Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Wat een contrast met de Nederlandse mol!
Wat een contrast met de Nederlandse mol! NL gezellig, leuk en grappig, België bikkelhard, met echt dilemma's.Allebei genieten, al mag NL wel iets meer van de concurrentiestrijd krijgen zoals in België
Ja in NL hebben ze een andere doelstelling, de finale halen door zich vooral verdacht te maken. Dat is een populaire tactiek bij ons.Maar zo lief vind ik die Belgen niet hoor in dit spel
Nee, maarde NL-ers ook niet
Mwah, ik heb het idee dat de prioriteit in NL vooral is om het gezellig te hebben met elkaar. Toch nooit dergelijke discussies waarbij mensen in huilen uitbarsten?
kleinigheidje, ik neem aan dat je Sigrid bedoelt, ipv Astrid?
Ik ben echt blij dat met De Mol 2016 het oude weer zo goed als terug is. En ik dank Vier op mijn blote knieën voor het (zo snel) ter beschikking stellen van de afleveringen, zodat ook wij Ollanders weer kunnen genieten.
Ik dank VIER ook op mijn blote knietjes om zo'n knappe serie te maken! Dat ze het daarnaast zo snel online zetten voor iedereen vind ik een mooi gebaar. Anders zou het hier maar stil zijn op dit forum.
Werkt de link van lukie bij iemand? Op mn iPad zegt hij steeds dat hij niet bestaat met wel een screen van afl 3 op de achtergrond.
We hebben gelukkig nog zes afleveringen voor de boeg maar wat een gigantische prestatie om tot zover aan de torenhoge verwachtingen te voldoen! Chapeau Mol Vier-team!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
570 gasten en 4 vaste bezoekers