Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 308614 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #460 Gepost op: 12-02-2015, 22:53:02 »
Dat hij zijn grootste molactie net prijs geeft, vind ik heel onmols. De echte Mol heeft zijn speech de avond ervoor nog zitten op zeggen bij het tanden poetsen denk ik. ;D

Dus dat!  ::ok::

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #461 Gepost op: 12-02-2015, 22:56:12 »
...meen je dit nou?
Nou, als ik het zo lees komt het wel wat dom over haha  ::schaam:: ::rofl::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #462 Gepost op: 12-02-2015, 23:00:08 »
Ik lag echt dubbel, bij het zien van de reactie van Chris, op het toneelstukje van Martine en Margriet!
En die speech dan, geweldig!
 
Waarom zegt hij nou dat hij de enveloppe voorbij is gelopen,
 en het geld van de kofferopdracht heeft verstopt?
Dan is het voor de kandidaten wel erg makkelijk .

Volgens mij was het een gevalletje verspreking,
 en dan maar hopen dat niet iedereen dit is opgevallen.


Dit was echt geen gevalletje verspreking hoor dit doet hij welbewust. Hij is gewoon het type brutale mol hij durft dit in deze opdracht te zeggen omdat hij denkt dat hij er mee weg komt. Dit is zo gewaagd dat hij misschien aan het bluffen is.  Marlijn en Martine verdenken hem wel bij de test en ik denk ook zeker dat Rik hem als mol heeft. Margriet heeft Rik als mol
ingevuld en lijkt Chris niet(meer) te verdenken.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #463 Gepost op: 12-02-2015, 23:10:34 »
Dit was echt geen gevalletje verspreking hoor dit doet hij welbewust. Hij is gewoon het type brutale mol hij durft dit in deze opdracht te zeggen omdat hij denkt dat hij er mee weg komt. Dit is zo gewaagd dat hij misschien aan het bluffen is.  Marlijn en Martine verdenken hem wel bij de test en ik denk ook zeker dat Rik hem als mol heeft. Margriet heeft Rik als mol
ingevuld en lijkt Chris niet(meer) te verdenken.
Verschillende kandidaten biechten toch (al dan niet zogenaamde) molacties op? Zie niet in waarom dat van Chris ineens molser zou zijn dan van de rest.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #464 Gepost op: 12-02-2015, 23:20:26 »
Verschillende kandidaten biechten toch (al dan niet zogenaamde) molacties op? Zie niet in waarom dat van Chris ineens molser zou zijn dan van de rest.

Mijn mol is Rik (nog), maar ik vond Chris hier heel verdacht door zijn inzet en zijn blijdschap met het winnen vd opdracht.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #465 Gepost op: 12-02-2015, 23:22:29 »
Mijn mol is Rik (nog), maar ik vond Chris hier heel verdacht door zijn inzet en zijn blijdschap met het winnen vd opdracht.

Iedereen wil deze opdracht winnen en iedereen is blij als dat gebeurt. Dat is het nadeel aan zulke opdrachten, want aan het eind heeft de winnaar zijn doel altijd bereikt: Er is 2000 euro in/uit de pot en niemand weet wat je rol is.

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #466 Gepost op: 12-02-2015, 23:41:26 »
Verschillende kandidaten biechten toch (al dan niet zogenaamde) molacties op? Zie niet in waarom dat van Chris ineens molser zou zijn dan van de rest.




Omdat niemand weet dat hij een enveloppe voorbij is gelopen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #467 Gepost op: 12-02-2015, 23:43:49 »



Omdat niemand weet dat hij een enveloppe voorbij is gelopen.

1 van de vragen op de test in aflevering 3 was: 'Wat was de Mol-actie in de watervliegtuig opdracht? a) De boel vertragen op het strand. b) De envelop voorbij lopen in Bentota'

Dus iedereen die het voor de test nog niet wist, wist het na de test wel dat ze voorbij de envelop gelopen zijn.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #468 Gepost op: 12-02-2015, 23:43:52 »
Verschillende kandidaten biechten toch (al dan niet zogenaamde) molacties op? Zie niet in waarom dat van Chris ineens molser zou zijn dan van de rest.

Ik zie het wel zo met in acht neming van wat hij eerder al aan molacties had. Ik heb  niemand zo gedetailleerd over een molactie horen praten in de speech. In combinatie met hoe hij zijn stemmers verzamelde vind ik dat opmerkelijk. Dat was het dus ook want hij kreeg verreweg de meeste stemmen.

In het verleden heeft hij een keer gezegd over de tests. Dat zijn de meest pure momenten daar doe je het voor. Dat zie ik ook als een uitspraak van een mol. Want de tests zijn de momenten die voor de mol belangrijk zijn.Daar gaan zijn slachtoffers naar huis.Ik denk niet dat een kandidaat een test als het meest pure moment ziet, eerder als het meest stressy moment. En zo formuleert Chris meer dingen ( zie eerder in het topic meer aanwijzingen)nogal opmerkelijk.

Ik denk dat de speech van Chris eruit springt omdat hij van tevoren goed bedacht heeft hoe hij het aan zou pakken. Maar dat is slechts mijn mening, ik weet dat veel mensen hem niet zien als mol.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #469 Gepost op: 12-02-2015, 23:49:12 »



Omdat niemand weet dat hij een enveloppe voorbij is gelopen.
Werd inderdaad ook in Moltalk genoemd, en dat is zeker opvallend. Maar misschien is ze achteraf verteld dat die enveloppe daar gewoon hing en dat ze hem voorbij zijn gelopen, of heeft hij zelf achteraf bedacht dat hij wel een envelop over het hoofd zal hebben gezien, zoals hij ook heeft bedacht dat het geld in de koffers heeft gezeten (wat volgens mij niet kan, omdat dan het geld sowieso in de coupé was geweest waar ze naartoe gingen). Toen het in Moltalk werd gezegd dacht ik in eerste instantie "het zal toch niet...?" maar als ik er beter over nadenk vind ik het niet echt overtuigend genoeg.

Edit: en wat Hulpmol zegt, na die testvraag wist iedereen het natuurlijk ook.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #470 Gepost op: 12-02-2015, 23:54:25 »



Omdat niemand weet dat hij een enveloppe voorbij is gelopen.

Ik denk dat hij dat zelf ook niet weet. Maar hij wist wel dat daar ergens iets moest zijn en dat heeft hij nu als kandidaat misschien wel heel slim gebruikt door te reppen over een envelop die over het hoofd is gezien...
De 3 dames weten niet hoe de situatie in Bentota was en kunnen eigenlijk geen reden hebben om aan betreffende passage in de speech te twijfelen. Het werd Chris immers destijds aangerekend dat de opdracht mislukt was. Maar ook Rik die als eventuele kandidaat de envelop over het hoofd heeft gezien, zou dit verhaal als waar kunnen oppikken.
Zou echt een geniale actie van Chris zijn om zichzelf verdacht te maken!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #471 Gepost op: 13-02-2015, 00:22:21 »
Ik vind het echt fantastisch hoe hij overal om dubbel ligt, zelfs om de stomste dingen en echt óveral van geniet. Zo zie je nog eens mensen van een andere kant. Vóór dit programma had ik niet echt een mening over Chris, ja, behalve dat het een knappe man is dan. Maar het blijkt nu ook gewoon een hele leuke man te zijn.  ::tandpastasmiley::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #472 Gepost op: 13-02-2015, 00:30:07 »
Maar ze wisten wel dat ze de enveloppe niet hadden gezien.
In de aflevering zelf zegt Chris dat ze te ver doordachten en dat de envelop dus meteen bij h te t vliegtuig haf gelegen ( iets van die strekking.

En er is een vraag tijdens de executie waarin dat ook nog eens staat.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #473 Gepost op: 13-02-2015, 00:56:27 »
Jongens jongens jongens..... Stond er nou mol op Chris z'n koffer? (je ziet hem in ieder geval wel ergens naartoe lachen als hij de koffer pakt)


Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #474 Gepost op: 13-02-2015, 01:05:26 »
Jongens jongens jongens..... Stond er nou mol op Chris z'n koffer? (je ziet hem in ieder geval wel ergens naartoe lachen als hij de koffer pakt)



Nee. ;D De naam op de koffer was wel degelijk die van het 4e station:

http://si.wikipedia.org/wiki/%E0%B6%94%E0%B7%84%E0%B7%92%E0%B6%BA

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #475 Gepost op: 13-02-2015, 01:07:08 »
Jongens jongens jongens..... Stond er nou mol op Chris z'n koffer? (je ziet hem in ieder geval wel ergens naartoe lachen als hij de koffer pakt)



Ik zie weinig overeenkomst. Ondanks de slechte kwaliteit foto van mijn kant  :-[

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #476 Gepost op: 13-02-2015, 01:10:05 »
Jammer, had leuk geweest ;D ;D

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #477 Gepost op: 13-02-2015, 01:17:14 »
"3" Komt best vaak terug, meestal te linken aan Rik (Lucky 3 en zijn naam).

Viel me deze aflevering echter op dat Chris in de trein 3 x de zin: "Wat is hier aan de hand?" zegt
en later tijdens speech in tempel 3 x :"Raining" zegt.

Vervalt hij vaker in een 3-voudige herhaling?
En zit daar überhaupt iets in? Qua hint?





Omnia vincit amor

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #478 Gepost op: 13-02-2015, 01:22:50 »
"3" Komt best vaak terug, meestal te linken aan Rik (Lucky 3 en zijn naam).

Viel me deze aflevering echter op dat Chris in de trein 3 x de zin: "Wat is hier aan de hand?" zegt
en later tijdens speech in tempel 3 x :"Raining" zegt.

Vervalt hij vaker in een 3-voudige herhaling?
En zit daar überhaupt iets in? Qua hint?

3x3 = 9 ...Chris is de 9e in de Leader...
Haha .. maar zelf zie ik daar niks in..was het enige wat ik eruit kan maken.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #479 Gepost op: 13-02-2015, 08:17:11 »
Ik vind het tijdens de trein opdracht een beetje vreemd dat je Chris een apart hokje (wc?) in ziet gaan en later lijkt opgesloten. Volgende shot is de uitslag van het spel. Er wordt niets over uitgelegd of gezegd! Erg raar. Wat is daar dan gebeurd?

(Overigens denk ik niet dat Chris de mol is. Hij wint, want lijkt erg zeker van zijn zaak -> Margriet).
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in