Goed bezig FeniX!
Omdat ik zo gelukkig word van deze serie ben ik maar weer eens een papieren versie van een molartikel gaan halen bij het station.
Gazet van Antwerpen
Goed bezig en toen ging het mis. De week begint altijd goed ...
Hehe ja, mijn kleine Bruno Mol-schrijn ... hoop dat ik je niet voor de voeten heb gelopen of zo. De info lag er dus het kriebelde heel erg maandagavond. Aangezien hij mijn hoofdverdachte was dacht ik, ik gooi het er maar gelijk op. Al die artikels lezen helpt wel om het in perspectief te zien. Bruno begrijpt zelf waarom hij zo verdacht werd. Blijkbaar werden sommige dingen toch net iets anders in beeld gebracht.
Zal Gilles anders aan u overlaten, omdat je al zo lang Gilles als hoofdverdachte hebt. Ik kan wel trots zeggen dat ik hem ook al meeneem in de app sinds aflevering 2.
Er volgen alleszins nog een paar zeer mooie molartikels. Waarschijnlijk dé artikels van het jaar.
Grappige pagina in GvA, Bruno krijgt de rode duim.
Goed dat ik het dan niet gepost heb. In mijn krant stond krek hetzelfde artikel maar dat komt natuurlijk omdat hbvl bij dezelfde uitgeverij hoort. Alleen heeft het artikel in GvA een wat mooiere vormgeving.
Zonder dat je het weet waarschijnlijk heb je ook een klein souvenir aan jouw hoofdverdachte Gilles in handen. Ben daar een paar weken geleden op gestoten, maar het was alweer in de vergetelheid geraakt. Die Pol zkt Mol columns zijn blijkbaar geschreven door zijn achterneef, althans volgens
deze website.
Mijn plan was Bruno's favoriete krant aan te schaffen (DS), maar ben niet op tijd in een krantenwinkel geraakt dinsdag. Volgens mij doet De Standaard niet veel met De Mol op dinsdag, had een digitale versie van 9 feb. (Ruth én Marc vielen er toen uit) en daarin stond alleen maar een column waarin ze Gilles verdachten. Is de column die ook hier in het topic staat, die met het mollenhaar.
Heb elke maandag en dinsdag HBVL. Dus 'als' het Stijn zijn beurt is, heb ik de juiste krant al.
Zal hem bijhouden. Hopelijk hoeft het niet natuurlijk. Maar vrees een beetje voor morgen. En anders zal er wel een mooie pagina volgen m.b.t. de finale. De regionale kranten doen zo te zien net iets meer moeite voor hun provinciegenoot want toen het begon was het hier ook meer gefocust op Stijn. Is echt zo'n programma waarvan de kijker zichzelf herkent in de deelnemer. Vaak zie je dat in het begin ook terug in de verdenkingen. West-Vlamingen verdenken Hanne, Antwerpenaren verdenken Bruno enz...
Trouwens, heb nog een paar interessante molartikels liggen. Eén met de oud-mollen, wel al van een maand geleden. Kreeg het nu pas ingescand (is alleen wat groot om te posten hier) en dan heb ik ook nog in de aanbieding: de columns van ex-deelnemer Bart Debbaut (Seizoen 2). Heeft niet veel zin om spoilertags te plaatsen want het wordt verklapt in het eerste stukje van zijn column ... zijn wel ondertussen al 5 columns gepasseerd. Vind het nog best grappig, het standpunt van
Zal zien of ik ze morgen of in ieder geval deze week nog kan posten.