Auteur Topic: Aflevering 2 - Scheepsrecht  (gelezen 72833 keer)

Offline molfan86

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Scheepsrecht
« Reactie #60 Gepost op: 9-01-2015, 12:40:24 »
Kunnen we nog wat met het telefoonnummer van Art? 0712431343

Offline jayah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 🤭🤭
Re: Aflevering 2 - Scheepsrecht
« Reactie #61 Gepost op: 9-01-2015, 13:32:00 »
Kunnen we nog wat met het telefoonnummer van Art? 0712431343

Heb ik gisteren gecheckt, is niks. Ook niet met landnummer van Sri Lanka ervoor. Denk dat het een prepaid was.

Hooguit dat er 3 x een 3 in zit  ::tandpastasmiley::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - Scheepsrecht
« Reactie #62 Gepost op: 9-01-2015, 15:26:07 »
Wat een fantastische aflevering vol humor, 3 spannende en goede opdrachten en mooie locaties. Heb weer enorm genoten. 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 2 - Scheepsrecht
« Reactie #63 Gepost op: 9-01-2015, 15:31:57 »
Wat een fantastische aflevering vol humor, 3 spannende en goede opdrachten en mooie locaties. Heb weer enorm genoten. 8)

Absoluut. Wat ik wel verwarrend aan deze aflevering vind: twee volledig geslaagde opdrachten. Waar zit die Mol bij de tuktuks/bioscoop en het laden en lossen?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 2 - Scheepsrecht
« Reactie #64 Gepost op: 9-01-2015, 15:42:10 »
Absoluut. Wat ik wel verwarrend aan deze aflevering vind: twee volledig geslaagde opdrachten. Waar zit die Mol bij de tuktuks/bioscoop en het laden en lossen?
Dat vroeg ik me ook af. Je zou moeten kijken naar pogingen tot mollen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Jetski

  • Forumlid
  • Art is de mol!
Re: Aflevering 2 - Scheepsrecht
« Reactie #65 Gepost op: 9-01-2015, 15:58:09 »
Aangezien alle opdrachten geslaagd zijn, denk ik dat het nog wel eens zou kunnen dat de mol steeds juist niet op de juiste molplek terecht kwam en daardoor minder/weinig kon mollen.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - Scheepsrecht
« Reactie #66 Gepost op: 9-01-2015, 16:02:00 »
Aangezien alle opdrachten geslaagd zijn, denk ik dat het nog wel eens zou kunnen dat de mol steeds juist niet op de juiste molplek terecht kwam en daardoor minder/weinig kon mollen.

Dit. Of terwijl: De mol zat niet in de bioscoop.

Bij het laden en lossen moeten we denk ik rekening houden met de "pech" dat die bevolking zo aan het meehelpen was en waarschijnlijk dingen die vielen meteen gingen oprapen.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 2 - Scheepsrecht
« Reactie #67 Gepost op: 9-01-2015, 16:10:04 »
Vergeet ook niet dat twee tuk tuk's (Rick/Margriet en Viktor/Evelien) elkaar onderweg tegenkwamen en daardoor samen naar de finish konden rijden. Met z'n 4en wordt het dan aardig moeilijk om nog een andere weg in te slaan zonder dat iemand door heeft dat je aan het mollen bent. In tegentelling tot de drie in het theater die (zeker op het begin) de grootste moeite deden om de koppels in ieder geval NIET te laten aankomen..

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - Scheepsrecht
« Reactie #68 Gepost op: 9-01-2015, 16:13:35 »
De kans dat je elkaar tegen komt is toch aardig groot als je allemaal naar dezelfde plek moet?

Offline Jetski

  • Forumlid
  • Art is de mol!
Re: Aflevering 2 - Scheepsrecht
« Reactie #69 Gepost op: 9-01-2015, 16:14:04 »
Luister eens goed rond 37.36, Rik tilt dan voor de 2e keer de kar op en het lijkt net of je iemand (Rik?) hoort zeggen "I'm the mole"

Offline joymol

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Scheepsrecht
« Reactie #70 Gepost op: 9-01-2015, 16:17:08 »
De mol kan wel in de bioscoop hebben gezeten. Carolina's groep kwam alleen maar op tijd terug omdat ze toevallig die andere groep tegen kwamen en samen verder gingen. Mislukte molactie van Carolina?? Niet alle mol pogingen lukken hè 😉

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - Scheepsrecht
« Reactie #71 Gepost op: 9-01-2015, 16:20:00 »
Stel dat we er ervan  van uit gaan dat de mol in de tuktuks zat: Wat zijn dan opvallende dingen?

Rik die Margriet aan het afleiden was toen hij aan het bellen was?

Offline Jetski

  • Forumlid
  • Art is de mol!
Re: Aflevering 2 - Scheepsrecht
« Reactie #72 Gepost op: 9-01-2015, 16:21:46 »
Stel dat we er ervan  van uit gaan dat de mol in de tuktuks zat: Wat zijn dan opvallende dingen?

Rik die Margriet aan het afleiden was toen hij aan het bellen was?

Viktor en Chris die heel lang bleven staan.

Offline mol123

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Scheepsrecht
« Reactie #73 Gepost op: 9-01-2015, 16:57:41 »
Luister eens goed rond 37.36, Rik tilt dan voor de 2e keer de kar op en het lijkt net of je iemand (Rik?) hoort zeggen "I'm the mole"

Ik hoor dit ook  ::oink:: je ziet ook zijn mond bewegen

Offline kameel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Scheepsrecht
« Reactie #74 Gepost op: 9-01-2015, 17:03:25 »
Luister eens goed rond 37.36, Rik tilt dan voor de 2e keer de kar op en het lijkt net of je iemand (Rik?) hoort zeggen "I'm the mole"

Volgens mij is dat Margriet / Carolina die zegt 'Kom op'. In ieder geval, dat hoor ik erin.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Aflevering 2 - Scheepsrecht
« Reactie #75 Gepost op: 9-01-2015, 17:10:03 »
Ik vond de aflevering suuuuuperleuk.
Opdracht 1: Helemaal perfect, een 10. Superleuk!
Opdracht 2: Een 7,5. Jammer van die jokers, die waren onnodig. Het idee van de opdracht was super, uitvoering ook!
Opdracht 3: Een 9. Heel mooi om Pettah en omgeving te zien. Enig minpuntje: 3 kwartier leek me nogal veel, maar het is moeilijk in te schatten wat veel tijd en weinig tijd is.

Over de mol: Ik verdenk allen Rik& Carolina niet. Viktor denk ik eigenlijk ook niet. Mijn hoofdverdachtes: Marlijn, Martine, Margriet. Ik kan er ook dik naast zitten, want Ajouad en Chris vindt ik eigenlijk ook verdacht....

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 2 - Scheepsrecht
« Reactie #76 Gepost op: 9-01-2015, 17:12:05 »
Dit. Of terwijl: De mol zat niet in de bioscoop.
Ik weet niet of de bioscoop de beste molplaats was. Het zou immers toch heel erg opvallen als team A en B heel snel in de bioscoop aankwamen, en team C totaal niet?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Aflevering 2 - Scheepsrecht
« Reactie #77 Gepost op: 9-01-2015, 17:38:07 »
Je hebt je punt wel gemaakt lijkt me.
En je denkt ook alleen aan jezelf. Misschien hebben kandidaten van eerdere seizoenen wel "geklaagd" dat ze dat soort opdrachten in het begin juist vervelend vinden ivm het invullen van de test. Nu kunnen ze in ieder geval wel een beetje op elkaar letten en (een) verdachte(n) voor zichzelf benoemen. Voor de kandidaten moet het ook leuk blijven en op deze manier is het denk ik eerlijker voor ze. Voor ons thuis is het sowieso wel leuk en spannend en ik denk niet dat de gemiddelde kijker dit een probleem vindt, want het is toch niet 100% mogelijk om de mol er meteen al uit te pikken.

ik denk alleen aan mezelf.  ::) ::) ::) ::)

Ik heb allang Zelf aangegeven dat ik mijn punt heb gemaakt, waar overigens veel mensen het mee eens waren. Waar de crew op heeft gereageerd, waar ik weer op heb gereageerd dat ik het SNAP. dus mag ik vragen waarom ik alleen aan mezelf denk. Ik ben een doorgewinterde molloot, en vind huidig seizoen mega goed, ik geef alleen mijn mening over iets wat ik vind. Dat is niet dat ik vind dat ik in alfevering 2 de mol al gevonden moet hebben, dan heb je me fout begrepen. Het ging om de chaotische opdrachten.  klaar nu. Maar ik denk alleeen aan mezelf is complete onzin. ::rofl::


Nog even iets over de aflevering.

Marlijn komt steeds hoger op mijn lijstje te staan.
Wel raar is dat ze Rik zo expliciet noemt in haar begin biecht, dat hij niet de mol kan zijn omdat hij te 'lief is' dat heb ik tevaak gehoord in het begin van kandidaten bij mensen die uiteindelijk de mol bleken te zijn. Het werd ook zo gemonteerd, dus dat bracht me op een dwaalspoor.

Maar ik vind Marlijn echt een flamboyante vrouw, beetje a la Anne Marie Jung, geen blad voor de mond, speelt heel erg de fanatieke kandidaat, maar volgens mij een prima mol. Ze ging volgens mij 3 x in het musea kijken, ze was heel verwarrend bij de tuk tuk opdracht en in de derde opdracht was ze wel fanatiek, maar ik omdat ze zo duidelijk had gemold in de eerste 2 opdrachten dat ze dacht dat ze daar maar beter haar best kon doen.

Qua biechten vind ik Carolina ook wel iets verdachter worden.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2015, 17:40:56 door Rämon »

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - Scheepsrecht
« Reactie #78 Gepost op: 9-01-2015, 17:42:59 »
Ik weet niet of de bioscoop de beste molplaats was. Het zou immers toch heel erg opvallen als team A en B heel snel in de bioscoop aankwamen, en team C totaal niet?

Is ook weer waar. Maar dan hoeft de mol nog steeds niet in de bioscoop te hebben gezeten.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Scheepsrecht
« Reactie #79 Gepost op: 9-01-2015, 17:44:19 »
Ik weet niet of de bioscoop de beste molplaats was. Het zou immers toch heel erg opvallen als team A en B heel snel in de bioscoop aankwamen, en team C totaal niet?

Het lijkt mij ook net zo gemakkelijk om goed aangegeven aanwijzingen verkeerd te interpreteren of zogenaamd niet goed te verstaan enzovoort. Is ook goed te verbloemen want je geeft gewoon degene die de aanwijzingen geeft de schuld of het drukke verkeer of weet ik wat.
Uit navigeeropdrachten in het verleden is vaak gebleken dat de mol juist niet bij de navigeerders zat maar genavigeerd moest worden. Waarschijnlijk maakte het voor de mol niet heel veel uit waar die terecht kwam.