Vorig jaar heb ik maar de helft van Expeditie Robinson gekeken, omdat de mensen en opdrachten me niet zo interesseerden. Ik heb geen idee hoe de serie dit jaar zal zijn, maar in ieder geval ken ik wel alle BN'ers. Peggy Vrijens, Ruud Feltkamp en Lodewijk Hoekstra vind ik wel leuk. Peggy was briljant in WIDM en Ruud in Fort Boyard! Fatima, tja, de ene keer vind ik haar aardig en de andere keer vind ik haar helemaal niets. Tess, Willie en Fajah hoeven van mij niet zo. Fajah voornamelijk omdat ze niets meer lijkt te kunnen dan meedoen aan televisiespelletjes, ik heb haar de laatste tijd geen enkele rol zien spelen. En Paul, tja wat moet daar nou van zeggen? Hij kan niet eens Nederlands praten, is enorm hyperactief en heeft gewoon een erg irritante persoonlijkheid. Bij The Voice vroeg ik me echt af waarom iedereen zo wegliep met hem, want ik kan zijn zang ook niet aanhoren. In ieder geval geeft hij Expeditie Robinson kleur (en waarschijnlijk een hoop ruzies), dus wie weet is hij wel een hele goede kandidaat.