Na alles wat ik nu gezien heeft, is Olcay de Mol. Alles wijst naar haar. Ik kan wel een lijstje op sommen van hetgeen mij bij haar is opgevallen.
Aflevering 1: Reageert -als enige- niet als ze ontdekken dat anderen niet in dezelfde stad zijn.
Ruben vindt de 2000 euro, en Olcay belt DIRECT Art voor een nieuwe hint.
Moet plassen toen ze in de taxi zaten, kon dat niet in het cafe?
Aflevering 2: 03:15 zie je een rontonde dmv een drone heel duidelijk in beeld. De letter 'O' van Olcay
03:50 zie je een vrouwelijke standbeeld, die van alle kanten wordt getoond. Mol is dus een vrouw
04:35 Olcay vraagt aan de groep hoeveel ze gebelt hebben. Ze geeft zelf aan dat ze maar 1x gebeld heeft, dat klopt niet, want ze heeft voor 1000 euro verbeld. Hetgeen inhoud dat er dus 3x gebeld is door hun.
08:35 na de biecht van Jean Marc fade het scherm, en zie je Olcay als je je TV in hoge contrast zet.
Marktopdracht, Olcay zorgt er steeds voor dat ze geld wisselt met de marktverkopers. Waarbij zoals vaak gezegd is, er een rare wisseltruc wordt uitgevoerd. Die helaas niet goed is gelukt, want ze kwamen er snel achter.
Daarna had ze of de foto, of het geld bij zich, wilde geen porto gebruiken, wilde niet naar Art. Liep steeds bij de groep weg.
Praat in deze aflevering steeds in 3e persoonsvorm:
- ZIJ kunnen nog niet eens een opdrachtje uitvoeren.
- Wat zijn ZE toch een incompentente groep.
Toen al het geld omgewisseld waren, kwam Olcay natuurlijk als laatste bij Art aan. Deed ook maar al te graag mee met het plaatsen van 2 briefjes in 1 hokje. (Was wel Jan, en Simone die het idee opperde)
In het theather had ze hoge hakken aan, hetgeen natuurlijk niet erg handig is bij een spel als wie is de mol, waar altijd wel gelopen moet worden. Tevens zat ze niet op de juiste plek waardoor deze opdracht gedoemd was om te mislukken.
Opdracht 3, graafmachine. Natuurlijk zat ze in de grootste graafmachine. Maar helaas... Ook hier liet haar blaas het afweten en ging ze op haar dooie gemak naar een toilet zoeken. Dat zijn een heleboel scheppen grint die niet verplaatst ging worden.
Verder geeft ze aan dat een molboekje onzin is, en dat ze op haar gevoel dit spelletje wel gaat uitvoeren. Tuuuurlijk.
Aflevering 3:
Pacman auto's. Olcay gaat in de duurste auto zitten, en wat ik gisteren ook al vermelde, ze zegt 'duidelijk'
Kuuut, ik wilde ingeklemd worden maar niet nu.
Een verspreking die door Bella niet is opgemerkt.
In de laatste 20 seconden werd ze dus ook klem gereden. Tevens kon je aan haar ogen ook zien dat ze steeds aan het zoeken was naar een auto.
Dan hebben ze de bakjes waar geld en vrijstellingen te verdienen was.
Emilio en Jan gaven beiden geen hints weg.
Loes en Jan moesten aan Olcay en Simone doorgeven wat ze gezien hadden in de bakjes. Jan gaf aan om deze info niet te delen. Toch liep Olcay - vanwege haar gevoel - DIRECT op de zwarte vrijstelling af. Tuuuuurlijk. En de groep slikt het weer voor koek.
Maar ja, wat moet een mol met een zwarte vrijstelling. Nou die geef je dan maar weg aan Stine.
op 35:15 geeft Art aan dat de groep weer negatief was. Iedereen reageert geschokt, behalve Olcay, die draait met haar ogen weg, en geeft geen kick.
Als extra geeft ze op 36:18 ook aan dat ze het niet erg vindt, had de groep maar eerlijk moeten zijn.
Bij de paragliding gaf ze zich direct op om de paragliden... Maar toen Loes aangaf dat ze heel graag toch een gevaarlijke opdracht wilde doen, bood Olcay aan om met haar te wisselen. Met de extra opmerking dat het haar niet uitmaakte waar ze zit.
Dat klopt, zowel in de lucht als op de grond kon ze goed mollen. Verkeerde antwoorden opschrijven of doorgeven. Het maakt niet veel uit in dit spelletje.
Aflevering 4, 5, 6 zijn mij ook ontzettend veel dingen opgevallen, maar ga ik lekker nog eens terugkijken, en kom ik eventueel later nog wel op terug...