Auteur Topic: Het spoiler- en uitlektopic  (gelezen 173612 keer)

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #240 Gepost op: 29-01-2012, 19:48:10 »
Ik ga juist eigenlijk wel uit van een mindfuck. :P Kijk maar eens naar dat tweede scherm, wat het rode scherm zou moeten zijn. Het klopt gewoon niet.
臥底 是 谁?

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #241 Gepost op: 29-01-2012, 19:50:09 »
volgens mij zijn al die groene en rode schermen die wij op tv te zien krijgen in de aflevering later geshoped btw..


dus dat het geshoped lijkt dat is heel goed mogelijk, want zou mij niets verbazen als die altijd worden  bij gewerkt in de montage, omdat een rood of groen scherm met het filmen snel reflecteerd of van kleur veranderd door lichtinval..
« Laatst bewerkt op: 29-01-2012, 19:52:06 door xaniapops »
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #242 Gepost op: 29-01-2012, 19:50:58 »
vage rand aan de onderkant

Ja dat is wel erg typisch he. Kan je de andere rode schermen er ook naast zetten zodat we kunnen vergelijken? Dit lijkt wel erg nep ::ok::!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #243 Gepost op: 29-01-2012, 19:53:13 »
Ja dat is wel erg typisch he. Kan je de andere rode schermen er ook naast zetten zodat we kunnen vergelijken? Dit lijkt wel erg nep ::ok::!
Jep, alle drie de schermen komen er nu dubbel (voor het rood en in het rood) aan in 1080 pixels. Momentje...
« Laatst bewerkt op: 29-01-2012, 20:03:04 door EMIBH »
臥底 是 谁?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #244 Gepost op: 29-01-2012, 19:55:14 »
OK fijn want het rood komt helemaal tot aan het merk van de laptop. Dat is wel erg slordig gekladderd  ::) Lijkt wel erg op het klunzige weghalen van Dio eerder maar nu gemanipuleerd om ons te doen geloven dat Marit weggaat...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #245 Gepost op: 29-01-2012, 19:55:42 »
Het scherm van Dio klopte ook, alleen was dat uitgewist. Dus waarom zouden ze dan nu wel schermen shoppen? Van de technische dingen heb ik geen verstand overigens, dus dat laat ik aan de mannen over. ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #246 Gepost op: 29-01-2012, 20:00:32 »
scherm van Dio klopte ook, alleen was dat uitgewist

Ja, dat had ik dus 'gelezen'. Alleen konden de meesten dat nog steeds niet zien. En nu lees ik dit rare scherm fout. Dat is duidelijk WEL zeer duidelijk te zien. Net als het preview-rode scherm in de haven dat helemaal nooit plaats heeft gevonden is dit ook weer zo'n nep-rode scherm. Puur om ons molloten op een dwaalspoor te brengen, wat ik je brom. Aardig hoor, dat ze aan ons denken. Ze willen ons ook nog laten verrassen zodat we ons niet verveeld afwenden van de serie  ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #247 Gepost op: 29-01-2012, 20:03:09 »
Spoiler: Aflevering 1 (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler: Aflevering 2 (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler: Aflevering 3 (klik om te tonen/verbergen)

Conclusie: volgens mij zijn de schermen echt groen en rood en is de vooruitblik WEL geëdit en de executies NIET.

BTW: de vooruitblik naar Dio's executie was wel degelijk geëdit.
Spoiler: Vooruitblik Aflevering 2 (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 29-01-2012, 20:06:40 door EMIBH »
臥底 是 谁?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #248 Gepost op: 29-01-2012, 20:05:56 »
Het scherm van Dio klopte ook, alleen was dat uitgewist. Dus waarom zouden ze dan nu wel schermen shoppen? Van de technische dingen heb ik geen verstand overigens, dus dat laat ik aan de mannen over. ;)
Ik weet niet hoe het tegenwoordig zit, maar in het verleden was eens een scherm te zien waar ze niks achteraf overheen geplakt hadden (in een flashback of molmail filmpje). Daarop zag je het groene of rode scherm langzaam lijntje voor lijntje van kleur veranderen van boven naar beneden. Ze plakken er in één keer een groen of rood scherm overheen om het dramatische effect te vergroten (en de helderheid).

Dit rode vlak is ook duidelijk geplakt, maar dat betekend niet dat het in de uitzending anders zal zijn. Maar het kan wel!
« Laatst bewerkt op: 29-01-2012, 20:08:26 door Rat »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #249 Gepost op: 29-01-2012, 20:09:15 »
Conclusie: volgens mij zijn de schermen echt groen en rood en is de vooruitblik WEL geëdit

Yesssssssss!!! Geweldig EMIBH! Duidelijk te zien, het rood komt totaal niet bij de merknaam!

En dank dat je nog even het Dio-scherm bevestigt, ik dacht indertijd echt haast dat ik gek was omdat niemand anders het zag  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #250 Gepost op: 29-01-2012, 20:10:30 »
we moeten het idd maar afwachten.. de roodshow hint is naar mijn idee wel goed te herleiden naar Marit, dus ik laat haar voor nu nog maar wel effe staan op afvaller in de hyves poll.. maar we zullen het zien donderdag..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #251 Gepost op: 29-01-2012, 20:14:42 »
Als je dit scherm van aflevering 3 vergelijkt met dit scherm uit de sneak preview voor aflevering 5 zie je overduidelijk verschillen tussen beide. Bij het scherm uit de sneak preview loopt het rode scherm strak langs het Dell logo. Terwijl het rode scherm van aflevering 3 duidelijk een smal stukje zilveren behuizing tussen zichzelf en het Dell logo moet dulden. Voldoende voor mij om aan te nemen dat het geen 'echt' rood scherm is.

Edit: Wat Lo dus zegt  ::tandpastasmiley::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #252 Gepost op: 29-01-2012, 20:19:54 »
Hihi ja en je ziet dus oa rechtsboven ook een heel andere reflectering die ervoor niet was (daar zag je juist die soortement jurk in de weerschijning). Opnieuw knullig geëdit dus allemaal, ze neppen ons niet  ::hug:: :P :D ::vergroot::

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #253 Gepost op: 29-01-2012, 20:22:21 »
okay, bewijs ontkracht... nu nog effe de roodshow hint naar een andere kandidaat herleiden dan  en dan ga ik weer switchen op hyves.. ;)
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #254 Gepost op: 29-01-2012, 20:42:55 »
Man man, wat is dat toch met al die spoilers?! ::ohno:: Hopelijk is er niks van aan, maar ik moet toegeven dat de hint richting Marit heel sterk is, en ja dat beeld van de executie voorspelt mijn ergste nachtmerrie. :\'( Maar ik kan en wil het niet geloven dat Marit eruit gaat. Daar is het vind ik nog veel te vroeg voor!

Marit is en blijft een veel te toffe kandidate en voor mij nog steeds een mogelijke Mol. Ze moet minstens de finale halen maar dan moet ze natuurlijk slagen voor die superbelangrijke test! Ik blijf dus tot en met donderdagavond hopen dat het eerste rode scherm in Spanje ons weeral op het verkeerde been zet, zoals ze dat deden met het scherm in de haven van Reykjavik.

Mol Marit kan en mag er niet uit! >:( Zeg dat ik het gezegd heb. ::trots::
« Laatst bewerkt op: 29-01-2012, 20:44:29 door FenikXII »

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #255 Gepost op: 29-01-2012, 22:00:46 »
als ze er nu niet uit gaat.. en WIDM heeft de schermen zo geshoped dat wij zouden denken dat ze er wel uit gaat.. wat kunnen we daar dan weer uit concluderen?? MINDpeep..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #256 Gepost op: 29-01-2012, 22:15:27 »
Het grote egaal rode scherm is inderdaad duidelijk gephotoshopt (zie de onderkant), maar dat was toch al vrijdag duidelijk? Het wil overigens niet zeggen dat de naam 'Marit' óók is gephotoshopt. Misschien mis ik iets, hoor, maar daar heb ik bij mijn weten nog geen bewijs voor gezien.

Bovendien: waaróm zou de regie ons in de luren leggen? Welk nut heeft dat? Het rode scherm in de haven van Reykjavik vind ik eigenlijk al dubieus, maar dat had geen consequenties voor de vraag: wie is de Mol (of wie is de Mol niet)? Mocht de naam 'Marit' doelbewust erin geëdit zijn, dan is WIDM geen spelletje meer, maar is er sprake van valsspelen naar mijn mening. Het zoeken naar hints, aanwijzingen of foutjes is dan ook compleet overbodig geworden.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #257 Gepost op: 29-01-2012, 22:20:59 »
Ja, dat wisten we toch al, dat het scherm geshopt was? Zelfs het hoekje is over de laptop geplaatst.
En een paar dagen gelden had ik deze al geplaatst:
The British are not impressed.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #258 Gepost op: 29-01-2012, 22:22:44 »
dat de naam 'Marit' óók is gephotoshopt

Nee die juist niet! Dus kun je wel verwachten dat juist zij groen krijgt. Het rode scherm lijkt wel een beetje op wat Joeri doet in de vodcast, met dat hoofd van Frits op de baby, die gaat ook met de bewegende beelden mee.

En ja waarom doen ze dat? Puur om ons molloten op een dwaalspoor te brengen, wat ik je brom. Aardig toch juist dat ze aan ons denken? Ze willen ons ook nog laten verrassen en zetten dan zoiets erin wat alleen molloten zullen zien en ons weer wakker schudt. Dat vind ik nu juist een extraatje voor de fans, exact net zoals we allemaal bij Dio op het verkeerde been gezet werden (Anne Marie zien knikken dat zij aan de beurt is en vervolgens wordt het rode scherm van Dio erachter geplakt).

Daedalus:  ::rofl:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #259 Gepost op: 29-01-2012, 22:23:25 »
De naam van Marit is dus niet gephotoshopt, het rode scherm wel. Blijft dus spannend welk scherm Marit gaat krijgen a.s. donderdag. Gezien de Roodshow hint kan het best echt zo zijn dat ze rood krijgt. Voor hetzelfde geldt zit de montagecrew van WIDM met ons te dollen  ::) @Dae: klopt, jij had al aangetoond hoe eenvoudig een photoshop is te maken van een screencap v/d HD-uitzending. :) Ik heb ook nooit de naam van Marit ontkend, want die is duidelijk leesbaar op de ene screencap. Ik  vond alleen het rode scherm, dat in de tweede screencap naar voren kwam overduidelijk nep.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan