Mooie uitleg Moedermol. Tsja, ik zit ook nog steeds half op Annelies, maar kreeg het gevoel deze aflevering dat Davey echt krampachtig was en aan het mollen. Er zat geen uitgelatenheid bij in die auto, en zoals al eerder genoemd hier, rare beslissingen. Heel veel tegenzin om met de groep te overleggen, hoop irritatie van hem, dwars doen tegen Hans, niet even die auto willen keren om te horen hoe links en rechts nu klinken in die talen. Tot inderdaad niet rechtsaf willen slaan in het stadje en de auto perse netjes willen parkeren aan toe. Robin is echt een drill sergeant haha, die zit er inderdaad enorm bovenop, en ook Hans leek Davey niet te vertrouwen nee.. Misschien testte hij hem uit. Misschien voelde Davey dit en wilde hij zn lijf redden door niet opzichtig zomaar gps'en uit te zetten (gaf Hans hem ook echt niet de kans voor leek het). Maar mocht hij de mol zijn, dan zal hij balen van zo'n mislukte opdracht. Vond het wel opvallend dat hij de ene keer sloom nergens tactiek in lijkt te hebben en dan bij de paintball opdracht ineens ontzettend slim en tactisch te werk gaat.
Ik kon er niet achter komen op wie Hans zat bij de stemming.. jammer..
Het is sowieso lastig om echt mollen van bewust onhandig te onderscheiden, zoveel fanatieke kandidaten die vast en zeker heel ver willen komen, Annelies probeerde al jaren geleden in het programma te komen las ik net van Heinz. De verdenkingen op jezelf trekken is meestal wel een effectieve tactiek voor kandidaten om goed verder te komen.
En dat maakt het speuren ook extra leuk voor ons
Feitelijk kunnen ze allemaal de mol zijn, zelfs fanatieke Robin (zou wel een hele leuke mol zijn vind ik zelf; die schiet alle kanten op in alle opzichten, vat tegenstrijdigheden, maar heeft toch wel erg veel geld verdient voor de pot..).
Een van die woorden in de lijst is 'mol'. Misschien kan dat betekenen dat de mol in de groep van 4 in het gebouw was, ipv in de auto?