Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 79360 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 5
« Reactie #220 Gepost op: 6-02-2013, 11:18:51 »
Het is bij wie is de mol al zo vaak voorgekomen dat er mensen in de finale kwamen die nog nooit op de goede mol hadden gestemd.

En zelfs in de laatste test nog niet op de Mol stemden. (Robin, Eva, Renate en Regina.)

;D

Offline keek

  • Forumlid
  • Trust Nobuddy!
Re: Aflevering 5
« Reactie #221 Gepost op: 6-02-2013, 11:29:21 »
Het proces-gedeelte is inderdaad niet erg duidelijk nee.
In de online spellen worden er altijd twee mensen genomineerd waarop dan gestemd kan worden.
In dit spel leek het alleen maar te gaan om een verdenking te uiten, waarna nog steeds op iedereen gestemd kon worden. Misschien om de mol wat meer mogelijkheden te geven de mollen in het spel te houden??

In het echte weerwolven spel speel je het ook zo. Overdag babbel je gewoon een beetje, uit je wat beschuldigingen om te kijken hoe de ander reageert. Het proces is alleen een uiting van verdenking. Iedereen stemt gewoon op wie hij wil.

Offline leondaris

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #222 Gepost op: 6-02-2013, 12:20:06 »
ff iets anders dan. In de nabeschouwing komt een nummer voorbij met het woord "baby" als het ze het over Daniel hebben. En het sprek met Tania is na de opnames opgenomen. Ze heeft al een voller gezicht en haar haar is iets langer en wilder. Heeft toch weer betrekking op zwangerschap en 2 mollen. Wil iemand anders mn mollengang dichtstorten!!! >:(

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #223 Gepost op: 6-02-2013, 12:29:28 »
Lol, zullen we er dan maar vanuit gaan dat Daniel de vader is?

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #224 Gepost op: 6-02-2013, 12:46:17 »
ff iets anders dan. In de nabeschouwing komt een nummer voorbij met het woord "baby" als het ze het over Daniel hebben. En het sprek met Tania is na de opnames opgenomen. Ze heeft al een voller gezicht en haar haar is iets langer en wilder. Heeft toch weer betrekking op zwangerschap en 2 mollen. Wil iemand anders mn mollengang dichtstorten!!! >:(

Ten tijde van WIDM kan ze nooit zwanger geraakt zijn, tenzij Daniël de vader is. Dus die mogelijkheid schrappen we maar  ::jaja::
Als zij dan ergens na 25 juni thuis gekomen is, was het gelijk raak en is ze dus in maart uitgerekend. Biologieles zal denk ik niet nodig zijn  ;D

Mollengang voldoende ingestort?
« Laatst bewerkt op: 6-02-2013, 12:48:58 door Zwanee »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #225 Gepost op: 6-02-2013, 15:09:08 »

Het moment dat Art vertelt dat er twee mollen zijn, dit zou moeten betekenen dat Paulien of Daniël een van de twee mollen is, anders zouden er drie mollen zijn, toch?
Dit blijft ook mijn gedachte rondspoken.
Letterlijk zegt Art:

"Ook dit seizoen, is er maar 1 Mol, maar vanavond worden dat er 2"

Ik snap dat hij niet 3 kan zeggen, want dat zou Paulien en Daniel uitsluiten.
Het zit 'm in de zin.
Van 1 naar 2. Klinkt toch echt als; er komt er 1 bij.
Eventueel had hij het kunnen kaderen: "2 in het volgende spel".
En niet het woord "worden" gebruiken, maar "zijn".
Dus: "..in het volgende spel zijn er 2 Mollen" (en had hij het eerste gedeelte -dit seizoen is er 1 mol-beter weg kunnen laten).
Hadden we er alsnog over kunnen twisten, maar toch.
Lastig uit te leggen, misschien is het gevoelsmatig.

Ik denk dat Art ook een hint weg mocht geven en
dat we deze terug zullen horen in afl. 10 :)
« Laatst bewerkt op: 6-02-2013, 15:11:58 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 5
« Reactie #226 Gepost op: 6-02-2013, 15:20:04 »
Ik blijf er bij dat het op zich wel kan betekenen dat de echte Mol in het Weermollenspel een kandidaat speelde, je kan Arts woorden immers op meerdere manieren uitleggen, maar dat gezegd hebbende is Paulien gewoon mijn Mol, wat is er nou mooier dan de Mol een mol te laten zijn.
The British are not impressed.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #227 Gepost op: 6-02-2013, 15:22:30 »
Ik blijf er bij dat het op zich wel kan betekenen dat de echte Mol in het Weermollenspel een kandidaat speelde, je kan Arts woorden immers op meerdere manieren uitleggen, maar dat gezegd hebbende is Paulien gewoon mijn Mol, wat is er nou mooier dan de Mol een mol te laten zijn.
Zo is't!  ::ok::
Omnia vincit amor

Offline leondaris

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #228 Gepost op: 6-02-2013, 16:11:34 »
Ten tijde van WIDM kan ze nooit zwanger geraakt zijn, tenzij Daniël de vader is. Dus die mogelijkheid schrappen we maar  ::jaja::
Als zij dan ergens na 25 juni thuis gekomen is, was het gelijk raak en is ze dus in maart uitgerekend. Biologieles zal denk ik niet nodig zijn  ;D

Mollengang voldoende ingestort?
Biologieles niet maar begrijpend lezen.... zoals ik al zei of probeer te zeggen; na de opnames kunnen ze er van alles in monteren tot vlak voor de uitzending. Ik ben er van overtuigd dat de redactie en de kandidaten ook deze forums nalezen en zodoende dingen een andere wending kunnen  geven. Ach ja...het blijft Wie Is De Mol . You never know zoals de Fransen zeggen. Aan onze hersenspinsels zal het niet liggen

Offline Cactuss

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #229 Gepost op: 6-02-2013, 16:34:22 »
You never know zoals de Fransen zeggen.
'You never know' klinkt heel Engels, niet Frans  ;)
Lijkt mij gewoon dat Tania zichzelf wat wijs wil maken met die 2 mollen, er is echt maar 1 mol, alleen zat Tania fout.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #230 Gepost op: 6-02-2013, 16:47:44 »
Biologieles niet maar begrijpend lezen.... zoals ik al zei of probeer te zeggen; na de opnames kunnen ze er van alles in monteren tot vlak voor de uitzending. Ik ben er van overtuigd dat de redactie en de kandidaten ook deze forums nalezen en zodoende dingen een andere wending kunnen  geven. Ach ja...het blijft Wie Is De Mol . You never know zoals de Fransen zeggen. Aan onze hersenspinsels zal het niet liggen

 ::schaam:: je hebt gelijk, begrijpend lezen is ook een vak apart inderdaad
In dat geval sluit ik me aan bij Poontang: de eerste mol baby is in aantocht  ::rofl::

« Laatst bewerkt op: 6-02-2013, 16:50:43 door Zwanee »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 5
« Reactie #231 Gepost op: 6-02-2013, 18:01:58 »
Die had Yvon toch al?
The British are not impressed.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #232 Gepost op: 6-02-2013, 18:50:32 »
Aangezien Art de kaartjes uitdeeld bij het weerwolvenspel,  is de rol van de mol vooraf bepaald. Daarom denk ik dat de echte mol bij de kandidaten zat. Dat is immers een betere plek om te mollen.

Ik had het spannender gevonden als de kandidaten zelf de kaartjes mochten pakken en de mol vooraf niet wist wie de mollen en wie de kandidaten zouden zijn.

Aan de andere kant het is WIDM en de mol moet wel kunnen mollen natuurlijk. Voorkennis hoort daar nu eenmaal bij zal ik maar denken.

Een mol zonder voorkennis..... Dat zou nog eens iets zijn  >:D
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 5
« Reactie #233 Gepost op: 6-02-2013, 22:29:35 »
Het is vast al gezegd, maar valt me nu pas op dat we Carolien de test niet zien invullen? Gebeurt dat vaker ?  ::)
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Leek

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #234 Gepost op: 7-02-2013, 02:36:31 »
Zullen de kandidaten dit jaar beter met het materieel (Dakota) omgaan dan met de bussen in 2011?  >:D


Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 5
« Reactie #235 Gepost op: 7-02-2013, 02:48:01 »
Nee, dit toestel zal in IJsland terechtkomen, waar we hem vorig jaar nog terug gaan zien.
The British are not impressed.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #236 Gepost op: 7-02-2013, 04:27:33 »
Zullen de kandidaten dit jaar beter met het materieel (Dakota) omgaan dan met de bussen in 2011?  >:D


Vergeleken met die bussen zijn zelfs de Fyratreinen van goede kwaliteit.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #237 Gepost op: 7-02-2013, 10:24:34 »
Het is vast al gezegd, maar valt me nu pas op dat we Carolien de test niet zien invullen? Gebeurt dat vaker ?  ::)
Is inderdaad eerder opgevallen en opgemerkt :)
Ik weet even niet uit mijn hoofd of het deze serie eerder voorgekomen is, ik dacht het niet maar weet niet zeker.

Mijn verklaring ervoor is dat het niet te duidelijk moest zijn op wie ze zat.
Er is verteld dat ze Zarayda ging testen. De vraag is vervolgens natuurlijk in hoeverre ze écht op Zarayda zat, daar horen we niks over. Misschien zit ze op één van de anderen waarvan de productie liever de speculatie lekker door wil laten gaan tot aan de finale..

Ik denk niet dat het iets te maken heeft met een mogelijkheid dat ze de mol is, wel met het mogelijk afschermen van één van de finalisten (?) om alles zoveel mogelijk open te houden.  :)

Maar ik geef toe dit is pure speculatie.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #238 Gepost op: 7-02-2013, 11:31:59 »
Zullen de kandidaten dit jaar beter met het materieel (Dakota) omgaan dan met de bussen in 2011?  >:D

Ik heb t al gezien. Gaat helemaal fout!
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/02/paulien-do-you-copy/

Offline Agnes22

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #239 Gepost op: 7-02-2013, 11:47:45 »
Ik heb t al gezien. Gaat helemaal fout!
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/02/paulien-do-you-copy/

Ha, ha, super beelden ! Vooral het Rode scherm op het einde , exit !