Tof! Ik heb mijn Facebook gevraagd, maar voor het geval dat er geen Molfans tussen zitten zal ik het hier ook nog even vragen: wil je met mij op moldate stuur dan even een PM! (pluspunten voor een carpool of slaapplek )
Hopelijk heb je iemand gevonden. Als ik niet al tickets had zou ik zeggen, ik ga met je mee. Wou het zekere voor het onzekere nemen dus heb ik er maar snel gekocht, maar in de zaal zitten van een van de finalisten maakt het toch net iets unieker. Veel plezier alvast. En je bent volgens mij ook welkom op de receptie achteraf. De betalende mensen niet denk ik. Op die receptie kon je een praatje maken met alle kandidaten of op de foto wie dat wilde. We kregen ook nog een fles Argentijnse wijn en zo'n goodiebag. Heel tof allemaal, ben eens benieuwd hoe dat vanavond verloopt, want er zal nu een pak meer volk zijn en minder tijd allicht. De Mol en haar finalisten gaan hun werk hebben, dat is zeker.
Ik breng hoogstwaarschijnlijk een leeftijdsgenoot mee van mijn Mol.
Alleen al daarom hoop ik dat er toch nog een kans is om de Mol tegen het lijf te lopen.
Binnen iets minder dan een halve dag weten we wie achter al die verraaierij zit.
Amuseer jullie allemaal, ook de thuisblijvers ... en wie weet zie ik jullie daar, al zal het stampvol zitten. Ik kijk er in ieder geval al een week naar uit, De Mol weer op groot scherm en al die reacties in de gemixte molzaal!