Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1055125 keer)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #840 Gepost op: 23-10-2014, 23:31:53 »
Patty zou zoo niet in WIDM passen ahhahahahhahahaha ze denkt dat het Ronald Plasterk is....


Tja..
waarom? ze zou een heel goeie kandidaat kunnen zijn hoor.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #841 Gepost op: 23-10-2014, 23:34:12 »
Ik vind het geen duidelijke hint. Met andere woorden, het is dus een van de mensen die tunnelvisie al voor hun schetsen. Die overigens gewoon zijn overgenomen van deze site maar ja, afijn, het is leuk dat er aandacht is voor mollenjagers in het algemeen.

Ik zat te denken, krant> journalist> margriet?

Maar ik denk dat het gewoon geen duidelijke hint is en dat het gewoon een va de namen in de blog is. Dus Pieter, Martine, Margriet, Evelien, Toprak of Steffen...


OFF TOPIC NU OP RTL LATE NIGHT. PATRICIA UTI SEIZOEN 4. !!!!!!!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #842 Gepost op: 23-10-2014, 23:34:22 »
Toch nog even gekeken  ::tandpastasmiley::
De naam moet dus in het artikel staan, lijkt me, en het is denk ik een vrouw, dus Evelien Bosch, Margriet van der Linden of Martine Sandifort.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #843 Gepost op: 23-10-2014, 23:35:08 »
Welke mannen met bril missen we nog behalve Pieter Derks.

Wellicht dat het de man achter de vrouw is, waarvan we 1 oor en koordjes van een mogelijke bril zien?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #844 Gepost op: 23-10-2014, 23:35:29 »
waarom? ze zou een heel goeie kandidaat kunnen zijn hoor.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Ja, ik ga toch gewoon kijken hoor maar ik kan het me NIET voorstellen dat het in de makers opkomt..

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #845 Gepost op: 23-10-2014, 23:36:48 »
Welke mannen met bril missen we nog behalve Pieter Derks.

Wellicht dat het de man achter de vrouw is, waarvan we 1 oor en koordjes van een mogelijke bril zien?

Die vond ik een BEETJE op Loek Peters lijken. Maar ik blijf het onmogelijk vinden dat hij heeft meegedaan, zeker nu bleek dat hij met schouderproblemen uit Robinson is gestapt.. Dan ga je naar huis rusten, sowieso op wat voor manier je er ook uitgaat bij Robinson, daarna heb je mentaal 2 weken rust nodig thuis. Dan heb je geen Wie is de mol in je agenda staan. dat bestaat NIET

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #846 Gepost op: 23-10-2014, 23:40:21 »
Misschien stond er wel in die krant een ander artikel over de bewuste kandidaat? We gaan het zien morgen.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #847 Gepost op: 23-10-2014, 23:41:01 »
Misschien stond er wel in die krant een ander artikel over de bewuste kandidaat? We gaan het zien morgen.


Volgens mij heb ik hem hier nog liggen. Ik zal morgen eens kijken
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #848 Gepost op: 23-10-2014, 23:45:55 »
Is het heel raar dat ik gewoon denk dat de kandidaat steeds zelf een foto maakt die door de productie de wereld in wordt gestuurd en het dus niet altijd zo hoeft te zijn dat de kandidaat zelf op de foto staat, maar wel dat hij het zelf maakt.

Rik - maakte een filmpje van zichzelf.
Marlijn - maakte een foto van haar jurk.
Viktor - maakte zelf een foto van Marlijn en Rik op het gala, die foto werd ook als hint de wereld in gestuurd.

Ik kan me dus goed voorstellen dat de nieuwe kandidaat gewoon deze foto zelf heeft gemaakt. Misschien met een herkenningspunt in de foto, maar ik verwacht het eigenlijk niet. Eigenlijk moet zich gewoon iemand melden die in de desbetreffende trein zat toen de desbetreffende kandidaat de desbetreffende foto maakte...  ::trots::

En tevens; foto's? Iemand die het fotoklikgeluidjesfragment in het vorige seizoen vergeten is?  ::rofl:: Misschien dat die nu wel opgepakt wordt als hint, al zal dat wel te ver doorgedacht zijn..
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #849 Gepost op: 23-10-2014, 23:46:33 »
Dit is vast en zeker al hier gemeld maar waarom is er geen grotere versie van Viktor's pers-foto???? zijn foto lijkt ook een andere kleur lucht te hebben...iets donkerder blauw?

|
Daar had ik ook naar zitten kijken inderdaad, maar omdat ze alle drie de foto's nu aan elkaar vast zitten is het lastig om de details wat beter te krijgen.

Maar is net of die inderdaad op een andere plek genomen is.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #850 Gepost op: 23-10-2014, 23:48:48 »
De foto is zeker door de kandidaat zelf gemaakt.

Kijk maar wat er op de site van de mol staat:

http://web.avrotros.nl/wieisdemol/kandidaten/hint_kandidaat_4.aspx
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #851 Gepost op: 23-10-2014, 23:52:03 »



En tevens; foto's? Iemand die het fotoklikgeluidjesfragment in het vorige seizoen vergeten is?  ::rofl:: Misschien dat die nu wel opgepakt wordt als hint, al zal dat wel te ver doorgedacht zijn..


De fotoklik-geluidjes hoeven er opzich niet bij. Want dat er steeds een foto  wordt gebruikt met het bekendmaken van de nieuwe kandidaat zou een geweldige hint zijn, mocht de mol een acteur of iets zijn.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #852 Gepost op: 23-10-2014, 23:53:58 »
Volgens mij heb ik hem hier nog liggen. Ik zal morgen eens kijken

hier, neem deze maar

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #853 Gepost op: 23-10-2014, 23:55:14 »
Maar ja, als je moet gaan raden wie die foto maakte dan is er geen beginnen aan  ::rofl::
Dan is de lol er ook zo af.

Of moeten we het hele foto klikgeluiden uitleg van de vijf elementen en wat hadden we nog meer er bij gaan halen :P

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #854 Gepost op: 23-10-2014, 23:57:43 »

Wellicht dat het de man achter de vrouw is, waarvan we 1 oor en koordjes van een mogelijke bril zien?
das geen koordje, maar decoratie van dat glazen wand achter die mevrouw. overigens heeft de kandidaat de foto zelf gemaakt....dus dan kan ie er zelf niet op staan, tenzij die een foto maakt van een foto, of de weerspiegeling (maar daar is die foto te slecht voor)

Maar ja, als je moet gaan raden wie die foto maakte dan is er geen beginnen aan  ::rofl::
Dan is de lol er ook zo af.
nee hoor...je kunt gewoon uitvogelen welke namen genoemd worden in het artikel, we weten al wie het is, dus het moet een van die namen zijn die genoemd worden in het artikel.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #855 Gepost op: 24-10-2014, 00:01:09 »
Nu we zeker weten dat de foto is gemaakt door de kandidaat moeten we misschien even de twitter paginas checken van de mogelijke kandidaten. Misschien is het gewoon z simpel dat iemand gisteren in de trein zat..

Ik ga even kijken

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #856 Gepost op: 24-10-2014, 00:02:57 »
Met andere woorden, het is dus een van de mensen die tunnelvisie al voor hun schetsen. Die overigens gewoon zijn overgenomen van deze site maar ja, afijn, het is leuk dat er aandacht is voor mollenjagers in het algemeen.

Ik heb tijdens het interview nog duidelijk gezegd dat we ook veel namen met behulp van tips en fora in het lijstje hebben kunnen zetten. Dat is uiteindelijk in het artikel zelf niet zo goed naar voren gekomen, maar daar heb ik verder natuurlijk niet zoveel invloed op gehad ;)

Wat die hint betreft, even alle genoemde namen op een rijtje:
- Evelien Bosch
- Martine Sandifort
- Margriet van der Linden
- Ajouad el Miloudi
- Steffen Haars
- Pieter Derks
(En Juliette van Ardenne en Loek Peters)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #857 Gepost op: 24-10-2014, 00:04:24 »
Citaat
overigens heeft de kandidaat de foto zelf gemaakt....dus dan kan ie er zelf niet op staan, tenzij die een foto maakt van een foto, of de weerspiegeling (maar daar is die foto te slecht voor)
Daar kwam ik na het posten ook achter ;)

Citaat
ee hoor...je kunt gewoon uitvogelen welke namen genoemd worden in het artikel, we weten al wie het is, dus het moet een van die namen zijn die genoemd worden in het artikel.
Ja, alleen dat is al uitgevogeld. Dus dan hoop ik meer op meer puzzelen richting de kandidaat die de foto gemaakt heeft. Niet dat er niets anders op zit dan tot morgenavond te wachten waarin ze het gewoon melden ;)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #858 Gepost op: 24-10-2014, 00:12:51 »
Ik heb tijdens het interview nog duidelijk gezegd dat we ook veel namen met behulp van tips en fora in het lijstje hebben kunnen zetten. Dat is uiteindelijk in het artikel zelf niet zo goed naar voren gekomen, maar daar heb ik verder natuurlijk niet zoveel invloed op gehad ;)

Wat die hint betreft, even alle genoemde namen op een rijtje:
- Evelien Bosch
- Martine Sandifort
- Margriet van der Linden
- Ajouad el Miloudi
- Steffen Haars
- Pieter Derks
(En Juliette van Ardenne en Loek Peters)\


Oh, bedoelde het verder niet gemeen hoor. Ik vind het super leuk wat jullie doen, alleen ik las die metro en het is altijd een beetje cru om te zien dat de media (waaronder shownieuws) dan doet alsof Tunnelvisie DE ontmaskeringssite is, terwijl dat natuurlijk deze site is. Maar ik las idd dat jullie daar wel een verwijzing naar hadden gemaakt, maar dat wordt dan nooit opgenomen.

Anyway, ik heb geen idee welk van de namen bekend gaat worden. Als Martine maar snel bevestigd wordt. :)

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #859 Gepost op: 24-10-2014, 00:15:48 »
Oh, bedoelde het verder niet gemeen hoor. Ik vind het super leuk wat jullie doen, alleen ik las die metro en het is altijd een beetje cru om te zien dat de media (waaronder shownieuws) dan doet alsof Tunnelvisie DE ontmaskeringssite is, terwijl dat natuurlijk deze site is. Maar ik las idd dat jullie daar wel een verwijzing naar hadden gemaakt, maar dat wordt dan nooit opgenomen.

Anyway, ik heb geen idee welk van de namen bekend gaat worden. Als Martine maar snel bevestigd wordt. :)

Haha, dan is het goed :)