Auteur Topic: tandarts - topic  (gelezen 5467 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:tandarts - topic
« Reactie #40 Gepost op: 10-09-2003, 20:21:33 »
Maapie, ik heb de oplossing: bijt hem eens per ongeluk expres in zijn vingers. Moet je niet doen als hij een spuit of boor in zijn handen heeft, ien tegen een dat hij zegt: ik behandel jou niet meer. Omdat het lastig is om van tandarts te veranderen, kom je waarschijnlijk wel bij die vrouwelijke tandarts terecht.

Niet te hard bijten, maar wel net zo hard dat het genoeg is om hem ervan te laten schrikken.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #41 Gepost op: 10-09-2003, 20:46:46 »
Nou ik heb mn bezoek bij de tandarts weer overleefd. :D

Geen gaatjes... wel ff tandplak enzow weghalen met zo'n stofzuigertje-ding.. En dan nog fluor.. buhh das zo vies. Kreeg weer kotsneigingen. :( Mjah...  weer half jaartjuh wachten..
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline nettie

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 11-09-2003, 12:15:08 »
Ik zal ook ff mijn tandarts en ortho verhaal melden.
Ik ben zo'n drie weken geleden voor het laatst naar de tandarts geweest. Ik had toen helemaal niks, voor het eerst, maar de keer daarvoor had ik wel een gaatje. Zo'n anderhalf jaar geleden heb ik mijn vier achterste kiezen laten trekken, dit moest namelijk van de ortho.
Bij de orhto kom ik al vanaf m'n elfde (, ik ben nu zeventien). Over twee weken mag ik er weer heen en ik hoop dat het voor de laatste keer is, want als alles goed is hoef ik (als ik het goed begrepen heb) niet meer te komen. Ik zal ook nog ff mijn verzameling beugels op een rijtje zetten:
- buitenboordbeugel met zo'n band op mijn hoofd, die is nog erger dan die met de band in je nek
- slotjes
- plaatje en kapje (kapje is een soort hard plastic 'kapje' dat over je onderkaak heen moet).
Ik hoef mijn plaatje nu gelukkig al een tijdje niet meer in alleen af en toe controleren of hij nog wel past.

Offline nettie

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 22-09-2003, 17:39:18 »
Vandaag moest ik weer eens naar de ortho  :( (ik was al een jaar niet meer geweest, maar toch).
Om 9:30u moest ik er zijn en ik ging nadat ik mijn afsprakenkaartje op de toonbank had gelegd in de wachtkamer zitten.
Na zo'n 2 minuten werd ik geroepen en mocht ik in de stoel gaan zitten. Bij 'mijn' ortho zijn er vier stoelen en ik werd op een stoel gezet die apart stond van de rest, in een kleine kamer. Op deze stoel moest ik zo'n 12 minuten wachtten, wat ik niet leuk vond, want nu kon ik geen tijdschrift meer lezen  :( 
Na die 12 minuten kwam eindelijk de ortho. Hij zei tegen mij, ga eens liggen, doe je mond open, kiezen op elkaar, daarna moest m'n mond weer open en daarna weer mijn kiezen op elkaar. Daarna vertelde ik hem nog dat ik mijn plaatje al een jaar niet meer hoefde te dragen. Toen zei hij: "Oké, je hoeft nooit meer terug te komen  :D ;D Ik was echt helemaal blij, want ik ben nu eindelijk na iets meer dan 6 jaar van die vervelende beugels af  :)