- Paintballen vind ik toch wel een gelukte sabotage. Niet iedere kandidaat ging 4 mensen afgeknald hebben, vermoed ik.
- Zweetproef, tja deze was gewoon niet echt te saboteren volgens mij als je niet zelf mocht deelnemen. Alleen grappig dat Stijn meteen aan Gilles dacht.
- Kettingproef speelt Gilles het voor mij persoonlijk ook zeer goed, alleen doet Stijn alweer net iets beter. 2 proeven die dus mislukken door de sterkte van Stijn en niet de mislukte sabotage van Gilles.
Hier ga ik akkoord met JorisBoris.
-Iedere kandidaat heeft dezelfde ingesteldheid op dat punt in het spel. Iedereen had vol voor de vrijstelling gegaan en geprobeerd zoveel mogelijk kandidaten af te knallen.
- Gilles had hier volgens mij in plaats van zijn eigen geur te verdoezelen, moeten kiezen om hem een andere geur aan te meten. Er waren nog 4 mannen, dus hij lag waarschijnlijk met iemand op de kamer voor die wandeltocht. Hij had de deodorant van die persoon kunnen gebruiken.
Bruno doet hier nog de beste sabotage door te knuffelen met heel de groep.
- Gilles doet het zeer goed door meteen de aandacht te verleggen van het vrij komen naar het feit dat er een vrijstelling op te rapen valt. Al ligt dat inderdaad ook weer aan Stijn en Hanne die het spel zo laten verlopen dat de Mol geblokkeerd wordt.
- Metroproef vond ik persoonlijk wel een mooie, ook al falen de andere kandidaten
- Pasvragen is toch gewoon een gelukte sabotage? Iets harder dan hij zelf verwacht had, maar het is toch mooi gelukt
Hier geef ik jou gelijk.
- Gilles heeft zich in die positie kunnen brengen zonder dat iemand hem iets in de weg legde, hij heeft dus niet gelift en het parcours zelf gelopen en hij had een bedrag van 1000 euro (en misschien zelfs 2000 euro) ook binnen gepakt.
- Deze opdracht vind ik typerend voor Mol Gilles. Hij koos bijna altijd voor discussie als wapen en hij legt het hele spel al lam na 1 beurt. Niet iedereen zal het even graag zien hoe hij daar heel hard op ging in zijn rol, maar hij was daar uitermate effectief en nog steeds zaten Bruno en Stijn niet op hem hier.