Auteur Topic: [KANDIDAAT] Annelies  (gelezen 59398 keer)

Offline Whiskers

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #80 Gepost op: 27-02-2017, 21:50:56 »
Hoe bedoel je dit? Is Annelies afgevallen? Besef je dat wij in Nederland pas kunnen kijken als de stream online komt?
Ik denk in een (lichamelijke/actieve) opdracht ;)
Niet als afvaller vd aflevering..

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #81 Gepost op: 27-02-2017, 21:54:53 »
Ah, zo ja!   ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mollepakker

• Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
« Reactie #82 Gepost op: 27-02-2017, 22:03:34 »
Weer eerste afvaller.
Hebben  we een luie mol?

+ ze doet weer niets bij de golfopdracht
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #83 Gepost op: 27-02-2017, 22:12:19 »
Hoe bedoel je dit? Is Annelies afgevallen? Besef je dat wij in Nederland pas kunnen kijken als de stream online komt?
Besef je dat het in België al vroeger komt en je voor die tijd hier dus best niet komt lezen?  :P

Offline Moloproller

• Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
« Reactie #84 Gepost op: 27-02-2017, 22:14:12 »
Weer eerste afvaller.
Hebben  we een luie mol?
Nah, bergop voor iemand die dat niet gewoon is en al wat op leeftijd. Ik zoek er niks achter.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline De Vlaming

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 27-02-2017, 22:15:15 »
Tijdens de uitzending denk ik dat ze de mol is. Na de uitzending zie ik dat half Vlaanderen haar verdenkt en dan zakt de moed me in de schoenen  ::schaam::

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 27-02-2017, 22:25:18 »
Haha, klinkt bekend. En dan switch ik naar Davey en blijkt de andere helft dus op Davey te zitten....

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #87 Gepost op: 27-02-2017, 22:31:10 »
ze valt meteen af op de fiets
Ze doet niets goed bij het scrabbelen
ze is haar bril vergeten op de golfbaan

Ik hoop zo dat ze de mol niet is. Lui en vaak met smoesjes afhakend
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline De Vlaming

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 27-02-2017, 22:32:08 »
ze valt meteen af op de fiets
Ze doet niets goed bij het scrabbelen
ze is haar bril vergeten op de golfbaan

Ik zie niet in waarom ze al dat mollen zou doen als ze kandidaat is.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #89 Gepost op: 27-02-2017, 22:33:31 »
ja dan is ze gewoon niet zo heel slim en wel een schat van een mens
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 27-02-2017, 23:04:42 »
Weer eerste afvaller.
Hebben  we een luie mol?

Ik heb ze nog steeds op mijn lijstje, maar ik zou haar zo stilaan ook wel een flauwe Mol vinden. Beetje actiever worden mag wel.

Offline Convans

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 27-02-2017, 23:12:22 »
Ik hoop ook dat ze het niet is. Alleen je kan ze niet afstrepen als ze gewoon niets doet...

Offline Moloproller

• Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
« Reactie #92 Gepost op: 27-02-2017, 23:34:48 »
Ik hoop ook dat ze het niet is. Alleen je kan ze niet afstrepen als ze gewoon niets doet...
Ze is geen mol, trust me.
Na de ongewone  eliminatie kon je haar met grote waarschijnlijkheid afstrepen.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 27-02-2017, 23:45:28 »

Helemaal mee eens!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #94 Gepost op: 27-02-2017, 23:46:42 »
Ja ook eens. Zou echt een afknapper zijn

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #95 Gepost op: 27-02-2017, 23:53:27 »
Wat een negativiteit over Annelies als (mogelijke) Mol. Ik moet toegeven dat het deze aflevering misschien wat duidelijk was als ze het is maar ja, die afleveringen zitten er ook tussen. En passief als Mol kan ik haar niet noemen op de museumkraak na, met de aantekening dat we niet gezien hebben wat ze in de voorbereidingen mogelijk fout heeft gedaan.

Ik ben ieder geval na één keer kijken van aflevering 4 best blij dat ik bij Annelies als Mol gebleven ben. ;D

Offline tumtum

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 28-02-2017, 00:01:39 »
Wat een negativiteit over Annelies als (mogelijke) Mol. Ik moet toegeven dat het deze aflevering misschien wat duidelijk was als ze het is maar ja, die afleveringen zitten er ook tussen. En passief als Mol kan ik haar niet noemen op de museumkraak na, met de aantekening dat we niet gezien hebben wat ze in de voorbereidingen mogelijk fout heeft gedaan.

Ik ben ieder geval na één keer kijken van aflevering 4 best blij dat ik bij Annelies als Mol gebleven ben. ;D

Ik vind jezelf al na een paar minuten als eerste laten afvallen en de afloop van de opdracht geheel aan anderen overlaten anders best passief. Ik stond op het punt een hele dikke streep door Annelies (en een bijna net zo dikke door Eline) te zetten, en toen kwam die Scrabble-opdracht...

Maar al met al denk ik dat ik nu wel echt voor Davey moet gaan.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #97 Gepost op: 28-02-2017, 00:06:45 »
Ik vind jezelf al na een paar minuten als eerste laten afvallen en de afloop van de opdracht geheel aan anderen overlaten anders best passief. Ik stond op het punt een hele dikke streep door Annelies (en een bijna net zo dikke door Eline) te zetten, en toen kwam die Scrabble-opdracht...

Precies waarom je niet op basis van enkele opdrachten een streep door iemand moet zetten. Ik wou hetzelfde doen vorige week na de museumkraak maar toen zette Annelies (als ze de Mol is) het recht door bij de eliminatie zich kennelijk zo verdacht te gedragen dat ze onterecht verkozen werd en 3000 euro sowieso uit de pot hield.

In aflevering 4 hetzelfde: in opdracht 1 mager saboteren (maar niet zoals bijvoorbeeld Davey een goede bijdrage aan de pot leveren) maar daarna flink uitpakken door alle drie keer woordwaardes voor Gilles neer te leggen.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 28-02-2017, 00:12:37 »
In aflevering 4 hetzelfde: in opdracht 1 mager saboteren (maar niet zoals bijvoorbeeld Davey een goede bijdrage aan de pot leveren) maar daarna flink uitpakken door alle drie keer woordwaardes voor Gilles neer te leggen.

Maar dat laatste kun je toch niet alleen op het conto van Annelies schrijven? Robin scrabbelde toch ook? Of vind je hem zo onnozel dat hij dat allemaal maar laat gebeuren omdat Annelies het besliste?

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #99 Gepost op: 28-02-2017, 00:15:18 »
Maar dat laatste kun je toch niet alleen op het conto van Annelies schrijven? Robin scrabbelde toch ook? Of vind je hem zo onnozel dat hij dat allemaal maar laat gebeuren omdat Annelies het besliste?

Dat doe ik ook niet. Als ik het me goed herinner na één keer kijken heeft Annelies een paar keer een beslissing genomen die zo uitpakte dat Gilles drie keer woordwaarde had, maar we moeten inderdaad nog eens rustig uitzoeken wie van de twee wat besliste.