...
-Vervolgens bij de woordzoekers roepen dat je woorden niet goed kunt lezen, maar wel woorden roepen. Toevallig wel het kleine woordje mol ontdekken. Nog eens naar binnen lopen aan het einde na eerst de verwarring rond Tbilisi lekker even te laten duren... Kun je met of zonder bezem beter mollen daar?
...
Bekijk het fragment vanaf 41:50 op:
https://www.npo.nl/wie-is-de-mol/03-02-2018/AT_2091351Helaas zit er er een irritante ING reclame voor die een apart tabblad opent (althans bij mij).
Olcay veegt de vloer aan met de
tijd hier bij deze opdracht ook weer inderdaad. Zagen we eerder al het gretig verkeerde richtingen uitlopen in eerdere opdrachten, nu dit weer. Ik heb nog even nader gekeken naar dit "Tibilsi"-moment.
- Loes zegt op ongeveer 42:00: 'Hee Georgie daarboven!.."
- Dan zeg Simone: "Hebben we Tibilisi ook?"
- Olcay haakt er op in en zegt: "Tibilisi is een woord, kandidaat is een woord."
- Vervolgens is er een hele tijd verwarring over wel of niet doorgestreepte woorden etc. (wat Olcay lekker laat voortduren..)
- En dan zegt Olcay ineens: "Nee we hebben Tibilisi nog niet opgelost, toch?"
- Dan vraagt Simone: "Tibilisi? Is dat een woord?"
- Olcay zegt dan meteen: "Ja Tibilisi is een woord, die zoek ik."
- Niemand brengt er iets tegenin en kostbare tijd gaat verloren en dan zegt Art: "Nog twee minuten!!"
- Simone die dan zegt: "Maar is Tibilisi .. staat Tibilisi wel op het bord?"
- Olcay: "Nog een keer kijken dan" en loopt naar de zijkant v/d hal
- Olcay zegt dan: " .. Nee Tibilisi staat er niet op!.."
- Jan vraagt aan haar: "Heb jij gezegd dat Tibilisi er op stond?"
- Olcay: "Nee weet niet zeker of ik dat heb gezegd" (Jaja
..)
- Nog wat verwarring en gesteggel en zo verstrijkt de tijd en mislukt de opdracht
Olcay was verschrikkelijk aan het mollen hier.