De mollicitatie van Simone.
En Simone zou jij de mol willen zijn? Ja dat zou best kunnen, maar ik ben nog een beetje onzeker. Alhoewel Rik van de Westerlaken mij al heeft bijgepraat. En als we je nou een beetje helpen die eerst aflevering? Dan maak je een goede start. Ja is goed, dat lijkt me wel te doen. We zetten je lekker dicht bij Georgië, dan wordt je niet zo moe van het reizen die eerste dag. En dan geven we jou een aanwijzing mee over fonteinen en die van je partner (Bella) is heel moeilijk te vinden. En bij jouw aanwijzing liggen de jokers. O ja, de locatie van de kluis staan overigens gewoon op de map (WID M18 (lijkt ook op EE N)), dus je kan lekker relaxed beginnen. Jokers pakken en dan de kluis. Dat moet lukken toch? Dan kan jezelf stiekem voor 500 euro bellen zodat die anderen allemaal voor 1000 euro moeten bellen. En we geven je ook een kandidaat mee, jong, dus erg gespannen in die eerste aflevering, dus je kan rustig je gang gaan. Beetje tijdrekken om die jokers te vinden, dan kan het niet meer mis. En let op je moet niet eerst stiekem naar M18 op de kaart kijken en daarna pas ontdekken dat het waarschijnlijk M18 is a.d.h.v. de map. Daarna in aflevering 2 dan kan je je eigen weg zoeken, niet al te veel opvallen.