Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Verdorie... Te laat
Iedereen die niet op Simone heeft gestemd bij de vraag: "Wie krijgt een joker?" is niet zo slim...Ze zei duidelijk in een vooruitzicht naar de volgende week dat ze een joker had..
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)niets is wat het lijkt
Me vorige week...---Iedereen die niet op Simone heeft gestemd bij de vraag: "Wie krijgt een joker?" is niet zo slim...Ze zei duidelijk in een vooruitzicht naar de volgende week dat ze een joker had..
Een joker afgebeeld op een kaart telt zeker niet als joker in de pool? Dat bedoelde ik namelijk wel toen ik het invulde..
Ik krijg te zien dat de poll momenteel gesloten is. Anderzijds wordt er aangegeven dat de poll al bijgewerkt is tot aflevering 5. Moeten we nog even geduld hebben []?
Komt eraan jongens. Ik ben een beetje druk en heb nog geen tijd gehad. Vanavond werk ik m bij!
De vijfde tussenstand van de Wie Is ... De Mol Pool 2018! De nummer een van deze week is Conejo met 649 punten!! Vlak daarna volgt Bloosje0817 met 645 . Nummer 3 is deze week SanderFMC met 643 punten. Gefeliciteerd! Benieuwd naar de rest van de ranglijst ??Bekijk deze dan >>>HIER<<<Stemmen voor de volgende uitzending kan vanaf vandaag 21:00 >>>HIER<<< Veel succes!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
279 gasten en 4 vaste bezoekers