Ik was de leader dus aan het uitpluizen...
Haha weet ik!! Sorry dat ik je niet bij naam benoemde, het was ook niet lullig bedoeld als in 'door jou kunnen we de leader nu niet meer zien'
Maar de kans bestaat dat de leader er serieus is afgehaald doordat we hier alweer aan het speuren zijn naar afwijzingen en ze niet willen dat voor aflevering 1 al dingen bekend zijn. Zo weinig mogelijk prijs geven, zou ik zeggen!!!
Snap je me?
Maar als dat tijdens aflevering 1 werd laten zien dan zaten die spoilers er alsnog in hoor.
Verder vind ik het echt jammer dat ik de leader niet kan laten zien aan mijn broertje die binnen een halfuur thuis moet zijn.
Klopt, maar nu is er nog ruim 1,5 maand om dingen uit te puzzelen, en zo duidelijk was die ook weer niet. Grote kans dat als ze hem in januari voor het eerst laten zien, molloten al weer zo gefixeerd zijn op de aflevering zelf en hints daarbinnen dat ze dit stukje leader misschien over het hoofd zouden zien. Afijn, naar mijn mening op het eerste gezicht valt daar echt totaal niets uit te halen, ofwel hoeveel kandidaten er zitten, of wel WIE het zijn. ........