Weet je wat zo leuk is, ik ben deze serie helemaal niet zo bezig met hints/verborgen aanwijzingen. Op een of andere manier heeft deze serie dat helemaal niet nodig. Door de geweldige opdrachten met verschillende lagen en een hoop psychologische spelletjes is het veel te interessant om gewoon naar de kandidaten te kijken. Er valt zoveel uit te halen...
geen overbodige biechten of "gezellige" momenten die niets toevoegen voor het vinden vd mol. Ik vind het echt knap gedaan, zo weer terug naar de kern van het programma.
Nog even over nagedacht en heb nog wat toe te voegen...
Eigenlijk deden de "personality's" er helemaal niet zo toe in deze reeks realiseer ik me. Behalve Bruno, die ik toch wel een hele aangename kerel vond, hebben de personen in deze reeks op zich helemaal niet zoveel indruk op me gemaakt. Dat hoefde ook helemaal niet, omdat het daar niet om draaide. Het was hoe dan ook een prachtige serie geworden, maakt niet uit wie de kandidaten waren geweest. En dat alles dankzij de originele en interessante opdrachten die je echt aan het denken zetten!
Ik hoop echt dat de Nederlandse editie iets in deze richting gaat doen het komende jaar en er wat meer inventieve opdrachten in zullen zitten.