Auteur Topic: [KANDIDAAT] Annelies  (gelezen 59418 keer)

Offline hoelahoep

• Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #140 Gepost op: 3-03-2017, 23:35:54 »
Ik weet dat ik hier niet serieus op moet ingaan gezien de smileys maar ik hap toch (;D): natuurlijk doet het gedrag van Annelies me hier twijfelen (lees mijn berichten maar eens terug) en ik stond zelfs op het punt om naar Davey te switchen. Maar het overzicht bewarende en alles tegen elkaar afwegende kom ik toch echt weer bij Annelies uit. Niks tunnelvisie! >:( ::rofl::

+ volg die geld

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #141 Gepost op: 4-03-2017, 08:48:19 »
Ja bij volg die geld is t makkelijk, als je niet aan proeven mee doet of afvalt voor er geld te verdienen is, scoor je laag op die lijst en zou je dus in principe de mol kunnen zijn.

In mijn gedachte is Annelies net zo verantwoordelijk voor de museumroof als marzena en krijgt ook zij plusgeld. dus zon geldtheorie kun je op diverse manieren invullen.

Offline FrankLapidus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #142 Gepost op: 4-03-2017, 15:30:54 »
Ik heb tunnelvisie  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline Tarbozan

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 4-03-2017, 18:14:56 »
Frank dan heb je meer dan je mol, want die heeft al paar keer last van geen visie  ::rofl::

Offline Marisa

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 4-03-2017, 20:01:58 »
Frank dan heb je meer dan je mol, want die heeft al paar keer last van geen visie  ::rofl::
::rofl::

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 4-03-2017, 20:14:35 »

::rofl::
Frankje Lapi

Offline Convans

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 6-03-2017, 22:39:54 »
Ik dacht na opdracht 1: Yes, Annelies kan het gewoon niet zijn, hier doet ze het veel te goed (en doet ze eindelijk iets), maar dan komt opdracht 2 waar ze gewoon alles verkeerd doet (wel heel erg opzichtig???) waardoor zij het bijna moet zijn. In opdracht 3 doet ze dan weer helemaal niets. Ik weet het niet meer... Ik hoop nog altijd op Eline, maar ik kan bijna niet meer om Annelies heen door die 2de opdracht...

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #147 Gepost op: 6-03-2017, 22:42:13 »

opdracht 2 ben ik het wel mee eens. Ze duwt naar Davey en Monet. Maar niemand wilde daar het voortouw nemen. Dat heeft best lang geduurd hoor.
Maar echt waar opdracht 3..... ze doet 20 seconden mee. ::ohno::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 6-03-2017, 22:46:03 »

opdracht 2 ben ik het wel mee eens. Ze duwt naar Davey en Monet. Maar niemand wilde daar het voortouw nemen. Dat heeft best lang geduurd hoor.
Maar echt waar opdracht 3..... ze doet 20 seconden mee. ::ohno::

Hetgeen waarmee ik zit is dat je hier niet kiest wanneer je eruit ligt.
klaar voor de strijd

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 6-03-2017, 22:47:19 »
Het is best mogelijk dat Sam Annelies snel heeft neergeschoten omdat hij haar verdenkt. Maar in de tweede opdracht was zij inderdaad verdacht.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #150 Gepost op: 6-03-2017, 23:29:22 »
Ik kan het verkeerd hebben maar volgens mij deed Annelies in opdracht 1 ook best wat foute suggesties (en ook goede). Ze was in de eerste twee opdrachten in ieder geval lekker aanwezig! (En ze is zeker nog mijn Mol!)

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 6-03-2017, 23:35:07 »
Annelies begint zo over the top te mollen dat ze eerder een vreesmol begint te worden.

Waar iedereen het kan zien, gaat ze Davey naar Monet sturen en laat ze hem er ook vroeg afstappen. Dat terwijl ze Eline haar goede antwoord maar aan het wegredeneren was.

Ik wil het niet, maar ze zal het wel zijn...

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #152 Gepost op: 6-03-2017, 23:37:40 »
Krijgen we nou weer "ik wil het niet" gezeur? Eerst omdat ze te weinig zou mollen en nu omdat ze te duidelijk zou mollen? De vraag is: wie is de Mol? En niet: wie zou de leukste Mol zijn? "Ik wil het niet" draagt niks bij aan de speurtocht.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 6-03-2017, 23:46:03 »
Deze aflevering dook Annelies meer op de voorgrond met Monet>Manet, ook bij die woordencombinaties maken in het Afrikaans zat ze duidelijk de groep te sturen naar foute antwoorden. Alleen bij de hunger games in het klein  ::bravo:: was ze snel buiten spel gezet door Sam. En als mol heb je daar niet echt invloed op hé met trigger happy kandidaten  ::rofl:: Of je zou ala Yvon die onsterfelijk was gewoon niet uit het spel geschoten moeten kunnen worden maar dan hadden ze moeten lasergamen en niet paintballen. Dus het is sinds deze aflevering dat ik Annelies wel als outsider meeneem als mijn derde verdachte.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2017, 00:33:41 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Convans

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 7-03-2017, 00:11:14 »
Annelies zei dat 'hukuk' het Turks is voor rechts, maar dat is blijkbaar het Turks voor recht.

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 7-03-2017, 00:12:22 »
met trigger happy kandidaten

Haha!  ::rofl::

Offline Tarbozan

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 7-03-2017, 00:31:29 »
Eindelijk Annelies gezien in opdracht 1 en  2. En met best nog wel verdachte dingen.
Ze zet haar zin door bij foute dingen ( Monet) en niet als de groep het fout heeft bij de woorden. Haar voorzet om baba als oud te benoemen is een mooie actie.

In opdracht 3 had ze als mol echter beter de tactiek van hans kunnen volgen.
Blijft een twijfel.

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #157 Gepost op: 7-03-2017, 02:37:44 »
Vond Annelies toch weer verdacht, maar jammer dat er bij de 3e opdracht wederom zo snel uit was. Past wel goed bij haar man in dat opzicht, die was er nóg sneller uit hehe. Verder had ze het met de woordencombinaties toch wel een aantal keren bij het rechte eind.

Nog iets; zij gaf als Turks woord voor 'rechts' Hukuk als vertaling, maar dit betekent recht (als in rechtspraak), niet rechts.. Dat had "Sağ" moeten zijn. Weer een sneaky molactie?

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 7-03-2017, 11:11:11 »
Even vanuit het Annelies als deelnemer perspectief:

- Ze verdenkt Eline van een verkeerd antwoord bij de quiz (nobelprijs literatuur ::rofl::)
- Ze verdenkt Davey van een correct antwoord bij de quiz (Monet)

Kunnen we hieruit afleiden dat Annelies eerder Eline dan Davey zou verdenken als mol?

Offline Duncton

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 7-03-2017, 18:36:20 »
Wat ik in deze aflevering vooral tegen haar vond spreken, is dat ze bij het laatste woord als enige voor (het juiste) baba wilde gaan. Misschien had ze al door dat ze die discussie niet ging winnen?

Dacht haar bij Monet helemaal af te kunnen strepen, maar dat bleek toch fout te zijn. :P

Nog steeds verdacht, maar ik heb wel mijn twijfels.
If I was a haircut would you wear a hat?