Poll

De leukste volgens jou?

DING DANG DONG ::megafoon::  Attentie, Liesbeth Staats wil graag opgehaald worden uit de zandbak, Liesbeth Staats wil graag opgehaald worden uit de zandbak!
::megafoon:: Marc-Marie is eigenwijs! Marc-Marie is eigenwijs! MARC-MARIE IS EIGENWIJS!
"Voor 10.000 euro uit de pot krijgen we Pieter Jan terug...? Nou doen we, toch Hadewych?"
"En toen kwam Art aanlopen, een soort kruising tussen retired Mary Poppins en een enge molloot die een chronisch gebrek aan humor en aandacht heeft, en die daarom maar onderschriften bedenken bij mijn hoofd..."
"Nou Marit, ik ben er klaar voor, kom maar op met die beloning"
Anne-Marie: Volgens William zit er een joker in deze vuurkorf!!!
Art: 'JP, ten eerste hoef je niet bij alle woorden uitleg te geven aan de kijker en ten tweede heet ik geen Lucile'
Nou en Tim die bleef dus maar doorzeuren over die beloning omdat hij mijn leven redde.. dus je kan het wel raden.. we hebben de hele nacht.. gekwartet  
Zie je wel: goede of slechte belichting, rode lippenstift of niet: ik kan het hebben, jongens

Auteur Topic: Funstuff - Onderschriften  (gelezen 168008 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Funstuff - Onderschriften
« Reactie #220 Gepost op: 25-01-2012, 15:18:02 »


"Voor 10.000 euro uit de pot krijgen we Pieter Jan terug...? Nou doen we, toch Hadewych?"


::rofl::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Funstuff - Onderschriften
« Reactie #221 Gepost op: 25-01-2012, 15:29:35 »


"Voor 10.000 euro uit de pot krijgen we Pieter Jan terug...? Nou doen we, toch Hadewych?"


Haha, leuk leuk :P
Hadewych kijkt er ook zo moeilijk bij  ::rofl::

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Funstuff - Onderschriften
« Reactie #222 Gepost op: 25-01-2012, 19:02:35 »

Art: "Hadewych, Marit en ik vinden dat je maar een zwangerschapstest moet doen. Misschien is het wel gewoon een Mollenstreek?"
*Hadewych maakt een plasje buiten beeld.*
Marit: "Kijk, als hier zometeen twee streepjes staan dan mag je echt zeggen dat je zwanger!"
臥底 是 谁?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Funstuff - Onderschriften
« Reactie #223 Gepost op: 25-01-2012, 19:10:31 »
Wat denken jullie? Moet er nog gestemd worden of laten we het wedstrijd element vallen en gewoon elke week iedereen een volle week tijd geven om leuke onderschriften te posten?

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Funstuff - Onderschriften
« Reactie #224 Gepost op: 25-01-2012, 19:11:55 »
Wat denken jullie? Moet er nog gestemd worden of laten we het wedstrijd element vallen en gewoon elke week iedereen een volle week tijd geven om leuke onderschriften te posten?

ik ga voor stemmen

bijvoorbeeld tot woensdag 15:00 of de tijd geven een onderschrift te bedenken en dan daarna (wanneer jij tijd hebt) een poll om te stemmen.

mij lijkt 5 tot 6 dagen genoeg tijd om met een onderschrift te komen.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2012, 19:14:43 door marvin »
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Funstuff - Onderschriften
« Reactie #225 Gepost op: 25-01-2012, 19:13:00 »
Wat denken jullie? Moet er nog gestemd worden of laten we het wedstrijd element vallen en gewoon elke week iedereen een volle week tijd geven om leuke onderschriften te posten?
Ik ga ook voor stemmen..

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Funstuff - Onderschriften
« Reactie #226 Gepost op: 25-01-2012, 19:22:30 »
Ik ben ook voor stemmen.
Goede jacht!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Funstuff - Onderschriften
« Reactie #227 Gepost op: 25-01-2012, 19:26:54 »
ik stem voor stemmen en dan is het net de tweede kamer. Hetgeen je wilt zit er meestal net niet tussen ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Funstuff - Onderschriften
« Reactie #228 Gepost op: 25-01-2012, 19:28:19 »
ik stem voor stemmen en dan is het net de tweede kamer. Hetgeen je wilt zit er meestal net niet tussen ;)

dat maakt toch niet uit. ik denk dat sommige nog wel eens vergeten dat het nergens om gaat. dat dit gewoon een leuk spelletje is en meer niet
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Funstuff - Onderschriften
« Reactie #229 Gepost op: 25-01-2012, 19:29:50 »
ik stem voor stemmen en dan is het net de tweede kamer. Hetgeen je wilt zit er meestal net niet tussen ;)
Frits weet het maar al te goed  ::rofl::
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Funstuff - Onderschriften
« Reactie #230 Gepost op: 25-01-2012, 20:08:07 »
Stem VOOR als je tegen stemmen bent

en stem TEGEN als je VOOR stemmen bent.


Zo ging het bij het CDA-congres vorig jaar oktober.


Ik ben VOOR stemmen, Robbie, laten we het gewoon op de oude manier doen, zijn de meesten gewend, en is ook het leukste.



PS: ik vind MIJN onderschriften stiekem ook heel leuk hoor...........

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Funstuff - Onderschriften
« Reactie #231 Gepost op: 25-01-2012, 23:12:42 »
OK! Ik weet alleen nog niet wanneer ik tijd heb om er weer een paar slechte uit te kiezen om jullie op te laten stemmen.  ;D
Nu is het ook weer dringend bedtijd.

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Funstuff - Onderschriften
« Reactie #232 Gepost op: 26-01-2012, 08:43:45 »
Gewoon stemmen denk ik!
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Funstuff - Onderschriften
« Reactie #233 Gepost op: 26-01-2012, 15:10:22 »
Ik zou gewoon stemmen. Het geeft toch iets extra's aan die onderschriften!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Funstuff - Onderschriften
« Reactie #234 Gepost op: 26-01-2012, 15:52:50 »
Een uitgebreide selectie deze keer. Snel stemmen, want het zal niet lang mogelijk zijn!!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Funstuff - Onderschriften
« Reactie #235 Gepost op: 26-01-2012, 18:24:59 »

Categorie: [Dieren met een M]
Marit: "Echt supermakkelijk! Mier, muis, mug, mijt, merel, mossel, marter, muskusrat, mestkever, miljoenpoot, mammoet, mensaap, ... of wat denk je Hadewych, zullen we nu toch gewoon maar gaan voor dat miniatuurpaardje? ... Nee hou op Art, staat daar MOL? Echt onleesbaar, was ik zelfs als Mol nooit van mijn leven opgekomen."

Te laat voor de competitie maar just for fun, een ode aan Marit omdat ze zo haar best deed om ons te verwarren. ;)


Hier nog wat breinspinsels ... een paar lange, die hadden het toch nooit gehaald.

Art: "Hier is alvast de stemwijzer, aan de hand van enkele simpele vragen kunnen jullie hiermee al jullie Mol bepalen. Een handig hulpmiddel dus als voorbereiding op de test!
Hadewych: "En daar kom je nu mee af!"
Marit: "Oh, en je kan ook spreiden zie ik. Perfect voor Maarten!"



Marit: "Waarvoor diende deze petitie ook alweer?"
Art: "Hier tekenen voor het verkrijgen van extra middelen voor het redden van aangespoelde zeedieren."
Hadewych: "Niet doen Marit! Het is vast weer dat reversed psychology ding, je weet wel, als je tekent krijgen we straks geen geld terwijl we net het tegenoverstelde denken. Niets is wat het lijkt! Zelfs Art niet."
Marit: "Achja, überhaupt iets met water is niet bepaald mijn ding. Ik pas."



Art: "Als je wil, je kan je hier nog altijd opgeven voor de activiteitenmiddag, we gaan allemaal samen raften."
Marit: "Nou, dat is niet bepaald mijn hobby of zo, ik zou veel liever leren paardrijden op een IJslandse pony. Ik weet het, klinkt gek maar Marion heeft het me nog zo aangeraden!"



Art: "Streep weg wat niet thuishoort in het rijtje"
Motorboot - Mol - Meeneemchinees - Mamaloe

Marit in Mol-logica: "Motorboot, ja daarin had jij net de tijd van je leven hè Art! Meeneemchinees, tja iedereen lust dat wel en dat zal wel met dat nr. 4263 te maken hebben maar wat een Mamaloe is, daar heb ik het raden naar... kan niet anders dan dat het iets bekends is in IJsland. Streep dan Mol maar door, want ik ben het niet. En Hadewych is er niet echt met haar gedachten bij dus ik neem de volmacht wel even van haar over."
...
Ondertussen droomt Hadewych weg bij het woord 'meeneemchinees': "Mmm, ik krijg plots zo'n onweerstaanbare drang naar een meeneemchinees. Een zwangere vrouw overleeft IJsland nooit met alleen maar een snee Rúgbrauð, nog wat extra flatkaka en een portie gedroogde vis met pickles. Grrr... Ik blijf erbij, dit land kampt met een chronisch gebrek aan junk-food! Hopelijk kloppen de geruchten en gaan we nog naar Amerika!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Funstuff - Onderschriften
« Reactie #236 Gepost op: 26-01-2012, 18:36:20 »
ik heb gewoon op die van mezelf gestemd ::schaam::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Funstuff - Onderschriften
« Reactie #237 Gepost op: 26-01-2012, 18:40:36 »
ik heb gewoon op die van mezelf gestemd ::schaam::
Zo kennen de mensen jou hier weer, ga zo door, en ge zult Casanova heten.


Nu maar snel over naar het shot van aflevering 4.........

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Funstuff - Onderschriften
« Reactie #238 Gepost op: 26-01-2012, 19:23:56 »
ik heb gewoon op die van mezelf gestemd ::schaam::

Ai, dat durfde ik niet hoor  :P Maar het is moeilijk kiezen. Ben voor de twitter gegaan, hoewel ik de huidige koplopers (Pieter Jan terug en soepkip,molloot) ook heel leuk vindt  ::jaja::
(Vind het wel leuk dat ik er een keertje bij sta nu en dat iemand toch op me gestemd heeft  ::ok:: )

edit : zie nu dat die soepkip helemaal niet aan kop gaat. 't Is de sneeuwbal op Hadewych's muts. Ja die is ook leuk!
« Laatst bewerkt op: 26-01-2012, 19:25:42 door tureluurs »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Funstuff - Onderschriften
« Reactie #239 Gepost op: 26-01-2012, 19:28:33 »
no guts no glory ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.