Auteur Topic: microsoft sluit chatrooms  (gelezen 1554 keer)

Offline sjulie

• Forumlid
microsoft sluit chatrooms
« Gepost op: 25-09-2003, 14:26:58 »
Gisteren werd bekend dat microsoft zijn chatrooms gaat sluiten.

Omdar er te veel misbruik van wordt gemaakt.

Ik ben al aardig verzot op widm.

Wat moeten we nu?

Offline Robin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:microsoft sluit chatrooms
« Reactie #1 Gepost op: 25-09-2003, 14:29:58 »
WIDM is toch helemaal niet van Microsoft?

Alhoewel ik weleens zou willen weten (als we het dan toch over chatten hebben) waarom ik de chat van exp. Robinson niet op kan!
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2 Gepost op: 25-09-2003, 14:37:35 »
Het klopt, dat Microsoft deze maatregel heeft genomen. Aan de andere kant: de chatkanalen van Realitynet worden ondersteund door IRC.BLITZED.ORG, dus die twee dingen hebben (gelukkig) niets met elkaar te maken.

Ik vind het ook jammer dat Microsoft/MSN deze maatregel moet nemen, aan de andere kant kan ik het goed begrijpen. Ook hier blijkt maar weer eens, hoe een kleine minderheid het meent te moeten verpesten voor een grote meerderheid die op een leuke manier via de chat contact met anderen zoekt.

Maar als de maatregel verband houdt met de bescherming van kinderen, kan ik 100 procent achter deze maatregel staan. De chats via Realitynet vormen gelukkig een positieve uitzondering. Ik praat nu voor mijzelf, hoewel ik graag geloof dat degenen die dit lezen, het in principe met mij eens zullen zijn.

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 25-09-2003, 14:48:31 »
Thanks Jos,

Ik zat er dus naast.
Een hele geruststelling.
Deze site blijft dus gewoon bestaan.
Ik ben het met je eens dat er gekke dingen gebeuren op sommige chats en dat daar wat aan moet gebeuren.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #4 Gepost op: 25-09-2003, 14:56:21 »
onze chatrooms blijven gewoon bestaan en daar gebeuren geen dingen die niet door de beugel kunnen.  :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #5 Gepost op: 25-09-2003, 14:58:32 »
Ik heb het dus alleen maar ontdekt omdat jij dat zei, en omdat ik toevallig deze week zelf een pagina via MSN heb ingesteld, waar toevallig een chatmogelijkheid aanwezig is. Ik ben  geen lid van de crew en heb geen invloed op wat er in de chat gebeurt.

Zul je zien, dat het na 14 oktober veel drukker wordt in de chatrooms van Realitynet.

onze chatrooms blijven gewoon bestaan en daar gebeuren geen dingen die niet door de beugel kunnen.  :)
Goed gezegd Cora, zo zou het eigenlijk overal moeten zijn
« Laatst bewerkt op: 25-09-2003, 19:19:25 door bodejosm43 »

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #6 Gepost op: 25-09-2003, 17:15:34 »
Gelukkig sluiten ze Messenger niet. Dat zou ik niet overleven(ook met Planet Race Online niet, daar is Messenger Noodzakelijk)