sommige dingen snap ik (of kloppen) niet helemaal van je rijtje...
bijvoorbeeld:
- die van dat ze als eerste Art belt (-500€) dit klopt niet, aangezien hij AAN HET EIND van de voicemail vertelde dat het VOLGENDE telefoontje €500 zou kosten. Ze zegt dit ook tegen Bella (Bella zegt ook als ze deze info hoort dat ze niet meer gaan bellen en dat doen ze ook niet). dat het eerste telefoontje geld kost, zonder dat ze het KUNNEN weten, zou gewoon gemeen zijn (en totaal niet logisch)...
om deze zelfde reden vinden ze 1 keer Art bellen voldoende, en in principe hebben ze ook gelijk, want het is ook makkelijk op te lossen ZONDER hem te bellen.
- simone is wel een zeer vriendschappelijke mol als ze zich wil richten op het zoeken van jokers (iets wat ze helemaal NIET nodig heeft als ze de mol daadwerkelijk is.
- wat hebben "ee n verhaal apart" en "E V A" dan met Simone te maken? uitleg graag
- die stippen zouden de letter "S" betekenen als ze ACHTER elkaar zouden staan, niet ONDER elkaar. ook staan er een soort schrijflijnen achter de stippen, waardoor t ook gewoon een mooie opmaak zou kunnen zijn.
- je gooit je hint op de "el sky bar" waar ze zich bevinden... dus Bella zou ook prima de mol kunnen zijn (zij zit alleen maar te rotzooien met die kaart en moet de specifieke hint van Ruben krijgen)
ik zeg hiermee trouwens niet dat Simone t niet is, maar je lijd wel behoorlijk aan tunnelvisie (die ondanks dat je 2 keer hebt gekeken, niet helemaal klopt)
We missen nog € 500
Er is dus gebeld...door wie weten we niet maar mijn idee is dat Simone.
De hint M18 is niet gemakkelijk om te vinden want er blijkt niemand van de overige kandidaten die deze oplossing zelf ontdekt.(Simone wees naar zichzelf)
Ik vind ook het vinden van M18 en dit te koppelen aan de coördinaten op de kaart zeer opvallend...ik zou er zelf nooit opgekomen zijn, dat zal wel aan mij liggen haha
Het vinden van alleen jokers is juist Mol gedrag of moet de Mol op zoek gaan naar het geld?
We weten allemaal het antwoord al...
Ee n verhaal apart is een zin die ook niet klopt vanwege de extra spatie tussen ee en n.
maar toch lezen we de zin correct.
Morse code staat inderdaad andersom maar ja het blijft ee n verhaal apart....
Alle kandidaten moesten via een foto die bij de tv stond op hun hotelkamer opzoek naar cafetaria's annex koffiezaken.
Behalve Simone en Bella.
Hun foto lag op bed.
Zij moesten opzoek naar een bar!
En als enige ook nog op een dakterras.
Het logo van El Sky Bar is toevallig ook EE maar dan in spiegel. (draai de E dan krijg je de letter M maar dit terzake)
In het Dagboek vd Mol vertelt dat de Mol rustig heeft gedaan in de eerste opdracht.
Niet veel geld uit de pot heeft gehaald.
Het is geen sprint maar een marathon.
Maw geen € 2000 verdiend en weinig tot niet met Art gebeld.
( Btw E V A is een vrouw en wellicht ook een hint naar Jinek, een oud collega van het Journaal)