Ik heb ontzettend genoten van de laatste aflevering. Het cirkeltje is nu echt rond! En wat een fijne kandidaten allemaal, je voelt dat iedereen gelijkwaardig is en het maakt niks uit of je nou als eerst afviel of niet. Dat Jessica bijvoorbeeld gewoon naast Gilles en Davey zit vind ik getuigen van een losse ambiance, zij was Daveys maatje, en niet per sé 'de eerste afvaller'.
De edit is ook heel mooi gedaan. Eline achter de schermen afgewisseld met molacties, kandidatenbiechts, de kandidaten aan tafel, alles wisselt elkaar af en vormt zo een mooi geheel.
Marzena is wel mijn topkandidate van dit seizoen, van haar had ik nog veel meer willen zien, echt een topper!
Eline heeft het supergoed gedaan als mol. De duikersklok was mooi bedacht, maar niet spontaan genoeg en te geënsceneerd en dat bleek dus ook in de praktijk. Verklaart wel waarom iedereen zijn rugzak vond
. Had Annelies het toch helemaal zelf onthouden ondanks de paniek
De museumkraak was inderdaad supergoed gedaan, Bertrand die niks door had maakt het helemaal compleet.
Ik vind dit een nog betere serie dan de mol IV omdat ik meer warmte en betrokkenheid voelde van de kandidaten, en omdat ik de opdrachten gewoon fantastisch mooi en creatief vond, zo mogelijk nog beter dan vorig jaar. Ik heb dan ook geen favoriete opdracht, ik vind dat de combinatie van opdrachten het programma zo goed maakt, het is 1 mooi geheel.
Davey, goeie gast en een heel mooi cadeau voor Annelies. Terechte winnaar en een terecht aandeel daarin voor Annelies. Fantastisch!