Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Als de Avro het succes van WIDM toch aan het uitmelken uitbouwen is, kunnen ze dan niet ook de uitzendrechten van De Mol kopen? (Beetje jammer alleen dat ze tegelijk worden uitgezonden nu )
VIER (en VIJF) zitten volgens mij nog altijd een beetje onder de SBS koepel. Ik vermoed dat uitzendingen in Nederland dan in de eerste plaats zouden te zien zijn op SBS 6 bij jullie.
Als ze er al voor kunnen zorgen dat kijken via internet vanuit Nederland niet geblokkeerd wordt op hun site, zou al top zijn
Ik heb antwoord gekregen en ze zeiden dat het geen optie was om hun site niet te blokkeren vanuit Nederland. Heel spijtig. We zullen denk ik een andere oplossing moeten zoeken.
De mogelijke kandidaten
Als je een idee wil hebben wie je concurrenten zijn, heel wat aanmeldingsfilmpjes zijn verrassend eenvoudig te vinden op youtube.
Is het niet een idee om het De Mol-forum in te voegen als subforum van het WIDM-forum? Ik weet zeker dat veel meer molloten het dan tegenkomen
Vier heeft nieuwe video geplaatst op de site.
https://demol.vier.be/afleveringen Volgens mij kun je het hier straks terug kijken
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
613 gasten en 3 vaste bezoekers