46:19 »
Om nog even terug te komen op de route van Pepijn in de steengroeve, waar sommigen een gespiegelde P of een Q zien, zie ik een kleine letter B (een b dus).
En wordt een symbool dat erg lijkt op een b in de muziek niet gebruikt om een mol aan te duiden?

Goed, Pepijn is nu niet mijn mol, maar als dit is wat het lijkt moet ik misschien toch maar switchen...

Díe vind ik goed!
Het is dan inderdaad een ♭!  ;D
Dat vind ik meer hout snijden dan al die theorieën over spiegelen e.d.
Als we terugkijken naar andere jaren waren de hints meestal niet zo gelaagd als wij graag zitten te bedenken. En deze is wel veel meer in dat rijtje.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #231 Gepost op: 14-02-2011, 13:46:59 »
De route die Pepijn loopt lijkt me geen hint. Het was namelijk de enige manier om de plank naar het begin te krijgen.
En als de flonders in een M vorm hadden gelegen, en Pepijn was er over heen gelopen, dan had iedereen ook gezegd, hij loopt een M, hij is de mol.

Geen hint dus !  ::niet-ok::
Maar hij neemt uiteindelijk geen grote plank mee en bereikt er verder niks mee.

Offline Penthesileia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #232 Gepost op: 14-02-2011, 13:53:54 »
Hmm, maar die tunnel met clownsbehang is zo gezellig.
Ik blijf toch nog wel even in hoor!  :P

Maar die opmerking heb ik inderdaad over het hoofd gezien.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Offline Sylvester

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #233 Gepost op: 14-02-2011, 14:52:38 »
Ik had eventjes een momentje van knutselvreugde. Nu is een van de theorieen dat er een aanwijzing zit in de plateau opdracht. Of, misschien, zat, omdat het door de regenval wellicht een tikkeltje in the 'water' was gelopen.

Dus, misschien wilde de mol een bepaalde route lopen die (net als de voorgaande opdracht) een woord maakt. Ik dus creatief aan de gang en dit zijn de routes die de kandidaten volgens mij liepen. De enige twee die enigszins in de buurt van een woord/letter komen is Patrick die de 'M' lijkt te maken (tunnel, tunnel, tunnel ... :)) en Pepijn met zijn gedraaide 'P'.

Wat je in ieder geval duidelijk ziet is dat de vrouwen behoorlijk niet-mollend lopen. Maar de mannen juist wel. Art is, bijvoorbeeld, overal en Nergens.

« Laatst bewerkt op: 14-02-2011, 14:56:50 door Sylvester »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 6
« Reactie #234 Gepost op: 14-02-2011, 15:02:40 »
Ik had eventjes een momentje van knutselvreugde. Nu is een van de theorieen dat er een aanwijzing zit in de plateau opdracht. Of, misschien, zat, omdat het door de regenval wellicht een tikkeltje in the 'water' was gelopen.

Dus, misschien wilde de mol een bepaalde route lopen die (net als de voorgaande opdracht) een woord maakt. Ik dus creatief aan de gang en dit zijn de routes die de kandidaten volgens mij liepen. De enige twee die enigszins in de buurt van een woord/letter komen is Patrick die de 'M' lijkt te maken (tunnel, tunnel, tunnel ... :)) en Pepijn met zijn gedraaide 'P'.

Wat je in ieder geval duidelijk ziet is dat de vrouwen behoorlijk niet-mollend lopen. Maar de mannen juist wel. Art is, bijvoorbeeld, overal en Nergens.



Respect!  :o
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #235 Gepost op: 14-02-2011, 16:34:01 »
Ik had eventjes een momentje van knutselvreugde. Nu is een van de theorieen dat er een aanwijzing zit in de plateau opdracht. Of, misschien, zat, omdat het door de regenval wellicht een tikkeltje in the 'water' was gelopen.

Dus, misschien wilde de mol een bepaalde route lopen die (net als de voorgaande opdracht) een woord maakt. Ik dus creatief aan de gang en dit zijn de routes die de kandidaten volgens mij liepen. De enige twee die enigszins in de buurt van een woord/letter komen is Patrick die de 'M' lijkt te maken (tunnel, tunnel, tunnel ... :)) en Pepijn met zijn gedraaide 'P'.

Wat je in ieder geval duidelijk ziet is dat de vrouwen behoorlijk niet-mollend lopen. Maar de mannen juist wel. Art is, bijvoorbeeld, overal en Nergens.



Wow. Wat een mooie plaatjes! ::ok::

Maar lopen de vrouw niet zo mollerig of hebben ze misschien niet veel gedaan?

Offline V12345

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #236 Gepost op: 14-02-2011, 17:30:19 »
Bij aflevering 2 beantwoordde Hanna vraag 2 en viel af
Bij aflevering 3 beantwoordde Horace vraag 3 en viel af
Bij aflevering 4 zag je Miryanna niks antwoorden
Bij aflevering 5 beantwoorde Jan vraag (1)5 en viel af
Bij aflevering 6 beantwoordde Pepijn vraag 6 en viel niet af!
Zou kunnen zijn omdat Pepijn de mol is en er dus nooit uit gaat! ::vergroot::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6
« Reactie #237 Gepost op: 14-02-2011, 17:53:52 »
Bij aflevering 2 beantwoordde Hanna vraag 2 en viel af
Bij aflevering 3 beantwoordde Horace vraag 3 en viel af
Bij aflevering 4 zag je Miryanna niks antwoorden
Bij aflevering 5 beantwoorde Jan vraag (1)5 en viel af
Bij aflevering 6 beantwoordde Pepijn vraag 6 en viel niet af!
Zou kunnen zijn omdat Pepijn de mol is en er dus nooit uit gaat! ::vergroot::

Heel toevallig heb ik me hier net ook mee bezig gehouden. Daardoor weet ik dat je een fout heb gemaakt bij Miryanna; zij beantwoordde namelijk vraag 6 in aflevering 4.

edit: Er zitten wel meer fouten in, want in aflevering 2 zien we Hanna helemaal geen vraag beantwoorden. En Horace beantwoordt in aflevering 3 vraag 1.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2011, 17:58:36 door Heinz »

Offline The Marsmellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zonder licht is een tunnel erg donker
Re: Aflevering 6
« Reactie #238 Gepost op: 14-02-2011, 18:27:59 »
Zo na jaren lezen ook maar een account aangemaakt,
ik weet niet of het helpt maar tijdens mijn vakantie afgelopen November een andere kaart van Leon meegenomen.



Hierop is duidelijk het tankstation aangegeven en de kathedraal.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2011, 20:18:05 door The Marsmellow »

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 6
« Reactie #239 Gepost op: 14-02-2011, 18:28:26 »
Ik had eventjes een momentje van knutselvreugde. Nu is een van de theorieen dat er een aanwijzing zit in de plateau opdracht. Of, misschien, zat, omdat het door de regenval wellicht een tikkeltje in the 'water' was gelopen.

Dus, misschien wilde de mol een bepaalde route lopen die (net als de voorgaande opdracht) een woord maakt. Ik dus creatief aan de gang en dit zijn de routes die de kandidaten volgens mij liepen. De enige twee die enigszins in de buurt van een woord/letter komen is Patrick die de 'M' lijkt te maken (tunnel, tunnel, tunnel ... :)) en Pepijn met zijn gedraaide 'P'.

Wat je in ieder geval duidelijk ziet is dat de vrouwen behoorlijk niet-mollend lopen. Maar de mannen juist wel. Art is, bijvoorbeeld, overal en Nergens.


Ik ben gelukkkig uit een tunnel en zie dus ook dat je bij anna er ook een M van kan maken hoor!!