Wederom bewust te weinig info aan de kijkers gegeven om t verloop vd opdracht te kunnen reconstrueren.
Dus maar wat aannames. We zien maar 5 kokers geopend worden, dus ik neem dat als waarheid 3 keer min 50 en 2 keer plus 250 waarvan beide keren door juiste persoon gepakt.
Olcay pakt 2 kokers, jan 2 en Simone 1. Die van Simone klopt met de info die we horen . Dus of jan of olcay pakt 2 foute.
We horen dat olcay geel moet pakken, maar zien haar blauw en oranje pakken. Hieruit leid ik dan af dat jan 1 goed, 1 fout pakt. Blauw oranje Engeland Italië herhaalt hij steeds. Is dat uk blauw en Italië oranje? De snoekduik is blauw uk , dus dan zou hij moeten weten dat hij oranje bij Italië moet pakken.
Is de duik Mols? Uk blauw lijkt correct te zijn, zou dus 500 euro opleveren. Missen idd mogelijk wat lijnen, stel dat ze drie lijnen hierdoor missen , dat zou mogelijk 1500 euro zijn. Die duik houdt dus 1000 euro uit de pot evenveel als t niks pakken van Ruben . Het nepmollen van olcay was zelfs efficiënter.
Een mooie duik , maar jammer dat we te weinig info hebben om hem echt als molactie te zien. Gezien de beelden ging de boot er recht op af en als iedereen had doorgepeddeld was de duik niet nodig geweest, denk ik