Auteur Topic: [De Winnaar] Rik van de Westelaken  (gelezen 280260 keer)

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #540 Gepost op: 20-02-2015, 18:20:44 »
Maar de volgorde van de afvallers komt tot nu toe niet overeen met de volgorde in de leader, waarom zou dat vanaf nu dan wel zo zijn? Dus waarom nu Margriet eruit, dan Chris als verliezend finalist en Marlijn als winnaar.

Offline Alja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #541 Gepost op: 20-02-2015, 21:09:38 »
Voor de Rik-tunnelaars zal ik deze foto hier ook nog maar even posten:

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #542 Gepost op: 20-02-2015, 21:23:52 »
Voor de Rik-tunnelaars zal ik deze foto hier ook nog maar even posten:


Bedankt  :D Tja, de mol is blind, Rik kijkt wel maar denkt gewoon: net doen alsof je niks zag.  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #543 Gepost op: 20-02-2015, 21:37:26 »
Hierbij een overzichtje van wat mij betreft riks molacties in aflevering 8.. aanvullingen zijn welkom!  ::vergroot::
Opdracht 8 th€€ plukken
Rik zei over de theevelden dat ze molgroen waren, bracht als eerste stapel geld naar chris en hielp tellen, kwam met idee om te sorteren en stapels te maken.. kost extra tijd.. zat samen met marlijn chris af te leiden tijdens tellen.

Rik zit op kamer 202 met marlijn

Opdracht 2 stad
Hij heeft weinig logo's gevonden, in zijn team was stift kwijt, hij pakte de envelop met margriet, na opdracht maakt hij chris verdacht bij marlijn.

Opdracht 3 foto's
Rik ging als 4de, heeft 1 envelop, nog leeg ook, liep voorbij een duidelijk zichtbare envelop,werd volop lachend geflitst.

Bij de test kreeg hij de vraag of ze stift kwijt was in het team van de mol.. hij koos nee dus hij Verdenkt of margriet of marlijn




Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #544 Gepost op: 20-02-2015, 23:33:33 »
Margriet komt voor mijn gevoel niet genoeg naar voren. Ze is stil en afzijdig. Reageert bijna té relaxed op alles. Tactiek als kandidaat of een stille mol?
Margriet stil, afzijdig en relaxed?  ::rofl::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #545 Gepost op: 20-02-2015, 23:35:33 »
Margriet stil, afzijdig en relaxed?  ::rofl::
Die kwaliteiten heb ik niet echt kunnen vinden in haar  ::ohno:: alhoewel relaxed nog ietwat maar stil en afzijdig is juist het tegenovergestelde

Offline Robindtc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mol WIDMO 2020
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #546 Gepost op: 21-02-2015, 00:28:17 »
Goed overzicht, maar de stift was geen mollenactie van Rik. Martine meldt in RTL Boulevard dat ze het leuk vond om te mollen en dat zij de stift in haar zak heeft gestoken.

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #547 Gepost op: 21-02-2015, 01:19:47 »
Goed overzicht, maar de stift was geen mollenactie van Rik. Martine meldt in RTL Boulevard dat ze het leuk vond om te mollen en dat zij de stift in haar zak heeft gestoken.

Ja zag het net in de herhaling idd, goeie Molactie hahahha
Ik vond haar wel echt een grappige kandidate  ::rofl::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #548 Gepost op: 21-02-2015, 04:32:39 »
Rik zegt in het veld dat het MOLgroen ziet?  ::zwaai::
Hij is zoooo verdacht, en eens hij wordt (vooral door Art dit keer), teveel neergezet als mol. Maar er zijn veel aanwijzingen.
Al doet dit forum mij nog steeds neigen naar Margriet op zijn tijd, al is dat minder na deze aflevering. Chapeau voor de makers, moeilijkste WIDM seizoen ooit voor mij. Al zit ik vanaf aflevering 1 op Rik, overtuigd ben ik nog steeds niet......
Meer L

Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #549 Gepost op: 21-02-2015, 13:42:58 »
Ik weet nog niet of het al eerder gepost is maar vandaag ben ik erachter gekomen dat je uit Rik van de Westelaken, Sri Lanka kunt halen 8)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #550 Gepost op: 21-02-2015, 13:46:41 »
Weten we eindelijk waarom de makers voor dit land hebben gekozen......... ::ok:: ::ok::

Offline MollyMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molgoed!
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #551 Gepost op: 21-02-2015, 14:28:15 »
Wow, dat kan geen toeval zijn! Maar wie was er eerst, het land of de Mol?  ;D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #552 Gepost op: 21-02-2015, 15:21:50 »
Land is altijd eerst want ze moeten toestemmingen hebben om bepaalde dingen te mogen in een land.
De mol wordt geloof iets van 2 maanden maximaal voor het begin gekozen??


Offline MollyMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molgoed!
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #553 Gepost op: 21-02-2015, 15:27:08 »
Klinkt logisch. De voorbereidingen zijn natuurlijk veelomvattend in zo'n land. Ook wordt het hele programma om een bepaald land heen opgebouwd, inclusief landgerelateerde hints e.d. Ik zou wel eens willen weten of ze iemand benaderen met de intentie die persoon als mol te vragen of dat eerst tien kandidaten bij elkaar worden gezocht (niet iedereen kan of wil meedoen die benaderd wordt) en dan de mol uit hun midden wordt gekozen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #554 Gepost op: 21-02-2015, 15:31:52 »
Ja lijkt me idd ook niet dat ze eerst Rik vragen als mol en dan bedenken: goh, wat voor land kunnen we spellen uit zijn naam? Laten we daar naartoe gaan  :P

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #555 Gepost op: 21-02-2015, 15:42:44 »
Klinkt logisch. De voorbereidingen zijn natuurlijk veelomvattend in zo'n land. Ook wordt het hele programma om een bepaald land heen opgebouwd, inclusief landgerelateerde hints e.d. Ik zou wel eens willen weten of ze iemand benaderen met de intentie die persoon als mol te vragen of dat eerst tien kandidaten bij elkaar worden gezocht (niet iedereen kan of wil meedoen die benaderd wordt) en dan de mol uit hun midden wordt gekozen.
Volgens mij is het inderdaad 10 kandidaten zoeken die bij elkaar passen en allemaal willen en kunnen en dan krijgt elke kandidaat de vraag of ze Mol willen zijn. Degene die ja zeggen worden dan doorgelicht en besproken en volgt de Mol er uit.
Zo heb ik het tenminste altijd begrepen

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #556 Gepost op: 21-02-2015, 15:49:44 »
Titel 'M acht'

Rik presenteert het 8uur journaal en de mol heeft macht.

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #557 Gepost op: 21-02-2015, 19:25:21 »
Deze foto van Tony Stark, de Iron Man, lijkt toch sprekend op Rik? Of niet? ::jaja::


Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #558 Gepost op: 21-02-2015, 20:05:04 »
Er zit inderdaad wel een gelijkenis tussen  ::rofl::

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #559 Gepost op: 21-02-2015, 21:27:29 »
Deze foto van Tony Stark, de Iron Man, lijkt toch sprekend op Rik? Of niet? ::jaja::



Hahahhahaha  ::rofl:: echt ja