Hallo (1e post), (misschien zeer interessante clue)
Na de afleveringen 2x gezien te hebben en goed te hebben opgelet.. Iedereen wordt op een bepaalde manier wel verdacht gemaakt de één misschien meer dan de ander en dat is de bedoeling.. Om ons via montage te doen peinzen, twijfelen en in spanning te houden.. Zo blijven we kijken en actief zijn met de mol..
Nu, door eens te kijken naar vorige edities van de Mol (ook in Nederland) merk ik op dat ze soms wel subtiele hints durven geven en die gaan dan niet rechtstreeks over een sabotage of niet rechtstreeks over een persoon. Maar misschien is het interessant om zo een dingen te onderzoeken..
- De Always stay op het T-shirt van Cathy (te opvallend)
- De C in het logo van de mol (te opvallend + later nog zo een extreme tip over cathy .. hmmmm.)
Nee, ik denk aan iets uit afl 3 en zet dit hier om dat ik denk dat dit topic nog meer bekeken wordt dan die van afl3
Bij het begin van de proef met de paintball/schakelaars komt uitdrukkelijk het opschrift 'El topo' voor op een object voor de villa...
Ik vond dit wel raar en heb wat gezocht naar El topo en nu komt het plezanter..
El topo is een western film waarin, en dat komt uit wikipedia, een persoon 'grootmeesters' moet gaan verslaan en dit kan wel eens wijzen op de mol.. + op het einde van de film komt el topo wakker in een grot met wat mensen en die moet hij bevrijden daaruit zodat deze zich kunne mengen in het dorp..
als we dit gaan toespitsen op aflevering 3.. Hanne probeert wel zeer sterk om iedereen uit de kelder (grot???) te krijgen en ze naar het dorp (hotel???) te brengen??
Misschien een subtiele hint, toch het bedenken waard vind ik
ps. ik zal morgen de afleveringen nog eens doornemen misschien vind ik nog dergelijke zaken! (no life is zoeken naar de mol :p)