Auteur Topic: [Kandidaat] Hadewych is de winnares  (gelezen 266673 keer)

Offline Back it Up.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #640 Gepost op: 23-02-2012, 21:29:21 »
De titel van deze aflevering was: 'Tim, Anne-Marie, Liesbeth'. Hadewych ontbrak in dat rijtje.

Tim --> afvaller aflevering 8
Anne-Marie --> verliezer finale
Liesbeth --> winnaar
Hadewych --> mol

Het lijkt me wel een leuke hint.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #641 Gepost op: 23-02-2012, 21:52:41 »
En nog kan Hadewych niet afgeschreven worden. Ik denk Anne-Marie, maar ik ga zeker nog een keer terugkijken en op Hadewych letten.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #642 Gepost op: 23-02-2012, 21:54:16 »
twee keer 500 van Hadewych waarvan de eerste echt onnodig was en de tweede toch ook wel te voorkomen. Nee zij is het niet

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #643 Gepost op: 23-02-2012, 21:57:17 »
Ik denk ook nog AM, maar Hadewych vond ik deze keer ERG nep overkomen, actrice of niet...zij kán het nog zijn.
...maar soms even niet :)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #644 Gepost op: 23-02-2012, 22:01:07 »
Ik verlaat deze tunnel niet meer, maar vond het wel jammer dat ze wat geld had binnengebracht. Bij die eerste opdracht is ze alleen wel erg geďnteresseerd in de vermomde Tim. Daardoor heeft ze er wel voor gezorgd dat er geen 1500 euro werd verdiend. Dat ze daarna 500 euro verdient met het goede antwoord dat is jammer, maar bij de andere dames heb ik bij deze opdracht niet iets mollerigs gezien, dus wat dat betreft zorgt Hadewych toch echt voor het mislukken van het eerste deel van de opdracht.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #645 Gepost op: 23-02-2012, 22:02:48 »
De titel van deze aflevering was: 'Tim, Anne-Marie, Liesbeth'. Hadewych ontbrak in dat rijtje.

Tim --> afvaller aflevering 8
Anne-Marie --> verliezer finale
Liesbeth --> winnaar
Hadewych --> mol

Het lijkt me wel een leuke hint.

Het lijkt me ook een beetje een te duidelijke hint, dus onwaarschijnlijk dat dit ermee bedoeld wordt. Maar ja ... dat heb je met hints als deze, of bijvoorbeeld Marit die in een voorfilmpje zichzelf als de Mol beschouwt. Je denkt: het kan niet, en dus kan het jusit wel. Ik ben dus benieuwd waar het op slaat .. als we daar ooit achter komen.  Nu kan ik er nog niet echt iets van maken, behalve speculatie.

Offline Femmotjo

  • Forumlid
Verdenking Hadewych
« Reactie #646 Gepost op: 23-02-2012, 22:03:01 »
Iets waarom Hadewych de mol zou zijn, op live.avro.nl onder het kopje kandidaten staat onder elke kandidaat een foto met een stukje tekst bij Hadewych stond er naast haar foto een joker met het mollogo er op. Letterlijk stond er dus:" de mol Hadewych. Een paar minuten later keek ik weer en toen was het weg. Dit lijkt mij een sterke hint in de richting van Hadewych.

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #647 Gepost op: 23-02-2012, 22:05:12 »
Ik verlaat deze tunnel niet meer, maar vond het wel jammer dat ze wat geld had binnengebracht. Bij die eerste opdracht is ze alleen wel erg geďnteresseerd in de vermomde Tim. Daardoor heeft ze er wel voor gezorgd dat er geen 1500 euro werd verdiend. Dat ze daarna 500 euro verdient met het goede antwoord dat is jammer, maar bij de andere dames heb ik bij deze opdracht niet iets mollerigs gezien, dus wat dat betreft zorgt Hadewych toch echt voor het mislukken van het eerste deel van de opdracht.

Plus het fout hebben van het antwoord was wel erg verdacht geweest als je de opdracht observeren hebt gekregen.

En bij het labyrint heb ik de indruk dat ze het jammer vind dat ze er al weer uitkomt.
 
Dus blijft ze mijn mol!  ::bravo::

Offline avonasac

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik kwam, ik zag en ik molde
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #648 Gepost op: 23-02-2012, 22:05:27 »
Of ze het nu is of niet?

Dan zie je dat testscherm en dan zie je Hadewych. En dan denk je Groen, Rood, Groen, Rood, Groen, Hadewych....urrrrrrr.
Ik ben zo blij, ze ze zit gewoon in de finale.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2012, 22:21:25 door avonasac »
Tunnel in, Tunnel uit, Tunnel in, Tunnel uit. Maar ik zal je krijgen, jij Molletje

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #649 Gepost op: 23-02-2012, 22:06:48 »
Ik verlaat deze tunnel niet meer, maar vond het wel jammer dat ze wat geld had binnengebracht. Bij die eerste opdracht is ze alleen wel erg geďnteresseerd in de vermomde Tim. Daardoor heeft ze er wel voor gezorgd dat er geen 1500 euro werd verdiend. Dat ze daarna 500 euro verdient met het goede antwoord dat is jammer, maar bij de andere dames heb ik bij deze opdracht niet iets mollerigs gezien, dus wat dat betreft zorgt Hadewych toch echt voor het mislukken van het eerste deel van de opdracht.

Nou zag Tim er ook wel heel erg opvallend uit.. Ik had de omschrijving van de opdracht opgevat als 'zorg dat je een foto maakt waarbij jij samen met hadewych herkenbaar op de foto staat'. Daar hoef je volgensmij geen opzichtige vermomming voor te halen ;) Als voorbeeld: ga op zo'n koets zitten. Zet de 'fotograaf' op een positie waarop de koets met daarachter Hadewych te zien is.. 500 euro. Maar misschien denk ik te eenvoudig bij deze opdracht.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #650 Gepost op: 23-02-2012, 22:09:07 »
Hadewych in de finale! Yee-ha!

She's gonna shoot, she's gonna run, she's gonna get the thing! ::cheerleader::

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #651 Gepost op: 23-02-2012, 22:11:37 »
 ::jaja::

Ben ook blij met Hadewych in de finale. Sowieso blij met alle 3 de dames, mijn lievelings kandidaten uit dit gehele seizoen! Gun Hadewych de winst natuurlijk  ::joehoe::. Go Minis!
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #652 Gepost op: 23-02-2012, 22:13:39 »
Ik blijf in de Hadewych tunnel. Ze verdiend niet al te veel geld en als je gewoon afgaat wie op wie zit, dan kan je zeggen dat Hadewych de mol is. Tim zat op AM. Frits op Liesbeth en Liesbeth zit op Hadewych en gaat naar mijn ogen dus winnen.

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #653 Gepost op: 23-02-2012, 22:15:48 »
Liesbeth zit niet op Hadewych (?). Ze heeft één keer gehint dat ze op Hadewych zat tijdens een test, maar dat is al een paar afleveringen terug en nu laat ze dus duidelijk merken dat ze op Anne-Marie zit.

Ik zou Hadewych een toffe Mol vinden, maar die 500 euro-vraag sloeg natuurlijk nergens op. Stel ze blijkt uiteindelijk toch de Mol te zijn dan zou dat echt zwaar slecht zijn.
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #654 Gepost op: 23-02-2012, 22:18:53 »
Stel ze blijkt uiteindelijk toch de Mol te zijn dan zou [die 500 euro-vraag] echt zwaar slecht zijn.
Volgens mij is het dan nú veilig om te concluderen dat zij dus niet de mol is.

En Anne-Marie is het ook niet. Nou, dan blijft er ééntje over :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline avonasac

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik kwam, ik zag en ik molde
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #655 Gepost op: 23-02-2012, 22:25:47 »
Liesbeth zit niet op Hadewych (?). Ze heeft één keer gehint dat ze op Hadewych zat tijdens een test, maar dat is al een paar afleveringen terug en nu laat ze dus duidelijk merken dat ze op Anne-Marie zit.

Ik zou Hadewych een toffe Mol vinden, maar die 500 euro-vraag sloeg natuurlijk nergens op. Stel ze blijkt uiteindelijk toch de Mol te zijn dan zou dat echt zwaar slecht zijn.

Ze haalt er toch ook €1500,- uit de pot. Vorige aflevering €500,- eruit en dan €500,- erin. Aan het einde van de streep haalt ze er dan meer uit. Geweldig Rookgordijn, Dwaalspoor. En dit seizoen een mol met een scherpe blik.

Alhoewel dit seizoen de presentator het vanaf de 1ste seconde wist wie de mol is en heel hardnekkig Jongens blijft zeggen. Maakt niet uit, wie het is. Het is al een paar seizoenen dat de mol alleen het spel niet maakt, maar ook de andere kandidaten. Nu al bedankt voor een tof seizoen, Jongens!
Tunnel in, Tunnel uit, Tunnel in, Tunnel uit. Maar ik zal je krijgen, jij Molletje

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #656 Gepost op: 23-02-2012, 22:31:40 »
Op wie zit Hadewych nou eigenlijk tijdens de tests?  ::ohno:: Anne-Marie of Liesbeth?
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #657 Gepost op: 23-02-2012, 22:32:39 »
In de biecht van Hadewych nadat ze haar eigen kwartet heeft binnengehaald, zegt ze zoiets als: "...dat was topwerk...." Of zegt ze misschien: "dat was top(o)werk" met een ingeslikte 'o'?

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #658 Gepost op: 23-02-2012, 22:39:09 »
Ik zou het zwaar slecht vinden als Liesbeth de Mol is, veel te opzichtig natuurlijk, geen bal aan zo. ::trots:: Dus er is voor iedereen wel wat te zeggen. Hadewych vind ik juist zo heerlijk subtiel. Ze haalt dan wat schamele €500-tjes binnen, maar ondertussen haalt ze dit er eigenhandig net zo hard weer uit of andersom - houdt ze flink wat uit de pot maar 'nou nou, €500 win ik wel voor jullie hoor!'. Ik vind het juist slecht als een Mol altijd maar te ontmaskeren valt omdat hij/zij nooit een euro mag binnenhalen, want 'dan is het geen goede Mol'. Wat een onzin. Als iedereen in het proces jou dan wel verdenkt, dan ben je echt niet goed bezig als Mol hoor. En Hadewych verdient amper wat, en wat ze verdient haalt ze er dus ook weer uit. Ondertussen kan ze net zo goed andere mensen verkeerd aansturen en zorgen dat zij geld kosten, maar dat het niet op haar terug valt te leiden.

Maar Hadewych was dan ook mijn schot voor de boeg-Mol en ik heb haar altijd braaf als verdachte aangehouden, dus ik zou het heel leuk vinden als zij is. Ik zit namelijk altijd op de verliezer of winnaar... Toch nog wat credits omdat er nooit een Mol van mij is uitgevlogen? ::rofl::

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #659 Gepost op: 23-02-2012, 22:42:54 »
Ik zou het zwaar slecht vinden als Liesbeth de Mol is, veel te opzichtig natuurlijk, geen bal aan zo. ::trots:: Dus er is voor iedereen wel wat te zeggen. Hadewych vind ik juist zo heerlijk subtiel. Ze haalt dan wat schamele €500-tjes binnen, maar ondertussen haalt ze dit er eigenhandig net zo hard weer uit of andersom - houdt ze flink wat uit de pot maar 'nou nou, €500 win ik wel voor jullie hoor!'. Ik vind het juist slecht als een Mol altijd maar te ontmaskeren valt omdat hij/zij nooit een euro mag binnenhalen, want 'dan is het geen goede Mol'. Wat een onzin. Als iedereen in het proces jou dan wel verdenkt, dan ben je echt niet goed bezig als Mol hoor. En Hadewych verdient amper wat, en wat ze verdient haalt ze er dus ook weer uit. Ondertussen kan ze net zo goed andere mensen verkeerd aansturen en zorgen dat zij geld kosten, maar dat het niet op haar terug valt te leiden.

Maar Hadewych was dan ook mijn schot voor de boeg-Mol en ik heb haar altijd braaf als verdachte aangehouden, dus ik zou het heel leuk vinden als zij is. Ik zit namelijk altijd op de verliezer of winnaar... Toch nog wat credits omdat er nooit een Mol van mij is uitgevlogen? ::rofl::

Een mol mag best geld verdienen, hij of zij in dit geval zal af en toe ook wel eens moeten. Het nadeel van ontmaskerd worden is dat het in volgende opdrachten moeilijker wordt om te mollen en er dus weer meer geld in de pot komt. Maar sommige dingen moet de mol niet doen zoals wat Hade hier deed, twee keer 500 euro die makkelijk te voorkomen waren zonder dat iemand het haar kwalijk had genomen. Vooral in het doolhof als twee andere ook falen valt het niet erg meer op toch.