Auteur Topic: MolMail 2012  (gelezen 183471 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: MolMail 2012
« Reactie #520 Gepost op: 7-02-2012, 17:30:58 »
Ik ben benieuwd waar het tweede onderdeel van de opdracht uit bestaat. Allereerst is het dus schieten op een hoop grond. Ieder één schot en de twee finalisten gaan...

In de teaser van de vorige afleveringen zien we de vrijstelling in stro liggen en de kandidaten met vuurpijlen schieten...

EDIT:  ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 7-02-2012, 17:36:18 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: MolMail 2012
« Reactie #521 Gepost op: 7-02-2012, 17:32:15 »
Ik ben benieuwd waar het tweede onderdeel van de opdracht uit bestaat. Allereerst is het dus schieten op een hoop grond. Ieder één schot en de twee finalisten gaan...

In de teaser van de vorige afleveringen zien we de joker vrijstelling in stro liggen en de kandidaten met vuurpijlen schieten...
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolMail 2012
« Reactie #522 Gepost op: 7-02-2012, 17:37:20 »
De MolMail is binnen. Gave backstagefoto's en lekker veel dit keer. ::ok::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: MolMail 2012
« Reactie #523 Gepost op: 7-02-2012, 17:56:40 »
De MolMail is binnen. Gave backstagefoto's en lekker veel dit keer. ::ok::
Iedereen van het productieteam + Art is bruin ineens.

 ???
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #524 Gepost op: 7-02-2012, 18:04:41 »
Ik ben benieuwd waar het tweede onderdeel van de opdracht uit bestaat. Allereerst is het dus schieten op een hoop grond. Ieder één schot en de twee finalisten gaan...

In de teaser van de vorige afleveringen zien we de vrijstelling in stro liggen en de kandidaten met vuurpijlen schieten...

Ik denk dat de twee kandidaten die er het meest dichtbij schieten, moeten battle'n om de vrijstelling, maar dat de andere kandidaten nog wel een kans krijgen de vrijstelling daarna weer af te pakken (met vlammende pijlen)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolMail 2012
« Reactie #525 Gepost op: 7-02-2012, 18:17:03 »
Oeh, een tweepersoons hangmat!

Voor het eerst in jaren ben ik eens thuis wanneer de MolMail komt. Leuke backstagefoto's, zo heb je toch een miniminibeetje het gevoel dat je er zelf bij bent!

Offline joye26

  • Forumlid
  • Art is de mol
Re: MolMail 2012
« Reactie #526 Gepost op: 14-02-2012, 16:00:47 »
Wanneer komt de molmail weer binnen??

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolMail 2012
« Reactie #527 Gepost op: 14-02-2012, 16:06:52 »
Leuke backstagefoto's, zo heb je toch een miniminibeetje het gevoel dat je er zelf bij bent!

Ik bedacht me laatst dat de quizwinnaar die met de eerste afl. van WIDM mee mocht wel een beetje pech had dit keer met het koude IJsland...

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #528 Gepost op: 14-02-2012, 16:08:34 »
Ik bedacht me laatst dat de quizwinnaar die met de eerste afl. van WIDM mee mocht wel een beetje pech had dit keer met het koude IJsland...
Koud misschien wel, maar daarom niet minder gaaf denk ik ...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: MolMail 2012
« Reactie #529 Gepost op: 14-02-2012, 17:18:27 »

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #530 Gepost op: 14-02-2012, 17:31:50 »
Opvallende terugblik: Frits laat duidelijk merken dat ie op Liesbeth heeft gestemd. Is het de bedoeling van de productie dat wij haar nu afstrepen omdat frits eruit ligt?
Verder is het opvallend dat Frits en William aan het einde van dat filmpje ook duidelijk lijken te weten wie de mol is. Het is volgens hun fout gegaan in het eerste stuk van de opdracht, dus Liesbeth of Tim. Zou het dan zo duidelijk zijn voor de kandidaten dat ze nu allemaal al op de goede mol zitten?
En we krijgen Anne-Marie, William en Frits samen te zien en ze hebben het over het eerste paar: Liesbeth & Tim. Hadewych wordt buiten beschouwing gelaten, opvallend ::vergroot::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: MolMail 2012
« Reactie #531 Gepost op: 14-02-2012, 17:34:35 »
Wat ik ook opvallend vind zijn de roet strepen op Anne Marie haar gezicht. Precies 3 strepen, alsof ze even met haar hand over dr gezicht is gegaan om ook zwart te worden :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolMail 2012
« Reactie #532 Gepost op: 14-02-2012, 17:49:42 »
Wat worden Liesbeth en Tim verdacht gemaakt zeg! Is dit keer alles wat het lijkt of betekent dit dat ze beiden de Mol niet zijn? Ik denk het laatste.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: MolMail 2012
« Reactie #533 Gepost op: 14-02-2012, 17:54:26 »
Is dit keer alles wat het lijkt of betekent dit dat ze beiden de Mol niet zijn? Ik denk het laatste.

... of hoop je dat? ;)

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #534 Gepost op: 14-02-2012, 18:16:59 »
Opvallende terugblik: Frits laat duidelijk merken dat ie op Liesbeth heeft gestemd. Is het de bedoeling van de productie dat wij haar nu afstrepen omdat frits eruit ligt?
Verder is het opvallend dat Frits en William aan het einde van dat filmpje ook duidelijk lijken te weten wie de mol is. Het is volgens hun fout gegaan in het eerste stuk van de opdracht, dus Liesbeth of Tim. Zou het dan zo duidelijk zijn voor de kandidaten dat ze nu allemaal al op de goede mol zitten?
En we krijgen Anne-Marie, William en Frits samen te zien en ze hebben het over het eerste paar: Liesbeth & Tim. Hadewych wordt buiten beschouwing gelaten, opvallend ::vergroot::

Grappig, op basis van de onderhandelingen kwam ik tot dezelfde conclusie (dat Frits vooral Liesbeth als hoofdverdachte had). Dit in combinatie met het, in Frits zijn ogen, overduidelijke gemol van het eerste koppel bij de licht-opdracht, doet mij vermoeden dat Frits inderdaad de test vooral op Liesbeth heeft ingevuld. Vraag blijft dan: heeft Frits veel foute antwoorden ingevuld of gespreid, hebben de overige kandidaten meer antwoorden op Liesbeth gezet, of is Liesbeth niet de mol?

Wat dat betreft, Heinz, wordt Liesbeth wel zo veel verdacht?

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: MolMail 2012
« Reactie #535 Gepost op: 14-02-2012, 18:30:07 »
Tis gewoon Tim, als Frits op Liesbeth zit heeft bv de vraag over Mol bij touwtrekkers of boogschutters fout, mol man/vrouw fout, naam moeder mol fout en zo zijn er vast meer vragen die fout zijn gegaan omdat tim ergens anders zat dan Liesbeth. Naja bij de lichtopdracht waren ze samen maar bij de visopdracht was Lies passief en Tim actief. dus ook daar kun je een vraag over krijgen in de test en dus fout beantwoorden.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: MolMail 2012
« Reactie #536 Gepost op: 14-02-2012, 18:34:11 »
En William dan?
Je moet jouw (tunnel)gedachte gewoon niet als feit presenteren, erg storend ::niet-ok::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolMail 2012
« Reactie #537 Gepost op: 14-02-2012, 18:38:42 »
... of hoop je dat? ;)

Voor een deel ook, want wat is er nou leuk aan als alles is wat het lijkt en molacties nog eens extra benadrukt worden als zeer verdachte acties? :)

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: MolMail 2012
« Reactie #538 Gepost op: 14-02-2012, 18:44:34 »
En William dan?
Je moet jouw (tunnel)gedachte gewoon niet als feit presenteren, erg storend ::niet-ok::

wat erg storend zou zijn is als de mol bij de onderhandelingsopdracht langs de kant heeft gezeten en gewoon keihard heeft gelachen hoe de kandidaten hun eigen pot leeg haalde....
Dit was DE kans van het seizoen om als molzijnde de pot leeg te halen. Laat de mol die kans lopen? NEE!
Als dat wel zo is snap ik er niks meer van en vind ik dat een slechte actie van de crew/makers om dat te doen!
Als mol wil je eer van je werk, en dat kon perfect bij die opdracht. Als mol zit je dus tussen de onderhandelaars. William is geen mol!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: MolMail 2012
« Reactie #539 Gepost op: 14-02-2012, 19:11:09 »
wat erg storend zou zijn is als de mol bij de onderhandelingsopdracht langs de kant heeft gezeten en gewoon keihard heeft gelachen hoe de kandidaten hun eigen pot leeg haalde....
Dit was DE kans van het seizoen om als molzijnde de pot leeg te halen. Laat de mol die kans lopen? NEE!
Als dat wel zo is snap ik er niks meer van en vind ik dat een slechte actie van de crew/makers om dat te doen!
Als mol wil je eer van je werk, en dat kon perfect bij die opdracht. Als mol zit je dus tussen de onderhandelaars. William is geen mol!
Daar had ik het niet over, jij had het over dat Tim het wel MOEST zijn omdat 3 van de 20 vragen die Frits beantwoorde niet op Tim sloegen. William (3/20), Hadewych, (2/20) en Anne-Marie (2/20) laat je achterwege 'omdat het toch wel Tim is' of zo?
...óf niet!