Er word gespeculeerd dat het waarschijnlijk een 3-d bril o.i.d is, maar als je het wil testen, lijkt het me wel zo verstandig dat je het concreet en 100% zeker weet
Zie mijn reactie in het topic van de opdracht. Het kan volgens mij geen 3D bril zijn, want die filtert enkel gepolariseerd licht eruit, dat ook te zien is voor de gewone kijker zonder bril. Maar welke techniek er ook gebruikt is, denk ik dat het niet reproduceerbaar is vanaf de bank, omdat gewone TVs waarschijnlijk niet het licht uitzenden dat die bril nodig heeft om rood of groen te onderscheiden.
EDIT: Ik bedenk me net, wellicht kan toch een vergelijkbare techniek gebruikt zijn. Als het beeld licht genoeg is, en het scherm was wit, zouden ze er genoeg kleurinfo in kunnen stoppen dat het voor de gewone kijker niet zichtbaar is, maar voor degene met de bril wel. Bijvoorbeeld met horizontaal gepolariseerd groen en verticaal gepolariseerd rood en blauw licht, lijkt het voor de gewone kijker wit, maar iemand ziet groen met een bril die alleen horizontaal gepolariseerd licht doorlaat. Dat is dus geen 3D bril met 2 verschillende glazen, maar eentje waarbij beide glazen hetzelfde filter hebben. Op dezelfde manier kan je ook een rood scherm maken.
Hoe dan ook, we kunnen het thuis niet reproduceren.