Auteur Topic: [Mol] Kees Tol  (gelezen 409652 keer)

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #360 Gepost op: 30-01-2013, 09:52:10 »
Weet niet of deze al een keer gepost is en in Kees zijn mollenstrekenlijst genoteerd is, maar viel mij op bij terugkijken

Janine krijgt van Kees de optie : in het midden springen bij de cliffjump = twee jokers. De kandidaten vlak voor hem lieten bij voorkeur voor geld springen en juist geen jokers.
Door de consternatie misschien niet waargenomen ??
Het past een mol de sprong rechtuit niet met geld te belonen.


Ja, dit was mij ook al opgevallen. Tim en Daniel gingen wel voor het geld. Kees ging voor de jokers en liet Janine ook voor jokers springen.
Ook de safaritrip heb ik teruggekeken. En Kees liet de kandidaten wel heel erg naar rechts kijken. Volgens mij zag hij aan de linkerkant een giraffe ;D.
En plassen bij de kooi. Misschien lag daar wel geld, haha. :D

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #361 Gepost op: 30-01-2013, 11:25:58 »
Ik vind zijn actie in de boot-opdracht nog steeds veelzeggend.
Er is wat mij betreft echt geen zinnige reden te bedenken om die boot direct op €1000 af te sturen, zonder eerst even overleg over een aanpak en dergelijke. (Voor zover we kunnen zien, dus je moet ergens vanuit gaan, bovendien bleek uit extra beeldmateriaal dat er verder geen overleg vooraf had plaatsgevonden).

Sloeg nergens op en zou een perfecte molsactie zijn omdat het voor velen niet meer te traceren is wie wat heeft gezegd wanneer in alle chaos. Daardoor zou er flink tijdgerekt worden. Even los van alle gedoe door Tim en Tania en het feit dat de opdracht zeer moeilijk haalbaar was, had Kees hem eigenlijk vanaf het begin al onmogelijk gemaakt door deze actie, mi.  ::ohno::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #362 Gepost op: 30-01-2013, 12:14:27 »
Om nog maar even aan te geven dat het echt niet alleen maar hints zijn waarom Kees zo enorm verdacht wordt op het forum heb ik wat van zijn mogelijke molacties tot nu toe op een rijtje gezet.


1.1: kerk

Kees komt vijf minuten voor tijd aan in de kerk. Hij levert twee enveloppen in die samen 200 euro opleveren. Het is een luttel bedrag, maar door net op tijd aan te komen profileert Kees zich wel meteen als goede kandidaat die voor het geld gaat. (Andere optie: Kees heeft zijn enveloppen helemaal niet gesloten ingeleverd.)


1.2: bungee

Meerdere mogelijke molacties van Kees hier. 1. Kees springt wel terwijl Ewout de vrijstelling in "springt niet" stopte. Met de vrijstelling gaat ook de kans op 1000 euro voor de pot verloren. 2. Kees legt de vrijstelling in "springt wel" maar Ewout springt niet. Met de vrijstelling gaat ook de kans op 1000 euro voor de pot verloren. Hoe kon het tussen Ewout en Kees zo mis gaan? Ze hadden toch een verbondje? Door zulke verkeerde inschattingen te maken houdt Kees niet alleen geld uit de pot, hij voedt ook het onderlinge wantrouwen in de groep. (Ik denk dat het geen toeval is dat Ewout en Kees aan elkaar gekoppeld werden bij de bungee. Dit was juist vanwege het verbondje, dat Kees aanging om bij de bungee te kunnen mollen. Misschien dat het vanwege dit vooropgezette plan was dat Kees Zarayda wat af hield toen zij zich ook bij het verbondje van Kees en Ewout wilde aansluiten.)


2.1: lasers

Moeilijk om hier een molactie van Kees te zien. Door een luikje (weliswaar het makkelijkst bereikbare eerste) te openen draagt hij bij aan het slagen van de opdracht. Erg lang leek hij er ook niet over te doen. (Toevoeging door tureluurs: Maar wel het langst van iedereen, zo blijkt uit een vraag bij de test.) Mogelijk heeft Kees als speldenprikje kans gezien om Tims porto op een verkeerd kanaal te zetten.


2.2: dictee

Kees beslist dat Tim beslist welke optie er gekozen wordt. Tim kiest voor de 500 euro-optie. Er wordt 500 euro verdiend terwijl dit ook 1000 euro had kunnen zijn. Tim maakt zich verdacht, Kees blijft buiten schot.


2.3: jagers

Kees haalt één envelop binnen. Het is onduidelijk met welk bedrag. Van de overgebleven kandidaten hebben alleen Kees en Daniël zonder dat een ander erbij was enveloppen gepakt. Mogelijk heeft Kees hierdoor kans gezien geld te verduisteren. (Uit Joeps telling blijkt dat dit waarschijnlijk gebeurd is.)


3.1: boot

Kees, Carolien en Zarayda sturen de boot zo (richting 1000), dat deze voor hen uit zicht raakt en ze lang geen aanwijzingen meer kunnen geven. Als de opdracht helemaal in de soep gelopen is is Kees er als de kippen bij om te verkondigen dat het aan hem echt niet gelegen heeft.  Kees tegen Carolien en Zarayda: "Ik had wel het idee dat het bij ons iets beter ging." En later tegen de anderen: "Jullie zaten constant achter die berg, wij konden niets. Hoe krijgen wij het dan voor elkaar om binnen tien minuten een foto te maken? (..) Dat ging toch prima?"


3.2: springen

1. Kees springt in het vak dat hem 2 jokers oplevert en geen geld voor de pot. 2. Kees kiest als makkelijkste vak (midden) voor Janine de 2 jokers, dus geen geld voor de pot. (Janine springt in het midden.)


3.3: safari

Kees wijst naar links: "Zie ik daar nou niks?" De anderen kijken naar links. Probeerde Kees de aandacht van rechts af te leiden? Even hierna zien we een giraffe. Minder dieren gespot -> minder vragen goed kunnen beantwoorden -> minder kokers -> minder kans op geld?
« Laatst bewerkt op: 30-01-2013, 15:58:41 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #363 Gepost op: 30-01-2013, 12:14:39 »

4.1: big 5.

Kees heeft de sleutel waarmee Tim bevrijd kan worden. Hij is de enige die Tim wat vragen stelt voordat Zarayda hem direct terug het spel in brengt. Het is vooral de houding van Kees (en het feit dat hij Tims sleutel heeft) die hem hier verdacht maakt. Net zoals bij de beslissing om de twee kokers te openen bemoeit Kees zich met de situatie, maar drukt hij niet door. In beide gevallen verloopt het ook gunstig voor Kees als Mol: Tim terug in het spel is een hulpmol terug in het spel, en de kokers open is weer geen geld verdiend. (Aangenomen dat het fotopapier tot geld ontwikkeld kan worden in een donkere kamer, zoals in de leader te zien is.) Kees laat zich weer als goede kandidaat zien door als enige tegen te sputteren bij het openen van de kokers, maar zet niet door. Het is vervolgens zeer verdacht dat hij de derde koker die hij uit Tims broekzak pikte toch óók nog openmaakt.


4.2: touwbrug

Kees kiest hele lange woorden én hele korte woorden. Met beide categorieën valt goed te mollen. Bovendien zit hij op de lastigste (lawaaierigste) plek. 1. Kees roept minstens twee keer "concernfinancieringsvennootschapsdirectie" naar Daniël, terwijl dit niet op het kaartje staat. Er staat directrice in plaats van directie. Ook als Daniël het wel had onthouden, had dit geen 100 euro opgeleverd. 2. Kees roept woorden die al eerder geroepen zijn. Geen van de (nieuwe) woorden die Kees hem toeschreeuwt kan Daniël bij Art opnoemen. 3. Van Kees' woord "drop" maakt Tim "stroop". 4. Geen van de (nieuwe) woorden die Kees hem toeschreeuwt kan Tim bij Art opnoemen.

Ik vind het een mooi lijstje voor na aflevering 4. Als Kees inderdaad de Mol is zal hij volgens mij niet teleurstellen. En dan verdenkt ook nog bijna niemand van de kandidaten hem. :)

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #364 Gepost op: 30-01-2013, 12:34:59 »
Zoooo....wat een prachtig lijstje...klopt allemaal precies.
Klasse Heinz  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 30-01-2013, 12:36:41 door Molle Pietje »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #365 Gepost op: 30-01-2013, 12:56:42 »
Ik vind dit soort dingen veel acceptabeler dan een indirecte aanwijzing als de Priesterhint. Daar heeft Case helemaal geen invloed op gehad.

Of misschien wel, maar het is geen zichtbare actie van Kees zelf geweest.

Wanneer Kees nou toch de mol blijkt te zijn, kan ik er op grond van wat hij uitspookte en heeft nagelaten, prima mee leven.


Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #366 Gepost op: 30-01-2013, 13:50:45 »
Hee Heinz, ja mooi lijstje heb je gemaakt!
Ik denk ook dat Kees de mol is en ik vind dat hij het dan goed gedaan heeft dit jaar!  ::jaja::
Veel subtiele molacties, maar die toch grote gevolgen hebben voor de pot en verdenkingen op andere.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #367 Gepost op: 30-01-2013, 14:15:42 »
Mooi overzicht inderdaad.

Wat me alleen nog altijd een beetje tegenhoudt in deze tunnel is dat ik  CASE en KEES in de priesterhint nog steeds niet echt kan rijmen ...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #368 Gepost op: 30-01-2013, 14:55:02 »
Heinz, mooi overzicht  ::ok::
Nog even een opmerking over 2.1, de laseropdracht.
Je schrijft : "Erg lang leek hij er niet over te doen", echter ik heb de tijden opgenomen van deze opdracht en Kees was van alle kandidaten het langste bezig! Hij kan daar dus ook nog flink tijd hebben gerekt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #369 Gepost op: 30-01-2013, 15:18:32 »
Heinz, mooi overzicht  ::ok::
Nog even een opmerking over 2.1, de laseropdracht.
Je schrijft : "Erg lang leek hij er niet over te doen", echter ik heb de tijden opgenomen van deze opdracht en Kees was van alle kandidaten het langste bezig! Hij kan daar dus ook nog flink tijd hebben gerekt.

Ik had genoteerd dat het klokje op 45:40 staat als Kees voorbij de eerste hindernis is. Dan geeft hij door dat hij nog even wacht voordat hij hindernis 2 neemt. Als hij het eerste luikje opent (voorbij hindernis 2) gaat de klok bijna onder de 42 minuten. Dan vind ik dat hij er niet erg lang over gedaan heeft. Maar hoe lang het duurt voordat hij daarna af is heb ik niet opgeschreven. Dat kijk ik nog even terug. :)

edit: De eerstvolgende tijdsindicatie komt pas als Janine al af is en Daniël nog over is. Dan horen we Kees "nog 35 minuten" zeggen.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2013, 15:41:08 door Heinz »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #370 Gepost op: 30-01-2013, 15:52:34 »
Ik had genoteerd dat het klokje op 45:40 staat als Kees voorbij de eerste hindernis is. Dan geeft hij door dat hij nog even wacht voordat hij hindernis 2 neemt. Als hij het eerste luikje opent (voorbij hindernis 2) gaat de klok bijna onder de 42 minuten. Dan vind ik dat hij er niet erg lang over gedaan heeft. Maar hoe lang het duurt voordat hij daarna af is heb ik niet opgeschreven. Dat kijk ik nog even terug. :)

edit: De eerstvolgende tijdsindicatie komt pas als Janine al af is en Daniël nog over is. Dan horen we Kees "nog 35 minuten" zeggen.

Heinz, ik heb het overgenomen van de vraag uit de test, waar stond de klok op toen de mol ging lopen. Bij Kees was dat 50 minuten. De volgende keuze is 38 minuten. Kees is dus 12 min. binnen geweest. (Tania en Zarayda 10 min, Daniel 8 minuten, Tim/Joep 11 min. Carolien vanaf minuut 19 maar ze heeft de tijd niet vol gemaakt). Kortom : Kees was het langste binnen van allemaal.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #371 Gepost op: 30-01-2013, 15:55:30 »
Kortom : Kees was het langste binnen van allemaal.

Bedankt, tureluurs! Daar had ik niet naar gekeken. ::ok::

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #372 Gepost op: 30-01-2013, 16:28:01 »
Maar Kees is ook veel verder gekomen in tegenstelling tot Zarayda en Tania. Die hebben er 2 minuten korter over gedaan en zijn niet eens langs de eerste hindernis gekomen. Kees is het langst binnen geweest dat is waar, maar is dan ook verder gekomen. Hier een kort schema hoelang iedereen per hindernis heeft gedaan en ook wat heeft bereikt.

Tania en Zarayda: 10 minuten binnen geweest. 1 hindernis gedaan(rood1) waarvan geen voltooid. 10 minuten per hindernis.

Paulien: ?? minuten binnen geweest. 1 hindernis gedaan(rood1) waarvan geen voltooid. ?? minuten per hindernis.

Kees: 12 minuten binnen geweest. 2 hindernissen gedaan(rood1 en rood2) waarvan 2 voltooid (gaat af bij de terugweg van rood2) en een luikje geopend. 6 minuten per hindernis.

Daniel: 8 minuten binnen geweest. 2 hindernissen gedaan(rood1 en blauw) waarvan 1 voltooid(rood1). 4 minuten per hindernis.

Tim: 11 minuten binnen geweest. 2 hindernissen gedaan(rood1 en blauw) waarvan 2 voltooid (gaat af bij de terugweg van blauw) en een luikje geopend. 5 en een halve minuut per hindernis.

Carolien: ?? minuten binnen geweest. 2 hindernissen gedaan(rood1 en groen) waarvan 2 voltooid en een luikje geopend. ?? minuten per hindernis.

Ik vind niet dat Kees dan echt heeft geprobeerd om tijd te rekken. Hij heeft tenslotte een luikje opengemaakt. Als hij af ging bij rood2 zonder het luikje te openen en in totaal 12 minuten over zijn hindernis deed, had ik dat meer een mollenactie gevonden. Hier doen Zarayda en Tania 10 minuten over 1 hindernis zonder ergens te komen. Niet zo verdacht voor mij dus, afgezien van het feit dat ik gewoon denk dat Kees de mol is.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #373 Gepost op: 30-01-2013, 16:51:56 »
Ik vind niet dat Kees dan echt heeft geprobeerd om tijd te rekken. Hij heeft tenslotte een luikje opengemaakt. Als hij af ging bij rood2 zonder het luikje te openen en in totaal 12 minuten over zijn hindernis deed, had ik dat meer een mollenactie gevonden. Hier doen Zarayda en Tania 10 minuten over 1 hindernis zonder ergens te komen. Niet zo verdacht voor mij dus, afgezien van het feit dat ik gewoon denk dat Kees de mol is.

Juist het openmaken van het luikje is inderdaad geen mollenaktie. Als hij echt tijd had willen rekken had hij wat moeilijker moeten doen bij de laserstralen en als hij er bijna was, af moeten laten gaan. Nu kon de volgende kandidaat deze hindernis overslaan en verder gaan met de volgende zonder tijdsverlies.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #374 Gepost op: 30-01-2013, 17:31:41 »
Juist het openmaken van het luikje is inderdaad geen mollenaktie. Als hij echt tijd had willen rekken had hij wat moeilijker moeten doen bij de laserstralen en als hij er bijna was, af moeten laten gaan. Nu kon de volgende kandidaat deze hindernis overslaan en verder gaan met de volgende zonder tijdsverlies.

en net daarom is Kees geen hoofdverdachte voor mij.
Hij staat wel samen met Paulien op mijn lijst maar een numero 1 heb ik nog niet
klaar voor de strijd

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #375 Gepost op: 30-01-2013, 21:36:54 »
Over opdracht 2.3... niet zo zeer een toevoeging op wat in het overzicht staat, maar iets dat mij opviel en ik grappig vond. In het molmail filmpje hoor je Kees vertellen dat niemand op de enveloppen lette en dat enveloppen aangenomen werden en dat ook dat niet in de gaten gehouden werd... vervolgens zie je hem een envelop aannemen. (zo iets in elk geval.)

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #376 Gepost op: 30-01-2013, 22:45:20 »
Geen idee of we hier iets mee moeten maar enkele opvallende uitspraken in aflevering 3 die een verband met elkaar hebben:

Kees: "Een ansichtkaart die God zelf heeft gemaakt".
Art: over de foto's : "een vergezicht"
Kees: "Ik heb 360 ( 365)graden rond gekeken."
Art: 'Eens kijken hoe zich dit ontwikkelt".

Tekst uitzicht op de opdracht bij de boot.
de kokers met ws. filmmateriaal dat ontwikkelt moet worden.

360 graden rondkijken is een panorama,
ander woord voor panorama is vergezicht of uitzicht, een ansichtkaart is (meestal) een vergezicht.

Panoramafoto?
Panoramafilm? ( Er komt nog een opdracht in een openlucht bioscoop)

Veel aandacht voor ogen in de tweets, de ogen van de kandidaten. kees aan het begin van de safari "houd je ogen goed open"

Krijgen de kandidaten behalve de uitleg bij de opdrach nog informatie over de omgeving waar ze zich bevinden? Met name de uitspraak over de ansichtkaart die God heeft gemaakt vind ik opvallend. Niet ver van de Blyderivierspoort waar de opdracht plaatsvindt ligt namelijk een uitzichtpunt met de naam: God's window. Deze en de 'rondavels' die te zien zijn liggen aan de 'Panoramaroute'. http://nl.wikipedia.org/wiki/Blyderivierspoort
« Laatst bewerkt op: 30-01-2013, 22:56:12 door Yaco »

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #377 Gepost op: 31-01-2013, 09:14:42 »
Ik zie Kees nog steeds als een mogelijke mol vanwege de afvallerstheorie en de priesterhint, maar ik vind zijn molacties makkelijk te weerleggen. Even uitgaande van Heinz lijstje.

1.1: Kees haalt dus gewoon geld op. 200 euro. Kon ook vijf minuten later binnenkomen. 0 euro verdiend.
1.2: Goed bedacht, maar niemand zou vrijstelling hier opgeven voor geld, dus maakte niet heeeel veel uit. Maar toch kan mollenstreek zijn.
2.1: Geen molstreek hier dus ;)
2.2: Kan een mollenstreek zijn, maar als t beinvloeden van Tim en de evt. mollenstreek van 1.2 dan de molstreken zijn is het toch wel bizar weinig in 2 afleveringen, vind je niet?
2.3: Hier kan gemold zijn, maar door iedereen. Blijft voor de kijker thuis onmogelijk om te zien. Er zijn in de uitzending geen directe aanwijzingen richting Kees.
3.1: Logica komt hier ook bij kijken. De 1000 euro lag recht voor de boot dus logisch dat ze daar heen stuurden. Bovendien zouden ze achter de berg weer tevoorschijn komen als ze op de route bleven.
3.2: Eindelijk echte mollenstreek. Wel wederom geen spectaculaire.
3.3: Het gaat hier niet om het spotten, maar om de vragen. Voorop de auto zit niet voor niks een ervaren gids die zegt wat voor dieren ze tegen komen. Het mag de groep misschien ontgaan dat er een giraffe van 7 meter links staat. Maar de gids zeker niet.
4.1: Ik vind het niet sterk, bijna nauwelijks een mollenstreek als een kandidaat gewoon meegaat met een groepsbeslissing. Zowel bij de kokers als bij de bevrijding van Tim. De laatste koker opende Kees om verbondje met Tim en Carolien te bewerkstelligen.
4.2: Mol kan sowieso al mollen. Die moeilijke plek (hindernis) zou ook gelden voor een gewone kandidaat, dus of nu de extra moeilijkheidsgraad ligt bij de mol of de kandidaat maakt niet zoveel uit. Kees kan niet weten welke woorden al geroepen zijn, tenzij hij een oortje heeft gekregen van de redactie (wat mij hier niet logisch lijkt). Volgens mij maakt de lengte van de woorden ook niet heel veel uit. De kandidaten wisten zowel lange als korte woorden te noemen bij Art.

Ik heb hier uiteraard een beetje advocaat van de duivel gespeeld. Maar het gaat erom dat Kees eigenlijk helemaal niet hele sterke molacties heeft laten zien. Hij is behoorlijk passief. Hij heeft weinig tot geen spectaculaire mollenstreken.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #378 Gepost op: 31-01-2013, 09:51:05 »
3.3: Het gaat hier niet om het spotten, maar om de vragen. Voorop de auto zit niet voor niks een ervaren gids die zegt wat voor dieren ze tegen komen. Het mag de groep misschien ontgaan dat er een giraffe van 7 meter links staat. Maar de gids zeker niet.

Hoe weet je dan dat er een giraffe op 7 meter van links staat? Vooraf zie je niets en pas nadat de groep, door Kees, een andere richting opkeek, zie je een shot van een giraffe erin gemonteerd.

Ik was ervan overtuigd in de struiken iets gezien te hebben, maar hierin bleek ik de enige te zijn. Niemand anders zag het, dus heb ik dat los gelaten. Hoewel het mij niets zal verbazen als Kees wel degelijk iets gezien heeft.

OT: Een vriendin van mij is op safari geweest in Kenia en zij moest gewezen worden op een leeuwin met 2 welpen. Deze lagen op nog geen 3 meter van de auto in het struikgewas. Deze dieren gaan dus heel goed op in hun natuurlijke omgeving.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #379 Gepost op: 31-01-2013, 11:27:59 »
Juist het openmaken van het luikje is inderdaad geen mollenaktie. Als hij echt tijd had willen rekken had hij wat moeilijker moeten doen bij de laserstralen en als hij er bijna was, af moeten laten gaan. Nu kon de volgende kandidaat deze hindernis overslaan en verder gaan met de volgende zonder tijdsverlies.

Maakt toch niet uit. Een mol moet zich ook soms van zijn goede kant laten zien.
Er waren al veel kandidaten voor hem gegaan en die waren sowieso allemaal al af, dus hij kon ook wel een keer een goede actie laten zien.
Hij maakt het luikje open en gaat vervolgens ook af (een goede actie met een slecht einde). Dus moet weer opnieuw iemand beginnen om door de eerste en tweede hindernis te komen.

Verder heeft hij er wel 2 jokers uit weten te slepen ;)
« Laatst bewerkt op: 31-01-2013, 11:30:05 door Koembie »