niet echt nee.. mijn andere helft begon pas met hakken toen we een houtkachel kregen. Toen was hij al zeker 25 jaar timmerman.
Hadden jullie dan tenminste wel een houten houtkachel?
OT: Ik vind dat Davey in deze opdracht erg zijn best heeft gedaan om alles goed te doen, net als Hans en Bertrand.
Van Annelies en Eline krijg ik hier nauwelijks hoogte. Ze zijn dan ook niet bepaald lang in beeld.
Robin lummelt maar wat aan, staat bijvoorbeeld lekker wat te eten terwijl Davey en Bertrand houthakken. Wil hij zichzelf verdacht maken, laat de montage ons expres alleen deze beelden van hem zien of is ie nu eenmaal zo?
En Sam maakt er al dan niet expres een potje van. Hij houdt zich hier behoorlijk afzijdig, of was ie na afloop niet helemaal lekker? Hij kwam als laatste, en als enige met een deken om zijn schouders, naar de rest toe na de finish en lijft ook dan achteraf staan.
Dat zal toch niet de deken zijn geweest, die Eline niet meer in haar bagage mocht hebben van Marzena en Jolien (bij de bagageweegopdracht in aflevering 1) en die de kandidaten pas na afloop van het spel zouden terugkrijgen?
Stel je voor, dat dit zo zou zijn! Dan was er, denk ik, nog maar één conclusie mogelijk...
Maar nee, dat lijkt me toch stug en bovendien kwam hij er te opvallend mee in beeld. De crew had voor Sam vast wel een ander dekentje liggen.